פינגר פוד בשרי

פינגר פוד בשרי לאירועי פרימיום

מסיבות להמונים חזרו לפתח, ואם אתם מתארחים במפגש הבא שלכם, כמה חשבתם על מה שתשימו על הצלחת? לא צריך הרבה לפני שאתם תסתבכו עם כל ההכנות ותכינו את המטלות שלכם בזמן. אם תכננתם להתמודד עם כל הקייטרינג בעצמכם, למה לא להוריד עומס ולארגן קייטרינג  בשרי פינגר פוד עם קייטרינג מקצועי של פרת' במקום? בקרוב תוכלו לשבת עם כוס יין נחמדה ובעצם ליהנות מחברת החברים שלכם?

מה הם היתרונות של קייטרינג בשרי פינגר פוד?

ואלו הם היתרונות של קייטרינג  בשרי פינגר פוד –

  • אין צורך בהגדרת אוכל – מי צריך להתעסק בישיבה מפוארת כשיש לכם קייטרינג בשרי פינגר פוד? כמובן שיכולים להיות מקרים שבהם תפריט ישיבה בן שלוש מנות מתאים יותר, אבל אם אתם יכולים להקל על הלחץ של הגדרה יותר מדי, אז למה לא? במיוחד אם אתם רוצים למקסם את החלל שאתם צריכים לארח.
  • מאריך את התקציב שלכם עוד יותר – לא משנה באיזה גודל אירוע אתם מארחים, אתם תמיד צריכים לשקול כמה אתם הולכים להוציא על האכלת הקהל שלכם. כשאתם מתחילים לדבר על אוכל ומשקאות, קל מאוד לתקציב שלכם להתפוצץ. כאשר בוחרים באופציה של קייטרינג בשרי פינגר פוד, אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים ולמה לצפות. במקרים מסוימים זה יכול להיות גם אפשרות קייטרינג משתלמת יותר.
  • קייטרינג בשרי פינגר פוד מעודד מינגלינג – משום שאתם מבטלים את הצורך להחנות את האורחים שלכם על מושב כדי לאכול, אתם נותנים להם את החופש להסתובב ולהתערבב. זה נהדר שבו עשוי להיות לכם שילוב של אנשים שלא מכירים אחד את השני, מכיוון שזה פותח את ההזדמנות להתחיל שיחות.

האם על ידי שירותי קייטרינג פינגר פוד בשרי מתבזבז פחות אוכל?

לעתים העיניים שלכם גדולות מהבטן שלנו – כולכם הייתם שם בעבר. אם יש לכם מנות בגודל נגיסה פירושו שפחות יש לכם שאריות, בהשוואה לצלחת מלאה באוכל. האורחים שלכם יבחרו לאכול מה שמתחשק להם, מתי שמתחשק להם. ואולי אפילו ביטול הצורך בצלחות מלכתחילה. בזבוז מזון הוא נושא חם בימינו וזו אחת הסיבות לכך כי קייטרינג  בשרי פינגר פוד הוא בחירה כה פופולרית למסיבות ולאירועים.

.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

בשר על האש - צ'ורסקו

משאית מזון קרא עוד

Related Posts
נגישות