קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

קייטרינג צורסקו לאירועים מנצחים

איך תוכלו לשדרג את אירוע שבת החתן?

שבת החתן נערך בבית וישנן הכנות לא מעטות בעיקר סביב האוכל כדי שיהיה מעולה ובטעם ביתי. שף ניר דהן מציע לכם כל אפשרות של מנות אוכל לשבתות חתן בהבטחה לאירוע מוצלח במיוחד, ואם תרצו תוכלו אף לדרג זאת עם מלצרים שיגישו את כל האוכל ויחסכו לכם טרחה רבה. אז אם אתם חולמים על אירוע שונה לשבת החתן שלכם, אירוע שיגרום לאורחים להישאר עם טעם של עוד, אתם חייבים לבחור בקייטרינג המתמחה באירועים בכל הארץ ושיגשים לכם את החלום הזה.

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

האם האוכל יהיה טעים לשבת חתן?

אנחנו מאמינים שביום מיוחד כזה צריך להגיש לכם לא פחות מארוחת מלכים, ולכן זה לא רק יהיה קייטרינג בטעם ביתי נפלא ובכשרות מהודרת, כי חשוב להקפיד גם על זה שלא רק האוכל יהיה מצוין, ולנו תעודת הכשרות בכל הרמות המבוקשות, אלא תוכלו גם לקבל צוות מלצרים שהוא זה שיגיש את כל האוכל הנהדר ויהיה אחראי להכנות כולן. האוכל שלנו מגיע לכל מקום בארץ, והוא גם  טרי ומבושל יום יום ולכן אנחנו יכולים להבטיח לכם שכאשר תזמינו קייטרינג לאירוע שבת החתן, לא משנה מהו סוג האירוע אם זה שבת של חתונה או בר מצווה ולא משנה איזו מנה תבחרו, אנחנו יכולים להבטיח לכם שהאורחים שלכם וגם אתם כמובן תהיו מרוצים.

איך תוכלו לחסוך בעלויות?

שילוב של מלצרים יחסוך לכם התרוצצויות וטרחה שתוכל לעלות לכם יותר כסף, ולקייטרינג שלנו יתרונות רבים: קודם כל חומרי הגלם שלנו איכותיים וטריים, האוכל טרי ומבושל במיוחד באותו היום, ובנוסף כל המנות מוגשות בשפע והכי חשוב, הטעם שלנו נהדר ומשובח ויש לנו ממליצים רבים. כשאתם בוחרים להזמין אוכל לשבת חתן מהקייטרינג שלנו, אתם בוחרים באופן טבעי באוכל שיפנק את כולם. אתם בוחרים חברת קייטרינג מצוינת ומקבלים שירות מלצרים אדיב שיש בו הקפדה על כל פרט  וגם דגש חזק על הטעמים, הטריות וגם העיצוב, אסתטיקה, וכל מה שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית הנראות של המנה, גם אם זה נערך בבית ושל אירוע קולינארי מיוחד.

איך לבחור את סוג התפריט?

יחד איתנו נסייע לכם לבחור על פי האורחים שיגיעו, שלרוב אלו בני משפחה, את התפריט ואת אופן האוכל שמתאים לאירוע שבת חתן ומה שהם אוהבים לאכול- נוודא מהו מספר המשתתפים, מהו מיקום האירוע, שעת האוכל המיועדת ועוד פרטים חשובים האם יגיעו גם ילדים רבים ותרצו יותר שפע של קינוחים טעימים ועוד.

ישנן שאלות רבות לגבי שיקולי התקציב לאירוע, אך אנו מתאימים את התקציב שלכם לבחירה בתפריט העשיר והמגוון. כל הניסיון והמקצועיות שלנו, האהבה ללקוחות ולאוכל מאפשרים לנו להציע לכם תפריט שבסופו של כל אירוע האורחים ידברו על האוכל שהגשתם. זה יהיה טעים, ואין ספק שלאיכות המזון שלנו יש משקל גדול להצלחת האירוע אז בראש ובראשונה כדי להבטיח את איכות המנות חשוב לזכור שאנחנו מקפידים לא רק להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר, אלא בכל שלבים שהאוכל עובר מרגע ראשון ועד הגעתו לצלחת בשבת חתן, אם זה צוות המלצרים שמכין את האוכל, הכל מוקפד מאד, נקי ומסודר, החל ממי מפקח בשרותי תברואה ועד לנושא הקפדה על הכשרות, האופן בו הקייטרינג יובא למקום האירוע שלכם ועוד, כך שכבר בשיחה איתנו תוכלו לקבל תמונה מלאה ולהיות רגועים להצלחת האירוע.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות