שולחן שוק בשרי מחיר

 

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

תמונות שלנו מאירועים!בתחתית העמוד!

שולחן שוק בשרי מחיר

האפשרות לגוון בכל אירוע

האם תרצו להיות מקוריים יותר בהפקת האירוע הבא שלכם?

אם גם אתם חושבים שכל האירועים היום נראים אותו הדבר, אינכם זוכרים ממנו הרבה ואפילו הם כבר הפכו לנדושים ומעט משעממים, כאן המקום לקחת לאירוע שולחן שוק בשרי בהובלת שף ניר דהן ואוכל מוביל לאירועים- קייטרינג צורסקו. היום טרנדים ואטרקציות אוכל מוצלחות יבטיחו לכם אירוע חדשני, מקורי ומהנה יותר. ואין ספק ששולחן אוכל, במיוחד בשרי שאהוב על כולם מוביל היום טרנד אוכל מצליח שישדרג כל אירוע.

 

האם שולחן שוק בשרי מחירו זו הוצאה כספית יקרה?

להפך לחלוטין. מה שתמיד יקר יותר זה תפריט סטנדרטי באולם עם מלצרים. שולחן שוק מתאים בקלות לכל תקציב ואף ניתן להוסיף אותו כאטרקציה צבעונית למנות רגילות. האורחים ייהנו מכל רגע.

מה מיוחד בשולחן שוק לאירוע?

זהו גל טרנד חדש ומצליח בתחום האירועים, כי שולחן האוכל הפך למרכז האירוע וכך ההצלחה שלו ממשיכה לגדול. זה קונספט צבעוני, קליל, טעים והכל באווירה כפרית שיוצרת הרבה יותר צבעוניות, שמחה וחום בין האורחים כולם.

שולחן שוק בשרי מחיר

מה כולל שולחן שוק בשרי לאירועים?

אווירה חמימה בסגנון של בופה ללא רשמיות אבל הרמה הקולינרית הבשרית גבוהה ומשובחת כמובן לפי מה שתרצו להזמין.

לאיזה אירוע יוכל להתאים שולחן השוק?

זה יתאים בקלות רבה לכל אירוע כי מדובר במבחר ענק של מאכלים, מטעמים ומעדנים שמעוררים תיאבון ויוכלו לשמח את כל האורחים.

אתם אלו שבעצם יוצרים אירוע מקורי באווירה חמימה מגובשת ואינטימית יותר, ולא עם תפריט קפדני ומלצרים ושכל אחד יושב בקצה האחר של האולם ולא זז מן השולחן. זה להביא למעשה את שוק איכרים אל תוך האירוע פרטי שלכם וכך לייחד אותו ולהפתיע. מדובר בשפע של מאכלים מאד מגוונים לבחירתכם מתוך תפריט גדול. שפע של מאכלים שונים ונפלאים, שפע של צבעוניות, כאן גם העיצוב חשוב , בולט ומהווה מרכיב עיקרי, כמובן יש גם שפע של ניחוחות ואי אפשר יהיה לעמוד בזה. בשולחן השוק שלנו יש תשומת לב לכל פרט, שקדנו על תפריט נפלא, תפריט שיהיה עשיר שגדוש בכל טוב וכמובן מתאים לכל טעם ולכל לקוח.

עם שולחן השוק יש כאן עיצוב נהדר ומושך וכמובן חגיגת טעמים נהדרת. תפריט אוכל מורכב שמגיע אך ורק עם חומרי גלם טריים ושילובי טעמים מקוריים ומפתיעים, חשוב לנו גם להרכיב תפריט חדש ולגוון כדי שהמוזמנים שלכם ייהנו מאירוע מקורי יותר שלא חוו בעבר, מאירוע שיהיה מרשים ומהנה אך גם טעים ומשביע.

לאילו אירועים הכי כדאי להזמין שולחן שוק ?

הטרנד המקסים שכבש את עולם האירועים ולא רק את תחום הקייטרינג, מתאים בקלות לכל אירוע גם אם מדובר באירוע קטן או גדול בבית או באולם כאחד, גם אם זה אירוע רשמי ומאד פורמלי או לא מעונב. יש לכם מאורע חשוב ושמח שאתם רוצים לחגוג בצורה יותר מקורית וחגיגית.

כל המאכלים שתבחרו איכותיים ומוגשים בשפע רב מונחים להם זה לצד זה, יוצרים את הצבעוניות וההנאה עם שפע של אפשרויות במנות, החל מכריכים מגוונים נפלאים ועד למנות עיקריות,  סלטים טעימים ועד לקינוחים לסיים את האירוע בצורה מושלמת.

 

מה בתפריט השולחן והאם זה גם מתאים לכולם?

לבחירתכם יש תפריט חלבי, בשרי וגם לצימחוניים או על טהרת הטבעונות. הכל נמצא בשפע בתפריט אם זה סלטים וכריכים, ירקות, פירות, קינוחים  ואפילו מנות שף. אתם מוזמנים כמובן להתייעץ ולהתרשם.

 

 

 

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן

ם

 

 

אז אם אתם מעוניינים להזמין שולחנות שוק לאירועים?

כדאי לבוא ליעוץ מקדים איתנו ולבחור מנות מתפריט מגוון של מאכלים בשירותי אוכל וקייטרינג מקצועי, לאירוע הבא שלכם..

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לקריאה!

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OINYekpz6sw
Related Posts
נגישות