חתונה בטבע

חתונה בטבע

על מה יש לשים את הדגש בחתונה בטבע?

רבים מן הלקוחות רוצים לגוון מאד בהפקת האירוע שלהם, ובמיוחד אם מדובר בחתונה. אחת מהאפשרויות המקוריות היא לחגוג בטבע, אך יש להפיק זאת בתשומת לב לפרטים רבים. אנו קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן מומחים לנושא, עם מאות אירועים מוצלחים בכל מקום, יכולים לתת לכם חתונה לא פחות ממושלמת.

חתונה בטבע

איך לבחור את הקייטרינג לאירוע?

לאכול בחיק הטבע הפתוח זו משימה מורכבת, כי חשוב שהאוכל יגיע בטמפרטורה הנכונה וגם יהיה טעים לכל האורחים. חשוב להגיש את האוכל בהקפדה כי בטבע התנאים יותר מחמירים, יכול להיות חם מאד או רוח קרירה יכולה לנשוב וכל דבר כזה משפיע על אופן הגשת האוכל. לנו יש את כל הניסיון בשטח תרתי משמע לתת פיתרון לכל שאלה ולהפיק את אירוע חתונה בטבע בצורה המעולה ביותר לשביעות רצונכם.

 

האם אפשר להפיק אירוע איכותי בטבע במחיר משתלם?

אצלנו הלקוחות והאורחים הם החשובים ביותר, הם מתרגשים לקראת האירוע החשוב שלהם וצריך לתת להם את המושלם ביותר, מבלי שהם יצטרכו לדאוג לפרטים או לטרוח. ולנו חשוב שבכל תקציב שברשותכם נוכל ללכת לקראתכם ולבנות לכם תפריט עשיר ונהדר, כדי שתהיו מרוצים וכל זאת מבלי להתפשר על הרמה או הטעם, אצלנו הכל מוגש בשירות מקצועי ובאיכות ואנו נותנים מענה לכל שאלה ובעיה. אירוע ובמיוחד אירוע של חתונה הוא בהחלט בלתי נשכח, כי כל חגיגה זה הדבר החשוב ביותר לכולנו בחיים ואנו מתרגשים לקראתו.

כיצד ליצור אירוע מרשים ואיכותי בטבע הפתוח?

בכל אירוע ובמיוחד בחתונות כולם באירוע שמים לב לכל דבר. במיוחד בטבע לא כל האורחים יאהבו לשבת בחוץ ויש כאלו שמאד אוהבים לחגוג בטבע, לכן צריך לתת מענה מצוין לכל סוגי האורחים שירגישו בנוח ושייהנו, אצלנו מדובר בקייטרינג מעולה שיעמיד בשר איכותי או אוכל ביתי וכל מנת אוכל שתרשים אתכם ואת האורחים, חשוב לנו לתת את הקייטרינג הטוב ביותר שתקבלו, החל מהטריות ועד לנושאים של הניקיון, המלצרים, הארגון וההגשה. אנחנו לא מתפשרים על שום פרט ובמיוחד שמדובר בטבע שם ההפקה נדרשת ליותר תשומת לב ויותר הקפדה על כל המצב.

איך לקבל תפריט מקורי ומגוון?

בדיוק בגלל שזה נערך לאירוע חתונה בטבע, המקוריות יכולה להיות רבה יותר ולמעשה אם תרצו תוכלו לקבל אצלנו הכל וכל סוג של מנה שתתאים לאירוע באוויר הפתוח ומול כל נוף. החל ממגוון של מנות אוכל לקבלת פנים, בשר טרי על האש שנימוח ונמס לאורחים בפה, ועד לשילוב של מגוון תוספות חמות, קינוחים עשירים ונהדרים, מגוון של סלטים צבעוניים בריאים ביותר וכמובן טעימים וכל סוגי מנות הביניים או מנות קטנות יותר מקוריות או המנות המסורתיות. הכל אפשרי אצלנו.

לכן חשוב שנתאים לך כלקוח תפריט לאירוע חשוב כמו חתונה שכולם מתרגשים לקראתו, אבל שישאיר טעם גדול עם אפשרות ליהנות מקייטרינג מקצועי לאירועים.

למה דווקא הקייטרינג שלנו, כי כאמור חשוב לבחור בקייטרינג הטוב ביותר שערב להצלחת האירוע שלכם, אתם לא תפסיקו לקבל מחמאות וכי אנחנו מבינים את המשמעות החשובה של אירוע בטבע עם ארוחות מרובות. כל האירועים של הלקוחות הם הרי אירועים נדירים וחד פעמים עם היקרים לנו, ולא רק לחתונה אלא גם אם זה מי הולדת, מסיבות ואפילו הפתעה קטנה.

  ההצלחה שלנו בכל אירוע היא כבר עובדה מוגמרת, ויש לנו מוניטין של עשייה רבה עם מקצועיות כי למעשה כל הצוות שלנו צבר ניסיון רב בעבודה גם בחיק הטבע, ובכלל בתחום האוכל בארץ במיטב האירועים האישיים או העסקיים, ואת הניסיון שלנו אתם תרגישו בכל רגע וכמובן גם תטעמו במנות היישר בצלחת וגם תרגישו זאת בשירות המקצועי והלבבי שלנו. חשוב לנו להכין תפריט מאד מגוון לכל לקוח, טעם מושלם שיכלול מנות ממטבחים מגוונים ואפשרויות הגשה מאד מגוונות. אנחנו בקייטרינג עובדים עם מלוא התשוקה והאהבה לנושא האוכל והשירות, ואנחנו יודעים לקחת כל חומר גלם עם טריות רבה ולהפוך זאת למנת מופת. אנחנו מקפידים מאד על נושא האיכות, הטריות וחומרי הגלם הטובים ביותר משלב הרכישה ועד לבישול והגשה באירוע עצמו, לכן בכל אירוע אם זה חתונה ואירועים קטנים או גדולים, חשוב לזהות את טעם הלקוח, את הסגנון של האירוע, את טעם האורחים והעיקר אנחנו יודעים שמה שחשוב ללקוח באמת זה הצלחת הערב ושיהיו טעמים מושלמים.

כאשר מדובר בקייטרינג לאירוע של חתונה בטבע, כאמור צריך לדעת גם איך להפיק ולעצב את האווירה הכוללת של האירוע לא רק מבחינת המנות אלא איך הן מוגשות ולהקפיד על אווירה טובה ושמחה, כי זה לא רק מסתכם בהגשת המזון, אלא הכל צריך להיות מוקפד בכל פרט חשוב עם תשומת לב גדולה, ואצלנו בכל שלב השירות הוא מקצועי ואדיב ביותר והטעמים מוקפדים כדי ליצור אירוע חתונה מושלם בחיק הטבע.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות