שולחן שוק עלות

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 20 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

שולחן שוק עלות

תוכלו ליצור אירוע מושלם

האם שולחן שוק יתאים לכל אירוע?

אם אתם דווקא רוצים להיות מקוריים יותר לאירוע שלהם, בלי שזה יהיה ברמה פחותה יותר או יפגע באיכות. להפך זה רק מעלה את רמת האירוע וזה הזמן להצטרף להפקה של קייטרינג צורסקו בניהולו של שף ניר דהן, וגם אתם תתחילו להכיר בטרנד אירועים סוחף במיוחד, שמתאים כיום שקשה לחגוג אירועים גדולים, שולחנות שוק זה פתרון נהדר והכל במחיר משתלם. זה קונספט מדליק שהופך אירועים פשוט למושלמים, וכמובן כולם יתחילו ליהנות  לאכול ולשתף.

 שולחן שוק עלות

איך זה ישתלב בכל אירוע?

זה משתלב בצורה נהדרת מעל ומעבר לציפיות, וזה יתאים בקלות לכל אירוע , ובנוסף זה גם ישתלם וישדרג לכם את חווית האירוח. שולחנות השוק הם אופן הגשה מקורי של אוכל בתחום האירועים וזה נכנס בהצלחה לכל חגיגה ובמיוחד בשנים האחרונות עם שפע של מנות עשירות. כדי לחוות את האפקט של שולחן השוק, מומלץ גם להשקיע בעיצוב, וגודלו של שולחן  משתנה בהתאם למנות כאשר נפרשות עליו מגוון של מנות טעימות במיוחד, מושכות עם שפע של אוכל עשיר, החל מכיבוד קל לפתיחה, קינוחים ועד למנות המבורגרים, כריכי שניצל ועוד וכל מה שתרצו.

מה כולל תפריט של שולחן שוק?

 הכל וזה תלוי רק ברצון שלכם. כי אולי תרצו אוכל בשרי עם המבורגרים טעימים ומגרים, או צלחות מלאות של צ'יפס, טבעות בצל, כמובן סלטים וירקות חתוכים, שפע מטבלים, רטבים או חמוצים. הכל זה מונח לצד זה, ללא הפרדה. זהו בעצם שולחן שוק  באווירה ממש של חו"ל.

האם זה שונה מתפריט סטנדרטי?

עם טעמים נפלאים של שולחן שוק ובמחיר משתלם יותר, זה שולחן מדליק ונהדר רק מלהסתכל עליו, וזו חוויה קולינרית מקורית וטעימה שתרצו לטרוף הכל ואף אחד מהאורחים לא יתאכזב מאוכל כזה.

 

 היום במיוחד כדי להיות חלק מאירועים  מיוחדים ומקוריים יותר, זה בדיוק אומר להפיק ברמה אחרת. ואל תשכחו שיש גם שפע קינוחים מושחתים עם שלל מתוקים  לבחירתכם, עוגות ובעצם הכל.

מה העלות הכוללת וטווח המחירים?

 טווח המחירים גמיש ביותר וגם זהו מחיר שיתאים לכל כיס ולכל תקציב, בנוסף תמיד גם איכות חשובה כאן, כי חשוב ביותר שהמנה תהיה ברמה גבוהה וטעימה במיוחד, מצוינות בעולם הקייטרינג היא דבר שרואים אצלנו כל הזמן, גם אם מדובר בשולחן שוק חופשי שמוגש בסגנון חופשי. תחשבו ממש על האוכל כמו בחו"ל בדוכן או אוכל רחוב שאהבתם ,וזה מתאים לכל אירוע קטן או גדול , לאוכל בחתונות בקבלת הפנים או כמנות עיקריות, לאירועים קטנים ואישיים בבית או בחוץ, ובכל מקרה מדובר באוכל בכמות גדולה, וזה משביע וטעים. את השולחן הזה מחסלים ברגע אחד מרוב שזה כל כך טעים ומוגש באווירה אחרת.

זהו ללא ספק טרנד חדש בקייטרינג זה אומר להגיש  את האוכל בשוק איכרים עם במגוון מדהים של טעמים, ריחות וצבעים. בשולחנות תוכלו למצוא מגוון רחב של מאכלים כגון סלטים או כריכים איכותיים, ירקות ופירות, סוגים שונים של חטיפים, מנות תבשיל וקדירות טעימות ומאפים עשירים. שולחנות שוק מתאימים בקלות לכל אירוע וגם לאירועים של העסק, כנסים ועוד. זו ממש חוויה קולינרית מהנה במיוחד.
 
 יתרון גדול לשולחן שוק מול תפריט קלאסי, הוא שיש מגוון יותר רחב של מאכלים והם מוגשים על שולחן אחד צבעוני. אלו שולחנות עם מאכלים בהגשה של צורה מרשימה, במיוחד אם אתם רוצים להפתיע את האורחים שלכם.

 

 

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות