קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

האם מחירי קייטרינג בשרי יכולים להיות גבוהים?

לנו קייטרינג צורסקו חשוב תמיד ללכת לקראת הלקוח ולבנות לו תפריט בשרים עשיר ועסיסי אך בהתאמה ליכולות התקציביות שלו. שף ניר דהן שמומחה בתחום התפריט הבשרי יפיק לכם אירוע מלהיב במחיר משתלם , ואתם הולכים לטעום ולבחור את הקייטרינג המיוחד ביותר.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

איך לבחור קייטרינג לאירועים קטנים בצורה הנכונה?

אמנם כל אירוע קטן זה אירוע יחסית מצומצם, אך דווקא זה מה שיהפוך את האירוע שלכם לנהדר כי אנחנו שמים לב לכל פרט קטן בתפריט, ויכולים לפנק יותר את האורחים באירוע שבו מספר המשתתפים יתחיל מכמה עשרות בודדות ועד למאה אנשים באירוע שנחשב קטן. כל אירוע קטן יהיה הרבה יותר אינטימי , אך לא בהכרח פשוט יותר, זה לא פחות מפואר אלא יותר אישי ויש לתת המון תשומת לב, לכן אתם יכולים לקבל תפריט עשיר במיוחד.

מה כולל תפריט של קייטרינג בשרי?

הצוות שלנו משקיע אהבה רבה בקייטרינג שיהיה משובח ועסיסי במיוחד, אנו משקיעים מאמצים ומשאבים כדי לספק את הבשר האיכותי והטעים ביותר ואת מוצרי המזון הטובים ביותר, כמובן עם  השירות המקצועי והאדיב ביותר. אתם יכולים למעשה לבחור כל מנה בשרית שרק תרצו אנחנו נגשים לכם כל בקשה.

איך להזמין את הקייטרינג הטוב ביותר?

כששמים לב לכל פרט באוכל לאירוע קטן מקייטרינג, אתם בוודאי תרצו לקבל רק אוכל טעים מאד, כזה שיפנק את כל האורחים. אצלנו יש גם דגש חזק על העיצוב, כל נושא ההגשה של המנה והאסתטיקה, זה גם חשוב מאד, כי קודם כל העין אוכלת וזה כמובן וכל חלק בלתי נפרד מחוויית האירוע המיוחד שלכם.

נשמח לייעץ יחד אתכם בחירת התפריט בהתאם לכמות האורחים, מה הם אוהבים לאכול וכמובן בהתאם לסוג האירוע- האם זהו עסקי, משפחתי, האם זו מסיבת הפתעה, האם האירוע נערך בחוץ או בתוף אולם סגור, מה מספר המשתתפים, האם תרצו אטרקציה ודוכן אוכל באירוע, האם זהו אירוע המתקיים בצהריים בחום הקיץ, אולי מתקיים בחורף ואז רוצים גם מרקים למשל, כי אז עשוי להתאים סוג מסוים של אוכל ותפריט שונה, למשל לאירוע בשעת הבוקר המוקדמות ובערב מאוחר, אלו אירועים בעלי אופי שונה ועשוי להתאים להם תפריט אחר.

ןלשכוח כי גם אם התקציב שלכם מוגבל, אנו תמיד באים לקראת הלקוחות כי אנו יודעים כמה האירוע חשוב להם ויקר ללבם, אמנם מחיר זה שיקול חשוב ורלוונטי לבחירת מנות בתפריט עשיר ומגוון. אך לאור כל הניסיון והמקצועיות שלנו, ועם השירות האדיב והמנוסה שלנו נאפשר לכם להציע תפריט שיהיה בו מענה מצוין גם לרצון שלכם לקבל את המנות ואת האוכל המגוון שאתם אוהבים, וגם לקבל הכל בתקציב נוח ביותר.

 זכרו שדווקא כל אירוע קטן בגלל הפינוק במנות שאפשר להציע בו, יהפוך לאירוע גדול ובלתי נשכח, החל מהקפדה על  חומרי גלם הטובים ביותר, על איכות המזון, ועד לאפשרות לבחור מתוך מגוון המנות, לבחור באפשרויות העיצוב ואיך לבחור את נושא הגשת המנות, כמובן אין לשכוח את  הגמישות במחיר, והכל בהתאמת התפריט המבוקש. אין ספק כי הצלחתו של  אירוע קטן תלויה בפרטים קטנים, אך האוכל שלנו תמיד מנצח אין זה משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול, תמיד חשוב מאוד לבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר ולא משנה מה סוג התפריט הבשרי שאתם רוצם זה צריך להיות תמיד מאד עסיסי, טרי ועשיר.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות