השכרת פוד טראק  

 

השכרת פוד טראק

מה מיוחד באירוע עם משאית אוכל?

בתקופה האחרונה הטרנד הנהדר שכובש את האירועים זה פוד טראק, משאיות אוכל ניידות שאפשר להשכיר במחיר משתלם ביותר, וזה בדיוק כמו שרואים בחו"ל. יש לנו כחברת קייטרינג מובילה, חברת צורסקו בניהולו של שף ניר דהן, את כל האהבה לתחום הבישול במיוחד אם זה קייטרינג בשרי והבנה בתפריט בשר טוב, השכרת פוד טראק גם תאפשר לכם את החיבור לטבע ולחיבור המדהים והטעים בין אוכל מצוין לטבע נהדר.

 

השכרת פוד טראק

היכן מתאים לחגוג עם פוד טראק?

הכי טוב זה כמובן באוויר הפתוח, כי המשאית צריכה מיקום מספיק גדול, אם זה אולם סגור צריך חלל די גדול וכמובן בטבע או בחוץ ליד הבית שלכם כל מיקום יתאים, לשם תגיע המשאית המדליקה. זו חגיגה מושלמת ברגע הזה כשהאירוח הוא מול נוף מדהים, ואפשר להוציא את המנות הכי טעימות בדוכן נהדר ואטרקטיבי. זה אומר להעניק לאנשים את רגע קסום ומיוחד והכל עטוף בביס נהדר ואיכותי וזה יכול לקרות עם פוד טראק שהוא שילוב של נופים מהממים וכמובן אוכל טוב.

 

האם זה מתאים לכל אירוע?

 

בהחלט ובמיוחד אם אתם רוצים ליצור את החוויה המקורית, לצאת מהשגרה אז זה יתאים ונהדר לכל אירוע רצוי באוויר הפתוח.

 

למה דווקא קייטרינג צורסקו?

כי צברנו כבר את כל הניסיון בתוספת של אהבה רבה לאוכל או לבשר, אנחנו מנוסים כבר בכל סוגי דוכני האוכל לרבות להשכיר לכם פוד טראק והשאיפה שלנו היא להצליח בכל אירוע ולשלב מנות מובחרות ברמה גבוהה. בנוסף אוטו אוכל יתאים בקלות רבה לכל תקציב ואף יכול לחסוך בהוצאות. 

כמו בכל תחום חדש יש לנו את כל התחקיר שעשינו מראש, למדנו את נתחום בצורה רצינית, ולכן צברנו את כל הניסיון וההתמחות בפודטראקס עם התאמה אישית לכל לקוח ולקוח. אנחנו מגיעים לכל מקום עם מיטב הקולינריה, על פי כל דרישה של לקוח, מצוידים בכל הציוד הנדרש להפעלה מידית.

​חשוב לזכור שהאישור הוא גם מהרשויות כדי שלא תהיה מניעה להציב משאית אוכל לאירוע, מדובר באישור לכל מזנון אוכל נייד שתרצו עם אישור הפעלה של משרד הבריאות ואנו נצייד את הפוד טראק בהתאם למקום, לטעם שלכם ולסוג האירוע.

אין ספק שהפוד טראק יכול גם להיות מזנון נייד שיספק לכם את כל הטעמים האהובים מדוכני המזון.
כך שלמעשה אתם יכולים להביא את כל סוגי המנות ביחד עם האוטו אוכל שלנו.
ניתן גם לשלב מנות שף או גורמה יוקרתיות יותר שאין בתפריט, זה למקרה שחשוב לכם להפיק אירוע עסקי יוקרתי ובכלל אם תרצו אירועים יוקרתיים ומיוחדים.

אוטו אוכל הוא בהחלט מיוחד, ויתאים גם לחברות וארגונים באירועים עסקיים חשובים. השכרת הפוד טראק אוטו כוללת גם צוות הפעלה ושירות אישי ולבבי, כמובן עם כל הציוד והכלים הרלוונטיים בהתאם לתפריט שנבנה יחד.

אז גם אם אתם מפיקים חגיגה בקרוב או את האירוע העסקי הבא שלכם, ומתחשק לכם לעשות משהו שונה ולחדש, הזמנת משאיות מזון ניידות לאירוע זו דרך מעולה לחדש את האירוע. באמצעות הפוד טראק האירוע שלכם מקבל שדרוג גם מבחינת העיצוב, וגם ביצירה של אווירה שונה ואחרת ומשהו מדליק שיאפשר לכם לבחור בין אינספור סוגי מנות. הטרנד הזה כובש ומצליח בכל העולם. אך חשוב לשים לב לכל פרט ולא רק להתמקד בתפריט. הפוד טראק הוא האטרקציה המרכזית ועל חשוב לתפעל אותו בצורה אחראית דרך חברה מנוסה.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

 

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

שולחן שוק מטוגנים-צורסקו

שולחן שוק קרא עוד!

אוטו אוכל

אוטו אוכל קרא עוד!

Related Posts
נגישות