קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

כשהאירוע שלך בידיים טובות

איך להפחית את הלחץ בתכנון האירוע?

תמיד כל תכנון של אירוע ילווה בהכנות רבות ואפילו בהתרגשות גדולה ובחרדות כי יש מטבע הדברים עומס צפוי באירוע. לכן בדיוק כאן קייטרינג לאירועים שלנו צורסקו עם שף ניר דהן, ואחרי מאות לקוחות מרוצים, אנחנו נרצה להוריד מכם את כל הלחצים הרבים, ולהפיק לכם את האירוע האיכותי ביותר ללא חשש, גם אם זהו אירוע קטן, זכרו שאתם בידיים הטובות ביותר.

למה יתאים קייטרינג לאירוע קטן?

אתם יכולים כאמור להפחית את כל ההתרגשות ולהפקיד הכל בידיים הטובות שלנו ואתם תוכלו להישאר בראש שקט. קייטרינג שלנו מתאים לאירועים קטנים אם זה לאירוע בעל אופי משפחתי כשאז יותר מקובל להוציא אוכל חלבי במיוחד כשמודבר בשעות הבוקר. אם לאירועים רשמיים אז יותר כדאי בשרי. כמובן שאם יש צמחוניים אם ואלרגנים נתאים את כל התפריט בצורה בריאה, כי אוכל לאירועים צריך להיות מותאם למוזמנים למשל לצמחוניים. אנו מקפידים גם על נושא הכשרות בכל רמה,, ואם יש שומרי כשרות בקהל יש להתחשב בכך בעת הזמנת האוכל.

קייטרינג לאירועים קטנים

איך להפיק את האירוע המושלם?

תנו לנו לוודא שהאירוע שלכם יהפוך למושלם יחד עם שירותי הקייטרינג לאירועים שלנו, כי אנחנו מוודאים שבכל מנה או תפריט שתבחרו נקפיד על איכות וטעם מושלם להנאה של כל האורחים והמוזמנים. בכל הקשור בטיפול במנות בשר טעימות, אנחנו יודעים לוודא ששיטת צליית  בשר  בתערובת התבלינים המיוחדת שלנו תיצור את הטעם המושלם בכל מנה בשרית, גם הניסיון העשיר שלנו בתפריטים חלביים יביא לכם את המנות החלביות הטעימות ביותר.

האם קייטרינג כזה הוא יקר במחירו?

 אנחנו מוודאים שכל לקוח לא יחרוג מהתקציב שלו ורוצים תמיד להציע את המחירים המשתלמים ביותר בשוק, אז זכרו שהמחירים שלנו הם ללא תחרות. זה לא רק הקייטרינג המעולה, אלא גם השירות הלבבי שלנו עם מענה מהיר לכל שאלה. כל חומרי הגלם שלנו הם מהמובחרים ביותר הבשרים מוגשים ישירות מהגריל עם מגוון עשיר לבחירתכם, כגון נקניקיות, בשר עגל, טלה מנות עוף, כבש איכותי ועוד, ומאפים במנות החלביות מגיעים חמים היישר מהתנור, כמובן שתוכלו להזמין גם תפריט פרווה, הכל אפשרי.

בבחירה של קייטרינג על האש לאירוע קטן תוכלו ליהנות מתפריט מנצח ומאד מבוקש אצל הלקוחות והוא מתאים לכל אירוע. זה ידוע שקייטרינג על האש זו תמיד חוויה קולינרית נהדרת לכל אירוע, במיוחד באירועים קטנים כאלו שנערכים בטבע הפתוח, אז לקייטרינג בשרי יש הרבה מקום ולא רק מקבלים חוויה של אירוע משמח בשטח עם בני משפחה, אלא תוכלו גם להגיש ישירות מעל האש כמישהו אחר דואג לכם בצורה מקצועית ליהנות מבשר איכותי וטעים. שילוב של קייטרינג על האש באירועים קטנים ובכלל בשמחות זה ממש מקורי ביותר, הנאה מושלמת לכל אורח וזה חלום עם הנאה מובטחת. עם קייטרינג כזה מבין אפשרויות רבות של מנות, תוכלו לקבל  אוכל מעולה, למשל אולי תרצו את הבשר שלכם נצלה בצורה מיוחדת, עם כשרות של מהדרין, או שמוגש באריזות וכמנות אישיות, אולי תרצו כריכים זמינים או מנות שף עם הגשה מפוארת הכוללת את כל העיצוב והאביזרים, קייטרינג בשרי ועל האש יתאים בקלות לכל אורח ולכל אירוע ואפילו לאירועים קטנים במיוחד כמו שבת חתן, מסיבת רווקות ועוד.

חשוב שתמיד תוכלו לבחור במדויק את התפריט, תהיו כמובן מעורבים גם בכל התהליך, ותוכלו לעצב את האירוע שלכם ואת החוויה, החל מלבחור במדויק את התפריט, למשל בפרטים הקטנים והחשובים כמו נושא הכשרות או מה תרצו יותר, תפריט חלבי, פרווה, צמחוני, דגש על קינוחים או אולי תתמקדו בבשר כמו כנפי עוף, נקניקיות, פרגיות או יותר לכיוון של בשר בקר עשיר של נתחי אסאדו, אולי תרצו להגיש המבורגרים עסיסיים בלחמנייה, בשר טלה או צלעות טלה, שומן אווז ועוד. זה כמובן תלוי מה התקציב, מה אתם רוצים באירוע שלכם ובעיקר מי המוזמנים, האם צריך מנות גם לילדים, וכן לבדוק גם את הכשרות המקובלת לא תרצו שאורח ישאל מה הכשרות ואז יחליט שזה לא מספיק כשר עבורו ולא יאכל ומקרים כגון אלו. אנו מקפידים גם על נושא האכיפה מצד משרד הבריאות, ובכל הנוגע לאיכות המזון וניקיון אין פשרות וזה חשוב ביותר. למשל הובלת המזון זה מאד קריטי, וזה יהיה לא פחות חשוב, כי רק אם הובלת המזון היא חשובה ומוקפדת האוכל יגיע טרי, בריא וטעים, החל מלמשל לוודא שסלטים צריך לאחסן בכלים אטומים בקור, את הבשר לשים במגשים גדולים ואטומים שלא נשארים זמן רב מחוץ למקרר, מומלץ לפתוח הכל בסמוך להגשה, את מוצרי המאפה לשמור בכלים גדולים למניעת התייבשות ועוד, כך אנחנו מוודאים כל פרט כדי שזה יבטיח לכם קייטרינג מעולה, איכותי וטרי שמוכן בקפידה, וכך אתם וכל האורחים תוכלו ליהנות מהארוחה ומאירוע בלתי נשכח.

נגישות