שולחן שוק אוכל

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 20 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

שולחן שוק אוכל

מה הכיף בשולחן כזה?

בשולחן שוק תוכלו לקבל מעל ומעבר למנות הרגילות שאתם פוגשים בכל אירוע, ואפילו אפשר לבחור במנות של ארוחת שף בסגנון שולחן שוק מעוצב.

שולחן שוק אוכל

מה זה בעצם שולחן שוק מעוצב?

שולחן שוק מעוצב כיום כובש בסערה את עולם האירועים, זה הלהיט וזה אינו עוד טרנד חולף, זה קונספט מצוין לכל אירוע, מקורי יותר ומדהים שבא ויישאר כאן עוד זמן רב..

אצל שף פרטי ניר דהן בבעלות קייטרינג צורסקו, תוכלו להזמין שולחנות שוק בכל הרמות גם אלו הכוללות ארוחת שף בסגנון שולחן בשרים מעוצב או בסגנון חופשי יותר ועם בלגן כפי שחלק מכנים זאת.

כיצד בעצם מוגש הכיבוד באירוע?.

 עם קונספט בארוחה כל המאכלים מוגשים על השולחן בסגנון של בופה המזכיר שווקים בחוץ לארץ, זה סגנון הרבה יותר מודרני

זה מאוד מתאים לכל סוג של אירוע , כמובן אם יהיו אורחים רבים תצטרכו שולחן ארוך יותר או כמה שולחנות פזורים, זה יתאים גם לז'אנר אירועי קוקטייל, מינגלינג ופינגר פוד בהם המטרה היא ליצור אווירה אינטימית יותר זורמת ולא רשמית כמו ארוחה רגילה.   המאכלים מוגשים בהגשה אישית עממית  או עם כלי הגשה יוקרתיים, מפות יוקרתיות ומפיות בד ולא חד פעמי. כלומר איך שתרצו לעצב.

מהם סוגי השולחנות?

התפריט הבשרי כולל מנות עשירותעם מבחר בשרים משובחים שמוגשים ישירות על השולחן לאורחים.

כל אחד רשאי להגיע לשולחן ולקחת אוכל היישר, אך גם ניתן לסדר את השולחן באופן כזה שבשר יוגש על מגשים מעוצבים במרכז השולחן.

יש גם אפשרות לתפריט חלבי כאשר באופציה של השולחן החלבי יוגש מגוון מאכלים חלביים על פלטות וגם כאן מדובר בסגנון בופה.

בתפריט החלבי יש מנות כגון פיצות במגוון תוספות, טורטיות ממולאות בגבינות, אולי תרצו כדורי גבינה, הכל אפשרי ויש עוד דוגמאות של מנות פתיחה ועיקריות שמתאימות לקונספט של שולחן שוק חלבי

בשולחן בשרי הכולל שניצלים למשל,.

בשולחן הזה אפשר גם שמלצר יגיש מגוון סוגים של כרכוני שניצלים עם רטבים או תוספות עשירות נלוות.

בנוסף, בשולחן השניצלים אפשר להגיש גם כריכים או לחמניות עם המבורגרים עסיסיים ומשובחים כך ששולחן זה מאוד יתאים לאירועים עסקיים, גדולים וקטנים וגם לאירועים קלילים

בשולחן של קינוחים ומתוקים אפשר  . מגוון עשיר של קינוחים  .

השולחן יוצר קסם של ממש ואווירת שואו ואפשר גם שיהיה צמוד אליו שף או מלצר שיוסיף לחוויית ההגשה. יש .

יתרונות גדולים בארוחת שולחן שוק לכל אירוע כי קודם כל מבחינת מחירים זה הרבה יותר משתלם, הרי אין כאן צוות מלצרים שמייקר מאד את כל עלות של אירוע, וגם המנות מגוונות יותר כך שכל אחד מוצא את מה שהוא אוהב באמת, והאורחים אינם מוגבלים למנות עיקריות וגדולות בודדות ובעצם הם לא יכולים ממש לבחור מה לאכול, כמובן שאפשר גם לקבל מנות צמחוניות וליצור שולחן שוק עבור אלרגניים או טבעוניים, וכיום זהו יתרון גדול הרי לא נרצה לראות אורח אחד שאינו יכול לאכול ושנגרם לו מפח נפש, השילוב של מנות רבות ומגוונות יכול להציע לכל אחד משהו לאכול ולא להישאר מקופח ורעב. אין ספק שתוכלו ליהנות עם האורחים שלכם יחד מאווירת מסיבה אחרת שנותנת מענה קולינרי מקורי ורחב יותר, וזה כבר ישדרג בכמה רמות את האירוע שלכם, האורחים יצאו מרוצים ושבעים מאד ותהיו בטוחים שלא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם!

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות