קייטרינג לחתונה בבית

קייטרינג לחתונה בבית שהאורחים שלכם לא ישכחו!

אם עדיין לא גיליתם זאת, תכנון חתונה דורש הרבה זמן, אנרגיה וצוות מנוסה של אנשי מקצוע. יש כל כך הרבה ספקים לאתר, אז דרך נהדרת לחסוך לעצמכם זמן ולייעל את התהליך, היא לבחור מקום עם שירותי קייטרינג לחתונה בבית.

האם קייטרינג לחתונה בבית יחסוך לכם המון כאבי ראש?

רוב המקומות שמציעים אוכל מציעים גם חבילות שתייה. זה יכול לחסוך לכם הרבה כאבי ראש על ידי רכישת מזון ומשקאות מהמקום שלכם. סביר להניח כי קייטרינג לחתונה בבית יספק את כל מה שאתם צריכים עבור שירות הארוחות שלכם, כמו למשל – שולחנות מזנון או תחנה, כלי מטבח, כלי חרסינה וכלי זכוכית. למרות שאולי תרצו לבצע תחליפים על סמך עיצוב החתונה שלכם, כלי חרסינה וכלי זכוכית שסופקו על ידי המקום יכולים להיות מקום השקה מצוין לכלול בעיצובי השולחן שלכם. בהרבה מהמקומות האלה יש גם תוספות שתוכלו להשתמש בהן כמו לדוגמה – מגשי תצוגה לתחנת הקינוחים או מפיות בר למקרה שתבחרו שלא להזמין כאלה בהתאמה אישית.

האם קייטרינג לחתונה בבית מספק אוכל חם וטרי?

אחד היתרונות בהזמנת מקום הכולל קייטרינג לחתונה בבית, הוא שאתם יודעים שהאוכל יוגש חם וטרי ממטבח שנמצא ממש על הנכס. בחלק מהמקומות יש מטבחי הכנה קטנים מאוד שנמצאים רחוק מחלל האירועים מה שהופך את שירות האוכל למאתגר יותר, וחלקם אינם מאפשרים בישול במקום כלל. אז זה משהו שצריך לקחת בחשבון אם האוכל הוא בעדיפות גבוהה עבורכם.

האם קייטרינג לחתונה בבית מציע גמישות עם שינויים והתאמות?

עם מטבח במקום, צוות קייטרינג לחתונה בבית יכול לעזור עם הרבה יותר ממה שאתם עשויים לראות. נניח שבן דודכם התחיל לצאת עם מישהי חדשה, אך הוא שוכח לרשום את האלרגיה לגלוטן שלה בבקשות מיוחדות. זה יכול להיות אסון קטן, אבל עם מטבח הממוקם בנוחות בבית, קייטרינג לחתונה בבית יכול להכין ארוחה נוספת ללא גלוטן במהירות כדי להבטיח שכולם יהיו מוזנים ומרוצים.

האם קייטרינג לחתונה בבית מציע טיפול מיטבי בלוגיסטיקה?

בין אם אתם שוקלים ארוחה בציפוי, תחנות או מזנון, נדרשת הרבה לוגיסטיקה על מנת שהארוחה תעבור ללא דופי. תצטרכו להחליט היכן הוא המקום הטוב ביותר להחזיק את שולחנות שירות המזון כדי שהשירות יעבור בצורה חלקה ויבטיח שצוות עובדי חברת קייטרינג לחתונה בבית לא יפריע. (אף אחד לא רוצה לשבת ליד דלת המטבח או ליד התחנה שבה השרתים מעבירים צלחות) כאשר עובדים עם מקום שמגיש אוכל, הצוות שלו יידע את הדרכים הטובות ביותר לגרום לחלל לעבוד בצורה הטובה ביותר עבור הקבוצה שלכם וכיצד לביים את מזון. זה מבטיח שהארוחה שלכם תרגיש חסרת מאמץ, מהירה ויעילה.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

בשר על האש - צ'ורסקו

קייטרינג לאירועים קטנים קרא עוד

Related Posts
נגישות