קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

לאיזה אירוע מזמינים קייטרינג בשרי?

קייטרינג מוצלח לאירועים אינו מיועד רק לאירועים גדולים ורבי משתתפים, למעשה הוא יכול להיות מושלם ומוצלח גם לאירועים קטנים ואינטימיים יותר. קייטרינג בשרי או על האש לאירועים קטנים יהפוך בהצלחה רבה את האירוע שלכם מאירוע קטן וסתמי לאירוע מוצלח ומרשים.

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

מגוון תפריטים עשיר

למה חשוב לשים לב באירוע שלכם?

למרות שמדובר באירוע קטן, עם קייטרינג בשרי לאירועים קטנים תוכלו לקבל גם כן את מגוון התפריטים העשיר ביותר, למעשה תוכלו לשלב קומבינציות מגוונות של הגשת בשרים טעימים באופנים שונים, למשל כאן תוכלו לשלב בקלות מגשי אירוח עם מנות עיקריות מרשימות. שלבי ההכנה והעבודה על הבשר חשובים ויש להקפיד עליהם בין אם מדובר באירוע קטן או גדול, וצוות קייטרינג הבשרי לאירועים קטנים מומחה לנושא.  למשל חשוב להקפיד במהלך הצלייה הארוכה של הבשר על מספר נושאים, כדי שעם קייטרינג לאירועים קטנים המנות שתקבלו יהיו טעימות במיוחד ולמעשה מושלמות. סוד ההכנה של בשר טוב הוא כידוע השלמות, ולא לחרוג אפילו לא טיפה מרמות הבישול, הצלייה או העסיסיות בצורה חריגה, מה שעלול לפגום בטעם.

חשוב לתת לנתח צלייה של  שעות ארוכות עד שיקבל את הריכוך המתאים. מצד שני זהירות צלייה ארוכה עלולה לשרוף את הבשר או לייבש אותו, אז תנו למומחים של קייטרינג בשרי לעשות את העבודה גם אם הם מגלים לכם טיפים חשובים. הם כבר מכירים למשל את כל השיטות והניסיון רב השנים שלהם הפך אותם למומחים.

גם ההגשה היא נושא חשוב בכל הקשור לבחירת תפריט של קייטרינג בשרי לאירועים קטנים. מבחינת הגשה יהיה הכי מרשים וטעים לקחת את כל נתח הבשר כולו ולהניח אותו במרכז השולחן, במיוחד באירוע קטן, כך אפשר לתת לכל אחד לחתוך חתיכה במידה הוא רוצה, וישר לאכול אותה או להניח על הצלחת, זה בהחלט שומר על הטריות והרכות של הנתח. האורחים ייהנו מאד מהתהליך הזה כיוון שהוא יאפשר להם להיות אקטיביים באירוע, דינאמיים ולקבל צורת הגשה מקורית וחדישה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם ייהנו מהחוויה הזאת יותר, מה גם שצורת הגשה מקורית הופכת את כל חווית האכילה למקסימה ולטעימה הרבה יותר. זכרו שאירוע קטן הוא אירוע אינטימי יותר ולכן אפשר יהיה לגוון יותר, ולא רק להגיש את המנות כך שהאורח הוא פסיבי, במקרה של הגשה אישית האורח יכול גם לבחור את המנה שלו באופן אישי בגודל ובטעם.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות