קייטרינג לחתונה קטנה

קייטרינג לחתונה קטנה

 איך לחגוג אירועים קטנים בצורה מיוחדת?

כשמדובר באירועים קטנים נשאלת השאלה איך נוכל להפיק אירוע קטן אך שיהיה מספיק מכובד ומשהו גדול?

דווקא כשמדובר באירוע קטן זה יכול להיות הרבה יותר מרשים ומיוחד, כי שמים לב לכל פרט קטן והכל אינטימי ואישי יותר.

קייטרינג לחתונה קטנה

מה חשוב לזכור באירוע קטן?

לכל מרכיב בהפקה יש משקל רב, אך האוכל הוא מרכזו של כל אירוע ולכן אתם צריכים להשקיע בקייטרינג מושלם, לא פחות מזה. קייטרינג צורסקו עם הצוות המנתח יחד עם שף ניר דהן יעזרו לכם לתכנן את האירוע, לתת את האוכל הטוב ביותר לאירוע מוצלח ומושלם.

על מה להקפיד על קייטרינג בחתונות קטנות?

אתם עורכים אירוע קטן, אולי בקרבת הבית ואולי באולם אירועים אישי וקטן, אז אין ספק שכדי להצליח באירוע כזה ובמיוחד כשמדובר בחתונה, האוכל צריך להיות מושלם וכך גם אירוע קטן יראה גדול.  זה ממש לא נכון לחשוב שאירועים קטנים יש להם פחות חשיבות, רק בגלל שהם לא נערכים בהפקת ענק או מדובר במספר מוזמנים מצומצם או האירוע צנוע יותר, למעשה זו כן הפקה מורכבת וההפך קורה. כי כל אירוע קטן יוכל להיות הרבה יותר מרשים ומרגש, שמים לב לכ פרט ואנו רואים את המשמעות הרבה של אירועים קטנים. גם כל חתונה כאירוע קטן יוכל להפוך לאירוע גדול ובלתי נשכח אם תקפידו על השקעה כמובן בעיקר בנושא האוכל בחתונה.

האם מחיר קייטרינג יתאים להפקה קטנה?

זהו בהחלט מחיר משתלם ביותר אך אין להתפשר על רמת האוכל שתהיה מוגשת ברמה גבוהה.

עם הקייטרינג שלנו אתם בידיים טובות, ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, כי ראשית אנו מקפידים על כ האיכות והטריות, יש לנו ניסיון רב במאות אירועים קטנים או גדולים מוצלחים, כל ההגשה של האוכל אצלנו היא ברמה יוקרתית גבוהה עד לפרט הקטן שעושה את כל ההבדל. כל אירוע אנו יודעים שהוא אירוע חשוב, וזהו ללא ספק יהיה האירוע הכי מיוחד שלכם שלא תרצו לשכוח אותו לעולם. כמובן הדגש הוא גם על האורחים שהם אלו שאוכלים את המנות בסופו של דבר, ולהם יש לתת חווית אירוח יוקרתית, מושלמת ומרגשת עם טעם בלתי נשכח.

שמים לב לכל פרט

זה ידוע שדווקא באירוע קטן ומיוחד כמו חתונה, שמים לב לכל דבר, כל פרט הקטן ביותר מוסיף המון, לכן אנו פתוחים לכל הצעה ונותנים מענה מידיי לכל בקשה, וגם ניתן לתת לאוכל מראה ייחודי ויוקרתי. כך צריך להיות בדיוק כל אוכל לאירועים של קייטרינג בשרי משובח. ובכל דרך הגשה שתבחרו אנו קשובים לכל בקשה עם הבטחה כמובן שלא ישכחו את טעם האוכל המשובח.

חשוב לנו שכל אירוע קטן יופק במלוא האחריות ותשומת הלב ושלא יהיה עמוס מדי. אם תרצו למשל להגיש בכמה שיותר מגשי אירוח כדי למנוע עומס צפוי באירוע, או אם תרצו להגיש בבופה ובאופן עצמאי. כל האוכל נגיש לכל בקשה שלכם ומוכן מראש על המגש בצורה מרשימה, טרייה וקלה להגשה. תוכלו למנוע מעצמכם את כל כאבי הראש ולבצע תכנון ללא לחצים מיותרים ולהשאיר הכל לנו. גם כאשר מדובר באירועים קטנים ואישיים יותר, כאשר המוזמנים קרובים מאד, יש להבין קודם מה האורחים אוהבים לאכול, מה טווח הגילאים ומי המוזמנים שיגיעו וכך להתאים הכל על פי טעמם, כלומר להכין קודם את הרקע ולתכנן מראש, ולאחר מכן בונים את המנות בהצלחה באירוע.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות