קייטרינג לאירועים קטנים ומיוחדים במינם

האם האירוע שלך בידיים הטובות ביותר?

תכנון אירוע תמיד מלווה בהכנות רבות ובחרדות לאי סדר בתוך העומס הצפוי באירוע. לכן בדיוק כאן הקייטרינג לאירועים שלנו יפיק לכם את האירוע האיכותי ביותר ללא חששות, כי אתם בידיים הטובות ביותר. אתם יכולים להישאר בראש שקט. אם זה תכנון קייטרינג לאירועים קטנים בעלי אופי משפחתי ללא דיסטנס בין המוזמנים מאד מקובל להוציא אוכל חלבי. לעומת זאת לאירועים רשמיים יותר כדאי בשרי דווקא. בשרי נחשב אוכל שמקרב בין רחוקים. אם יש אלרגנים בין המוזמנים גם עדיף להזמין קייטרינג בשרי. אוכל לאירועים צריך להיות מותאם למוזמנים למשל לצמחוניים. אם יש שומרי כשרות בקהל התחשבו בכך בעת הזמנת האוכל, ואם אפשר ציינו את סוג האוכל שיוגש גם כדי לאפשר לשומרי הכשרות להגיע במצב הנכון ולא להימנע מלהתכבד.

האירוע שלכם יהפוך למושלם עם שירותי הקייטרינג לאירועים קטנים שלנו, בכל מה או תפריט שתבחרו אנו מקפידים על איכות וטעם מושלם להנאה מעולה של כל האורחים והמוזמנים. במיוחד בכל הקשור לטיפול במנות בשר טעימות ומושלמות, מדובר בשיטת צליית  בשר על  מתקן ייחודי בו מבעירים פחמים או מבשלים על פלנצה, וצולים את הבשר המתובל בתערובת התבלינים המתאימה  כאשר שלד הבשר קשור ומהודק כדי שהחום יגיע לכל החלקים בצלייה איטית לטעם מעושן ועסיסי . לבשרים שלנו יש תערובת תבלינים מיוחדת ועשירה בטעמים שמתאימים בהקפדה לכל חלק וחלק בנפרד. הבשרים מתובלים בתערובת עוד לפני הצלייה בזמן המתאים לכל חלק וחלק כך שבזמן ההכנה הם מוכנים לצלייה בטעם שספגו , הבשר יעבור צלייה איטית ומבוקרת וכך יקבל את הארומה והטעמים המופקים מהפחמים.

לאחר הצלייה של הבשרים חשוב להגישם ישירות למגשים מחוממים, לפרוס לרצועות ולאכול.לצידי הבשרים מגישים רטבים מיוחדים או סלטים לבחירתכם בהתאם לדרישה, כגון:רוטב צ'ימיצ'ורי העשוי מפלפלים עשבי תיבול ,שמן ,חומץ ושום ,תבלין המוכן ממחית עשבי תיבול ,שום ופלפלים חריפים ועוד. הבשרים המובחרים ביותר מוגשים ישירות מהגריל כך שביניהם מוגשת עוד תוספות לבחירתכם, כגון נקניקיות, בשר עגל, טלה מנות עוף, כבש איכותי ועוד.

המרכיבים להצלחת הכנת הבשרים יהיו תמיד צוות מקצועי, נקיון הציוד לפני האירוע, דגש והקפדה מרבית על סוגי הבשרים ואיכותם הנרכשים במקום האיכותי והמוביל ביותר כיום לקייטרינג לאירועים קטנים ומיוחדים במינם, כך שחווית הבשרים באירועים הינה חוויה הנותנת הרגשה קולינרית מיוחדת וטעימה עם הריח העשיר ממבחר הבשרים הפרוס על גבי הגרילים.

 

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות