שולחן שוק תמונות

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 20 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

שולחן שוק תמונות

מה מיוחד בשולחן שוק?

היום כשכולם אוהבים לצלם ולהצטלם באירועים, וגם להציג את מנות האוכל שהם אוכלים באירועים או ביום יום, שולחן שוק הוא בדיוק העיצוב המושלם לתמונות מרהיבות באירוע, וכמובן הכל מוגש בטעמים נפלאים ונהדרים.

שולחן שוק תמונות

גם טעים וגם מצטלם טוב?

בהחלט תתחילו לדמיין לעצמכם אירוע מושלם מבחינה קולינרית, אבל כולל בתוכו גם עיצוב מדליק, הכל באווירה מקורית של שוק איכרים הישר אל תוך האירוע הפרטי שלכם, עם קייטרינג צורסקו המעולה ועל הכל מנצח שף ניר דהן. זה בהחלט טרנד נהדר שהופך בכל אירוע ללהיט.

 

מה כולל שולחן השוק בכל אירוע?

השולחן לא רק יציע לכם תמונות מרהיבות, אלא יציע לכם גם לכל אירוע שפע של מאכלים עשירים שונים ונפלאים, מגוון עשיר של טעמים משובחים, צבעים, שפע של ארומות וניחוחות כובשים וכמובן בעיצוב נהדר ובטעמים מעולים. בשולחן השוק הטריות והאיכות של המנות חשובים ביותר, אנו דאגנו לכל פרט קטן בתשומת לב מירבית ובדגש על תפריט נפלא, עשיר שיהיה מלא במנות ובכל טוב.

זה יכול להיות עיקר האוכל באירוע?

בהחלט במקום להזמין ולטרוח עם מלצרים ותפריט קבוע מראש, כאן הכל מוגש לבחירת האורחים ישירות והם יכולים לטעום מכל דבר ללא הגבלה. כל החוויה הקולינרית של האירוע מתחילה כבר כשהאורחים מגיעים, עם זה במנות העיקריות ושולחן שיהיה כולו עמוס בכל טוב, למעשה כל אורח שיגיע לשולחן שוק יופתע ממנו  ממש, צריך לראות את זה כדי להבין שחגיגת הטעמים באירוע שלכם בעיצומה. אנו גם מקפידים שכל חומרי הגלם טריים ושילובי הטעמים מפתיעים ואנחנו גמישים לכל תפריט, טעם ובקשה, וחשוב לנו להרכיב לכל לקוח ואורח תפריטים חדשים ומקוריים, כך שהמוזמנים שלכם ייהנו מאירוע מיוחד, טעים ומשביע.

שפע של טעמים בכל שולחן

השולחן הוא בעצם בופה משודרג  שמכירים, אך כולל עיצוב נהדר מתאים לצילומים הרבה יותר, וכן נותן למאכלים טעם אחר של חוץ לארץ ממש, זו צורה חדשה ואחרת וגם האווירה יותר משמחת ועממית. כולם למעשה יכולים לגשת וליהנות מן המטעמים השונים המוגשים ישרות ולמעשה ללא הגבלה, הכל נגיש ישירות לאורחים.  ואל תדאגו שמא מישהו יישאר רעב, להפך כולם ישבעו וייהנו ועוד יישאר הרבה, אף אחד מבין האורחים לא יפספס את ההזדמנות ליהנות, לטעום או לשבוע מאחת המנות שיוגשו, וגם יעשה לעצמו שפע של תמונות נהדרות, כי זה בדיוק כמו שכולם אוהבים עם אווירה של חו"ל, דוכנים שמביאים מכל הבא ליד, וכך גם שולחן השוק מפתיע.

הכל מוגש בשפע  וכבר מהרגע הראשון האורחים נהנים מאד, בגלל התמונה המגרה, הכל מפתה ומעורר חושים,  התיאבון מתחיל לפעול בהנאה.

לאילו אירועים שולחן השוק יתאים במיוחד?

זה בהחלט יתאים לכל אירוע כי זה כבש את עולם הקייטרינג בכל אירוע קטן וגדול, רשמי או אישי. יש לכם מאורע שמח ובזה הרגע תוכלו להיות מקוריים יותר ולהזמין שולחן שוק איכותי לאירועים שילווה את כל השמחות ויוסיף לאיכות הקולינרית הנהדרת.

כל המאכלים מונחים בשפע, עם מגוון רב אפשרויות למאכלים אם זה כריכים מיוחדים ונפלאים ומנות עיקריות, עד לסלטים מרעננים וגם כמובן קינוחים טעימים ומתוקים שנותנים בדיוק את הטאצ' הנכון.

את התפריט המגוון והעשיר נשמח להרכיב יחד אתכם, או להציע לכם את החבילות. האם זה אירוע חלבי או אירוע בשרי? האם אתם רוצים רק מגוון של סלטים, ירקות, פירות ופשטידות, או שאולי תתמקדו לרוב בקינוחים. הכל אפשרי.

 

 

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות