דוכני מזון לחתונה

דוכני מזון לחתונה

מה כוללים דוכני מזון לחתונה?

קודם כל דוכני אוכל בחתונות זה אומר שתפיקו אירוע הרבה יותר מקורי, כי כולנו כאורחים אנחנו רגילים תמיד באירועים לקבל את תפריט רגיל לצד שולחנות ומלצרים, וזה כבר עוד אירוע ועוד משהו צפוי ונדוש שראינו, כבר טעמנו והיינו בו בעבר. למעשה בדוכני האוכל תוכלו לגוון ללא סוף אפשרויות,  ודוכנים לאירועים באים כדי להפוך את האירוע שלכם למקורי יותר.

דוכני מזון לחתונה

מה כוללים דוכני  מזון לחתונה ולאירועים בכלל?

קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן, אחראי למאות אירועים מוצלחים שכללו דוכני מזון, יפיקו לכם סטנדרט חדש ומקורי יותר בחתונה ובכלל בעולם הפקות האירועים.

אצלנו עם מגוון של דוכני מזון איכותיים אנחנו ערבים שזה ישדרג כל חתונה ואת החגיגה, זה נותן הרבה מקוריות לאירוע ואלו הם גם דוכנים שהם מאד טרנדיים. החברה שלנו מציעה לכם על סוג של קייטרינג שתרצו לאירוע החתונה שלכם, אם זה כשר ברמת כשרות לבשרי, חלבי או פרווה, וגם מהדרין, ואלי אם תרצו דוכן שמוגש כדוכנים מאד מיוחדים ,מעוצבים ומזמינים והם יהוו חלק מהאירוע לצד החתונה המסורתית שלכם. אנו קשובים לכל בקשה שלכם ונוכל להגשים כל חלום בכל דוכן שרק תרצו החל מדוכן סחלב וערמונים ועד לדוכני ברד או שייק פירות, וכמובן דוכנים שיגישו שווארמה, פלאפל וכל מאכל שכולם אוהבים.

מי מכין את דוכני האוכל?

כל האוכל מוכן על ידי צוות מומחים בעל ניסיון רב לנושא, צוות של שפים מקצועיים עם אהבה לתחום הבישול והאירוח, והכל מחומרי גלם מוקפדים ביותר, משובחים וטריים. אז אולי תרצו לשדרג את החתונה שלכם בכל סוג של אוכל שרק תרצו למשל עם דוכני שווארמה או דוכני נקניקיות בלחמניה, דוכני סלטים, אולי תרצו אוכל מוקפץ, מגוון מדהים וטעים של דוכני בשר אסאדו, דוכנים שיגישו רק שתיה קרה או חמה, ולא נשכח את הקינוחים הנהדרים והעשירים שאהובים מאד על האורחים – יש גם דוכני גלידה, עוגות, מלבי וערמונים או דוכני קרפים ועוד, וכל הדוכנים תחת פיקוח ומקצועיות רבה, הם ללא ספק מקוריים הרבה יותר לאירועים ומוגשים באהבה לאורחים. אלו דוכנים שיתאימו לכל אירוע ומיועדים גם לכנסים עסקיים או באירועים יותר קטנים ואישיים, וכמובן לאירועים גדולים ומתאימים במיוחד בחתונה ועוד ועוד.

 

זה למעשה כל מה שאתם צריכים להפקת אירוע מוצלח, כי דוכני מזון הם כל מה שאתם צריכים להפקת האירוע הבלתי נשכח שלכם, ואנו שם בכל שלב בתהליך מתחילתו ועד סופו ומייצגים שירות אדיב ומסור עם הקפדה על כל שלב וכל חומר גלם לאירוע המושלם לשביעות רצון הלקוח. בכל סוג של דוכן מזון שתבחרו אם זה חלבי או בשרי, דוכן קינוחים או דוכני קפה ומשקאות קלים המצוינות וההקפדה שלנו על שירות מקצועי ואיכות חומרי הגלם והטריות, הם מטרות חשובות ביותר שלנו.

האירוע שלכם אישי אך יוקרתי גם לכם וגם לאורחים שמאד יופתעו מהדוכנים. למעשה עם דוכני המזון שלנו תוכלו להפוך כל אירוע אישי ואינטימי לאירוע יותר יוקרתי ומשובח במיוחד. רק דמיינו את תפריט מפנק, העשיר ומגרה שרק דוכני אוכל יכולים להציע, זה כבר הופך את כל החגיגה למושלמת כבר מן הרגע הראשון ומן ההתחלה. אין ספק שדוכני אוכל טעימים מאד מתאימים לחתונות, והם יהוו קייטרינג איכותי לאירוע מעולה ויוקרתי, שתוכלו להפוך אותו למשודרג בכמה רמות.

 

כאמור גם מגוון המנות בדוכנים מאד עשירות וטעימות במיוחד, כי רבים חושבים בטעות שדוכני אוכל באירועים עלולים להיות פשוטים ולא מגוונים מספיק, וההפך הגמור הוא הנכון, כי דוכני מזון לאירועים אם הם גדולים או קטנים תפסו תאוצה בכל אירוע היום וגם בתחום האירוח, והם אף משולבים בהצלחה באירועים עסקיים ובמפגשי חברה, הדוכנים שלנו מבוקשים מאד ונבחרים כל פעם מחדש על ידי לקוחות רבים וגם עבור אירועים עסקיים חשובים.

אתם מוזמנים לבחור מהמגוון העצום של הדוכנים המדליקים שלנו את אלו שאתם אוהבים במיוחד, ולמעשה כל דוכן הפך למבוקש במיוחד וקשה להחליט במה לבחור. היום במקום להציע את התפריט המסורתי אפשר שגם הקינוחים יגיעו בצורה של דוכנים, זה גם מושך יותר את האורחים והם לא מוגבלים למנה אחת, מדובר במגוון של קינוחים טעימים ועשירים, וזה ללא ספק יהפוך את הפקת האירוע בחתונה או כל אירוע האישי והמשפחתי שלכם לאירוע מצוין ולאירוע ברמה אחת מעל כולם, לבחירת האורחים והלקוחות שלנו יש לנו את כל המגוון האיכותי ביותר של דוכני אוכל להגשמת כל חלום, בקשה והצעה, אז תוכלו להיות עם מקוריות לאירוע שלכם בכל שלב. החל ממגוון של חטיפים חלביים עשירים, או אולי תבחרו בדוכנים כריכים בשריים, יש גם תפריט עשיר פרווה או טבעוני, תקבלו שירות אישי מקצועי ואדיב והכל בטעמים ובניחוחות שישאירו אתכם מוקסמים. כי לאוכל כידוע ישנו תפקיד עיקרי להצלחת האירוע כולו ולאירועים שהצלחתם חשובה לכם מאד.

 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות