מה צריך לדעת כדי לערוך בר או בת מצווה במדבר?

אוהבים לטייל במדבר ורוצים לחגוג בר או בת מצווה במדבר?

קודם כל, תחליטו אם אתם רוצים קייטרינג בר או בת מצווה במדבר או חתונה בקפלה. בסופו של דבר ההחלטה הראשונה שאתם צריכים לעשות היא האם אתם רוצים לערוך בר או בת מצווה בקפלה או לערוך בר או בת מצווה קטנה במיקום ייחודי ואינטימי. אם כבר החלטתם שאתם רוצים בר או בת מצווה במדבר, אז המשיכו לקרוא עד הסוף, להלן יוצגו כמה סיבות מדוע קיבלתם החלטה מושכלת.

האם קייטרינג לבר או בת מצווה במדבר מייתרת סטרס?

כפי שרוב בני האדם בוודאי כבר יודעים, זה בדרך כלל קצת מלחיץ לתכנן חתונה גדולה ומורכבת. לעתים קרובות מדי, האנשים בחייכם מתחילים להציע עצות לא רצויות . זאת אחת הסיבות שאנשים בורחים לעתים קרובות למדבר על מנת לתכנן בריחת מותרות. השאירו את כל התכנון לספקים שלכם ובואו לחגוג בר/בת במדבר. תיהנו מהמדבר עם החברים והמשפחה שלכם. הקייטרינג לבר/בת מצווה במדבר תהיה מפלט יפה ומלא בזיכרונות מהנים ללא הלחץ המדהים הקשור בבר מצווה מסורתית עם קייטרינג אסאדו מיוחד בטעמיו.

האם קיום קייטרינג לבר או בת מצווה במדבר הוא קל ומשגע?

לערוך בר או בת מצווה במדבר יכול להיות פשוט, יפה, אלגנטי ובאמת חוויה משלכם. ישנם אינספור ספקים במדבר אשר נותנים מענה בר או בת מצווה קטנות. הם יכולים לעזור בהחלטות. ואם אתם עורכים חתונה קטנה, לעיתים קרובות תוכלו לנצח עם תקציב קטן יותר , אם כי לא חובה, ולהימנע מהרבה דרמה משפחתית שאופפת את היום הגדול. לא משנה באיזו תקופה בשנה, זה מדהים במדבר. חודשי החורף מציעים תחושה של מצב רוח יותר, ובאביב ובקיץ, זה תמיד בהיר וזוהר. הסתיו הוא, ללא ספק, אחת התקופות הטובות ביותר בשנה להינשא במדבר.

האם בר או בת מצווה במדבר תהיה במחיר השווה לכל כיס?

בדרך כלל קייטרינג או שולחן שוק  לבר או בת מצווה במדבר קטנה. היא לא חייבת להיות, אבל מהניסיון שלנו, שמנו לב שרוב האנשים "בורחים מהבר או בת מצווה המסורתית" ועושים משהו למען עצמם. פירוש הדבר יכול להיות שהם תכננו לערוך בר או בת מצווה גדולה אבל נהיו מתוסכלים מהתכנון, ובחרו למדבר במקום זאת. זה יכול גם אומר שהזוג החליט לתכנן חתונה במדבר מההתחלה. הכול תלוי בכם, אך על פי רוב זה סביר כי זה קטן. עכשיו, זה לא אומר שזה פחות מפואר מכל פרשת חתונה אחרת. במקרה זה, הגודל קובע. ו… ככל שהוא קטן יותר כך ייטב למחיר הסביר. בר או בת מצווה במדבר היא גם מיקום מצוין כי זה קל יחסית ובמחיר סביר להגיע לכאן ולהישאר כאן. זה גם מציע שפע של בידור לאורחים שלכם, כך שהם יכולים להתגנב לכמה ימים של כיף בחופשה בזמן שהם באים לבר או בת מצווה שלכם.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

Related Posts
נגישות