שולחן שוק מעוצב

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

שולחן שוק מעוצב

מה יותר כיף עם שולחן כזה?

כולם רגילים לבוא לאירוע סטנדרט של תפריט ידוע ומלצרים, אך כאן שולחן שוק תוכלו לקבל הרבה מעל ומעבר למנות רגילות שאתם אוכלים בכל אירוע, אך אפשר גם לבחור במנות של שף ובסגנון שולחן שוק מעוצב, בכל מקרה השולחן מגיע מעוצב בצורה מקורית המושכת את העין.

שולחן שוק מעוצב

מה כולל בעצם שולחן השוק המעוצב?

בהחלט העיצוב המיוחד של שולחן שוק כיום כובש יותר ויותר אירועים, זה להיט מדליק וזה טרנד לא חולף אלא יישאר כאן עוד זמן רב, זה קונספט עיצוב מצוין לכל אירוע, מקורי יותר ולחלוטין שונה מסגנון הבופה השמרני שאנו מכירים..

תכירו את שף ניר דהן שבבעלותו קייטרינג צורסקו, עם מאות לקוחות וחברות מרוצים מכל רחבי הארץ. כאן תוכלו להזמין שולחנות שוק בכל תקציב ועם כל מנה, אם זה שולחן בשרים מעוצב ביוקרה או בסגנון חופשי יותר ופחות רשמי.

 איך מגישים כיבוד באירוע?

   כל המאכלים מגוונים, מדובר במנות רבות  והם מוגשים בסגנון שמזכיר שוק בחוץ לארץ, וזה סגנון הרבה יותר מודרני.

 לאיזה סוג של אירוע זה יוכל להתאים?

זה יתאים בוודאות לכל סוג של אירוע , וגם אם יהיו אורחים רבים אולי תצטרכו שולחן ארוך יותר או לגוון בכמה שולחנות נוספים, זה אפילו יתאים גם לאירועי קוקטייל חשובים ויוקרתיים, לאירועים עסקיים וגם לאירוע פרטי בבית, כל המטרה היא ליצור אווירה מאד אינטימית ויותר זורמת ולא כל כך רשמית כמו ארוחה רגילה בישיבה, שבה  המאכלים מוגשים בצורה אישית סביב שולחן ערוך יש כלי הגשה. 

כאן זה שונה מאד, הכל פתוח וחברותי מאד וכל אורח, כל אחד יכול להגיע לשולחן ולקחת אוכל כרצונו, אבל גם ניתן לסדר את השולחן כך שהכל יוגש בליווי מלצר אחראי, על מגשים מעוצבים במרכז השולחן.

 

בנוסף לתפריטים בשריים או צמחוניים, יש גם אפשרות לתפריט חלבי כאשר באופציה של השולחן החלבי יוגשו כל סוגי המנות עם גבינות שאתם אוהבים מאד..

אם זה החל ממנות כגון פיצות במגוון תוספות, טורטיות ממולאות בגבינות ועוד ועוד, כל מנה אפשרית גם היקרה ביותר, ואפשר להגשים לכם כל חלום. אפשר להגיש גם מנות פתיחה ועיקריות שיתאימו לקונספט של שולחן שוק חלבי

.

 אין ספק ששולחן זה מאוד יתאים לאירועים עסקיים גדולים וקטנים וגם לאירועים קלילים וכמובן גם אפשר לעצב את השולחן בהתאם לסוג ולרמת האירוע.

השולחן יצור עבורכם קסם של ממש באווירת שואו, עם ההזדמנות לצאת מהקופסא ולהיות מקוריים יותר.

היתרונות בהוספת שולחן שוק מעוצב לאירוע שלכם גדולים מאד, כי בארוחת שולחן שוק לכל ראשית זה כאמור מקורי ומשמח יותר, ושנית גם מבחינת מחירים זה הרבה יותר ישתלם הרי אין כאן צוות של מלצרים המייקר מאד את כל העלות של אירועים, בנוסף גם המנות מגוונות יותר כך שכל אורח מוצא את מה שהוא הכי אוהב לאכול, וכל האורחים אינם כלל מוגבלים למנות שכן בודדות ובעצם הם לא יכולים ממש לבחור ממה לאכול, עוד אפשר גם לקבל מנות לאורחים שאוכלים רק מנות צמחוניות. כיום זהו יתרון גדול כי יש המון אורחים שאוכלים טבעוני או צמחוני, ושילוב של מנות רבות ומגוונות יכול להציע לכל אורח ולכל מוזמן משהו לאכול ולא להישאר חלילה רעב. לכן אין כלל ספק שתוכלו ליהנות יחד עם האורחים שלכם מאוכל נהדר ומאווירת במסיבה אחרת שנותנת מענה קולינרי מגוון ביותר.

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

לתפריט שולחן שוק 2020 יש לגלול לסוף העמוד!

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות