בר/בת מצווה ביער שלא שוכחים!

האם גם אתם מחפשים קייטרינג לבר/בת מצווה ביער שלא שוכחים?

לחיות בעולם המודרני פירושו להיות תמיד בתנועה. כפי שאמר איש חכם אחד פעם – "החיים הם רק רצף מהיר של דברים עמוסים" ולמרות שאתם מאמצים את נפלאות הטכנולוגיה ואוהבים את הכאוס של חיי המשפחה, ישנם זמנים שבהם כולכם תרצו ללחוץ על הפסקה וללכת לאיבוד הרגע. כן, הרקע יפהפה, והתמונות יהיו מדהימות, אבל אנחנו מאמינים שזה הולך עמוק יותר מזה ויש עכשיו הוכחות מדעיות המצביעות על כך שבילוי ביער מוביל לאדם שמח ובריא יותר. האורחים מוזמנים להחליף טבילה באמבטיה לרחצה ביער. נלקח מהשם היפני, Shinrin Yoku, הנוף ביער מעודד אתכם לספוג את הסביבה המדהימה של הטבע ולהעריך את הרגעים היקרים של החיים ללא חשמל – ללא טלפונים, ללא טאבלטים אבל הכי חשוב, ללא מתח. במילים פשוטות, מדובר בהאטת הקצב, בהאזנה ללחן המלודי של ציוץ הציפורים וללחישת העצים ברוח. ההליכה ביער מאפשרת לכם להרגיש מועצמים בידיעה שאין כללים שצריך לפעול לפיהם, אין מועדים לעמוד ואין ציפיות למלא. אתם לובשים את הגופיות, יוצאים לטבע ואז נושמים עמוק, צוחקים בקול וחיים בחופשיות. היו אתנו, כי היום נדבר על – חתונה ביער.

מה מספרות העובדות המדעיות על בר/בת מצווה ביער?

הנה מה שמספרות העובדות המדעיות על בר/בת מצווה ביער –

  • ספא לחושים – אין דרך טובה יותר להרגיש מקורקעים ונוכחים ברגע מאשר לעמוד בין עצים מלכותיים ולקלוט הכול. גלו מה אתם יכולים לשמוע, לראות, להריח ולגעת. אפילו טעם האוויר יהיה פריך, רענן וטהור.
  • יצירתיות – אין גבולות לדמיון שלכם עם קייטרינג לבר/בת מצווה ביער. ישנם מספר מיקומים לטקס שלכם, מקום בשפע לחגיגה והטבע מספק רקע צבעוני כל כך, שמפונקים לבחירה עם השראה אמנותית. בונוס נוסף, הוא שלהיות ביער עוזר לחלק שלכם לפתור בעיות במוח לגדול בחמישים אחוזים, באופן הזה שרוב הסיכויים שהאורחים שלכם יוכלו להפוך ליזמים מתחילים עד סוף היום.
  • מוריד את רמות הלחץ – הליכה דרך יערות מפחיתה את הורמוני הלחץ הידועים כקורטיזול. זה אומר שאתם פחות חרדים ויכולים לחשוב בצורה ברורה יותר. זה גם הוכח כמוריד את לחץ הדם ואת קצב הלב שלכם.
  • חלל – תאמצו את החופש שמגיע עם דונמים משוטטים של אדמה. זוגות יכולים לטייל יד ביד, הורים יכולים לשוטט ללא מטרה וילדים יכולים להסתובב סביב כולם ולחקור במהירות שיא. אין דבר הרמוני יותר מצליל שירת הציפורים והצחוק השמחה של צעירים משחקים.
  • מחזק את המערכת החיסונית – הימצאות בסביבת יער משפרת את פעילות התאים עבור אותם תאים הורגים טבעיים הדרושים כדי להילחם במחלות. הפיטונציד המופק מעצים מגביר את התפתחות התאים שלנו ומחקרים הראו כי אלה שהחלימו ממחלה קשה או טראומה השתפרו באופן דרמטי.
  • משפר את מצב הרוח – לפי חוקרים, מי שמבלה שעתיים בטבע כל שבוע או עשרים דקות בחוץ כל יום, יש לו איכות חיים הרבה יותר טובה.
  • אפשר למצןא אצלנו גם קייטרינג לחתונה בבית.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות