בת מצווה בבית

בת מצווה בבית

איך ליצור בת מצווה בלתי נשכחת?

היום אי אפשר לחגוג אירוע מיוחד בלי להיות מקוריים יותר, גם אם אתם בוחרים לחגוג את זה  בבית, היום בסופו של דבר כולם מכירים כבר את האירועים הרגילים של מוסיקה, אולם ואוכל ובוודאי לילדים ולבני נוער – אז אפשר להוסיף הרבה ולהפוך גם אירוע ביתי למיוחד. אצלנו עם קייטרינג צורסקו תוכלו להפתיע במנות אוכל משובחות ואישיות היישר לבית, תחת ידיו המקצועיות של שף ניר דהן, והאירוע יהפוך לבלתי נשכח בזכות אוכל נהדר.

בת מצווה בבית

איך לבחור אטרקציות לאירוע בת מצווה?

אפשר לערוך המון פעילויות ביתיות לאירוע בת מצווה, בנוסף לקייטרינג משובח שהוא העיקר וזה חשוב ביותר כדי שהאורחים לא יצאו רעבים אלא ייהנו בכל רגע מהאוכל הנהדר והעשיר, יש אין סוף אטרקציות והפעלות גם בתחום האוכל אנחנו יכולים להציע שפע של דוכנים, מגשי אירוח או את משאית האוכל.

האם אירוע ביתי לבת מצווה לא יעלה יקר?

אם זה נערך בבית זה כבר חוסך הוצאות רבות וגם לא דורש מיקום גדול מדי להרבה מן הפעילויות המקובלות בבת מצווה, ורק דמיינו איזה הפעלות מקוריות ומובילות בחגיגת בת המצווה יהפכו את האירוע שלכם לכל כך מדליק בו כולם ייהנו מכל רגע. עם כל אטרקציה הדמיון הופך למציאות והאטרקציות שאפשר לשלב היום בחגיגה הן חלומיות. לכלת בת המצווה ולחברותיה מה יהיה יותר מדליק מעמדת לק ג'ל ובניית ציפורניים, הכיף הבלתי נגמר עם כל החברות יחד ימשך לאורך כל הערב ואף אחת לא תרצה בכלל לחזור הביתה. ובין לבין הן כל הזמן נהנות מאוכל משובח מהקייטרינג שלנו שמתאים במיוחד לנערות בגילן. עוד אטרקציה מדליקה בצורה מיוחדת זו עמדת צילום כשכולם אוהבים כל כך להצטלם ולעשות סלפי איזה כיף להצטלם יחד עם כל החברים בעמדה מצחיקה לעשות פרצופים, ולצאת עם מזכרת מהממת. אנחנו יכולים גם לספר לכם שזה ממכר ממש וכל היום רק תדברו על זה ותספרו חוויות.

איך ליצור הפעלות מיוחדות ביותר לבת המצווה?

אז אם אתם מתכננים בקרוב לחגוג את בת המצווה בבית, זה דווקא משאיר הרבה מקום לאירוע כייפי במיוחד. גם כלת השמחה תוכל להיות שותפה מלא בהכנות ולבחור גם את מנות האוכל שהיא אוהבת במיוחד, למשל לשים דגש על הקינוחים המיוחדים שהיא וחברותיה אוהבות, ולהוסיף כמובן עוד אטרקציות עם שפע הרעיונות וכל הפעלה שתהיה משגעת ומהממת יותר. אם זה להגיע לשטיח האדום כמו כוכבים אפשר ליצור למשל את הוליווד הרחוקה אליכם באירוע! ואז להגיש קוקטיילים של משקאות ומיצים טבעיים ללא אלכוהול כמובן בהגשה יוקרתית ונוצצת. אם יש מקום אולי בחצר השכונה או הבית תוכלו לשלב את הפעילות שכולם אוהבים מאד- מתקני מתנפחים מרהיבים מסוגים שונים ובגדלים שונים, עם מסלולים מגוונים ויש גם מתנפח שכולל קיר טיפוס, אז מה צריך יותר מזה לצד המוסיקה הטובה הריקודים והאוכל הטעים האטרקציות האלו יהפכו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח למסיבה כיפית ממנה אפשר רק להתחיל את גיל ההתבגרות בכיף.

אז אם אתם נמצאים לפני חגיגת בת המצווה של היקרה לכם, אין ספק שכל תכנון של החגיגה הופך גם הוא למרגש. לבני נוער במיוחד חשוב להרגיש כוכבים ואין לשכוח כי ההתרגשות הגדולה ביותר היא רק שלהם, כי הם מתחילים להרגיש שהרבה נמצא עליך. אז אנחנו כאן עם חגיגה נהדרת ומקורית ועם כל האוכל המיוחד שילדים בגיל ההתבגרות אוהבים.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות