קייטרינג לחתונות קטנות

קייטרינג לחתונות קטנות

 

מה טווח מחירי הקייטרינג לאירועים קטנים?

בבחירת קייטרינג לאירוע כל כך חשוב ויקר ללב כמו חתונה, חשוב כמובן לבחור את המיוחד ביותר.

האוכל הוא כידוע מרכיב עיקרי ומרכזי לכל אירוע, אוכל טעים יהפוך את האירוע שלכם למוצלח וכולם ידברו עליו. אצלנו עם קייטרינג צורסקו תחת ניהולו של שף ניר דהן, נוכל להרכיב לכם חבילת אירוח מעולה שתתאים גם לתקציב שלכם, וזה ממש לא צריך להיות יקר.

איך לבחור קייטרינג לאירועים קטנים בצורה אחראית?

כל אירוע קטן הוא אירוע שבו הכל אינטימי יותר, צמוד וזה אירוע מצומצם, כלומר שמים לב ודגש על כל פרט, שלא כמו באירוע גדול שלא יכולים לשים לב לכל התמונה, גם באירוע קטן יותר מספר המשתתפים יכול להתחיל מאירוע אישי ומשפחתי עם כמה עשרות אורחים, אך אירוע קטן זה יכול להגיע גם לעד כמאה אנשים, לכן אירוע קטן יהיה תמיד הרבה יותר אישי ואינטימי ויכול להיות גם יוקרתי אך גם פשוט יותר, זה לא משנה אם תרצו פחות מפואר ויותר אישי, חשוב לקבל איכות גבוהה ולתת המון תשומת לב, וכמובן חברת הקייטרינג תשקיע את אותה התלהבות ואת אותם מאמצים ומשאבים ולספק לכם את מוצרי המזון הטובים ביותר ואת השירות המקצועי והאדיב ביותר.

איך להזמין את האוכל הטוב ביותר לחתונות קטנות?

כשבוחרים להזמין אוכל לחתונות קטנות, זה ברור לנו שתרצו בוודאי לקבל רק אוכל טעים מאד, כזה שישביע ויפנק את כל האורחים, וכמובן יש גם דגש על נושא העיצוב של האוכל המוגש, כל האסתטיקה, ההגשה עצמה תהיה גם היא מאד חשובה, ואנו שמים דגש על כל מה שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית האירוע והחתונה, ובכלל מתרבות קולינארית.

לכן קודם כל נשמח להיפגש אתכם, כי כבר בשיחת הרקע תקבלו מידע רב, ונשמח לייעץ לכם אם זה בבחירת התפריט שיתאים לסוג האירוע, למשל מהו מספר המשתתפים, היכן מיקום האירוע שלכם, מי יהיו האורחים שיגיעו ועד למנות שאתם והאורחים אוהבים, וכך נוכל להתאים סוג מסוים של אוכל לקהל מסוים, ואם למשל יש לכם שעה מיוחדת לאירוע, למשל מדובר ביום שישי בבוקר, או בערב מאוחר, זה עשוי לשנות הכל ונוכל להתאים תפריט אחר.

מה אם התקציב לחתונה מוגבל?

זה ברור שכל זוג מגיע עם תקציב אחר לאירוע שלו, ובשאלת התקציב גם אם התקציב שלכם מוגבל נוכל למצוא תפריט מספיק טוב שיענה לצרכים הכלכליים שלכם, ונוכל גם לבחור מנות איכותיות בתפריט העשיר והמגוון שלנו. לכן לאור הניסיון והמקצועיות שלנו, עם שירות אדיב ומנוסה כן נאפשר לכם תפריט עם מענה מצוין לקבלת מגוון מנות טעים ומשביע ובכמות  מספיקה, וגם שיהיה בתקציב נוח ביותר.

 חשוב לזכור שכל אירוע קטן יהפוך לאירוע מרשים וגדול בזכות אוכל מעולה המגיע מחומרי גלם טובים ביותר, והכל תוך הקפדה על איכות המזון, מגוון עשיר ביותר של המנות, הקפדה גם על עיצוב והגשת המנות, כל ההכנה, הטריות והצורה של ההגשה, גמישות במחיר ללקוח, ובהתאמת התפריט המבוקש לכל לקוח ואורח ועוד. לכן הצלחתו של  כל אירוע קטן היא גם ההצלחה שלנו, ותלויה בפרטים הקטנים, אבל לנו חשוב שהאוכל שנכין לאירוע שלכם יהיה אוכל נהדר, משובח ומצוין שכולם ישבחו אותו מאד. אירועים משמחים בחיים אנו חוגגים לא מעט, ולכן חשוב מאוד שתבחרו  את חברת הקייטרינג הטובה ביותר בתחום, שיש לה ניסיון רב, לא משנה אם אתם חוגגים אירוע קטן או גדול. 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות