שולחן שוק לילדים

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 20 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

שולחן שוק לילדים

מה מיוחד בשולחן שוק לילדים?

כמובן שגם מבוגרים יאהבו מאד שולחן כזה עם מלא פינוקים, אבל בתקופה האחרונה ובשנים האחרונות כאשר רואים ששווקים פתוחים מתחת לכיפת השמיים מזכירים אווירה אחרת והפכו להיות מאוד פופולריים, זה נכנס גם לתחום אירועי הילדים ובהצלחה רבה.

אנחנו כאן עם קייטרינג צורסקו ילד עם שף ניר דהן נעניק לילדים שלכם חוויה שהם לא ישכחו עוד זמן רב.

מה זה שולחנות שוק?

כמו באווירה הפתוחה של שוקי איכרים, שם אנשים היו מביאים את מיטב מרכולתם, אם אלה פירות וירקות טריים וצבעוניים, סוגים שונים של גבינות, שמן זית, מטבלים ועוד וכמובן קיימים גם שולחנות שוק בשריים וחלביים, האווירה הפתוחה והמזמינה נכנסה גם לתחום האירועים, הכל נגיש, צבעוני ובעיקר טעים מאד לאורחים. גם הילדים נהנים משולחן מיוחד רק להם, שיכול לכלול בתוכו כל מה שילדים אוהבים, החל מפופקורן, שערות סבתא וממתקים ועד לנקניקיה בלחמנייה, וופל מתוק, גלידה אמריקאית ועוד. כלומר אנחנו רואים את היתרון שיש בשולחן שוק מאשר להביא למסיבה רק דוכן אחד, כאן החגיגה הרבה יותר מהנה ומזמינה, וכוללת גם שפע של כיבוד מיוחד למה שילדים אוהבים.

שולחן שוק לילדים

האם העלויות של שולחן שוק הן יקרות?

העלויות מאד משתלמות, אבל כדאי לדעת שישנם בתחום שולחנות השוק לא מעט סוגים של שולחן שוק, וכל שולחן הוא שונה וגם מחירו אחר, כגון שולחן בשרי, שולחן שוק חלבי, אולי תבחרו בשולחן מתוקים לבר מצווה, כמובן שיש גם שולחן מתוקים לימי הולדת, שולחן לברית מילה או בריתה. כלומר זה יהיה תלוי מאד בסוג האירוע שלכם, כמות המוזמנים וכמובן שהשולחנות מעוצבים בצורה לגמרי שונה, וכל אחד מהם יתאים בצורה אחרת לסוג האירוע וסוג האוכל ולכן גם קיימים הבדלים במחירים אך הם משתלמים מאד.

במה זה תורם יותר לחגיגה?

אין ספק ששולחן שוק הוא לא עוד סתם שולחן

כי שולחנות שוק מזמינים את כל האורחים והקהל להתקבץ יחד סביבם, וזה כבר תורם לשמחה גדולה יותר, כמו בשוק הם באים לטעום לבדוק את האוכל הטעים. לכן זהו המקום להגיע אליו ולהוסיף אותו לכל אירוע שמתאים לכם עם כל בני המשפחה, זה פשוט נהיה סוג של הפנינג וחוויה מהנה ביותר. בנוסף כאמור שולחן שוק עלותו נמוכה יחסית, כי זהו לא שולחן יוקרה מפואר, אך עדיין אפשר לקבל בו גם מנות שף או לעצב אותו בסגנון אטרקטיבי.

האם שולחן שוק מתאים לכל תקציב?

בהחלט כן אך כמובן צריך לזכור למשל ששולחנות שוק שהם כוללים מטעמים בשריים יעלו יותר משולחנות של מתוקים למשל שעלותם נמוכה יותר, אבל תמיד חשוב מאוד לעצב בצורה מקורית את כל השולחנות בכדי שימשכו את מבטי האורחים, יהיוו אטרקציה מושכת וכמובן תמיד כדאי שהשולחן יהיה ממוקם באזור מרכזי שיהיה נגיש.

אטרקציה שמצליחה בכל אירוע!

לכן אין לכם מה לדאוג, לא רק ששולחנות שוק הן הצלחת האירוע שלכם , ובמיוחד לילדים שזה חשוב להם להיות הכוכבים, בנוסף אפשר למצוא שולחן שוק כזה בתקציב המתאים לכל כיס. אלה הם שולחנות מאד אופנתיים וטרנדיים שכבשו את תחום החגיגות והמסיבות, ואין זה משנה מהו המחיר, תמיד חייבים להקפיד על הוספת שולחן שוק שיהיה איכותי, טעים ומתאים לילדים. איכות שתהיה ללא שום פשרות. גם בקולינריה וגם בעיצוב.

זה מספק לאורחים לילדים וגם ללקוחות חוויה שאין שני לה, אירוע נהדר שלא ישכח במהרה, לא באווירה ולא באוכל.

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות