פוד טראק מעשנה

פוד טראק מעשנה

מה זה בעצם פוד טראק מעשנה לאירועים?

בשר האסאדו הוא כידוע להיט לאירועים, בשר שאהוב מאד על כל אוהבי הבשר, והמעשנה או בעצם הפוד טראק זה יגיע לאירוע שלכם במשאית אוכל עם כל הבשרים הצלויים, במקום נצלים מול האורחים, עם קייטרינג צורסקו  ובהנהלת שף ניר דהן זה יכול להיות גם הלהיט באירוע שלכם, שיהפוך אותו לאירוע מוצלח שכולם ידברו עליו.

פוד טראק קייטרינג

מה מקבלים במנות האוכל?

אצלנו הכל מתחיל בראש ובראשונה עם שירות אדיב כאשר כל תכנון האירוע עם מענה על כל שאלה, עצות בנוגע לתפריטים ועוד הוא הבסיס אצלנו, אחר כך הקייטרינג העיקרי שלנו כולל כמובן את משאית האוכל מגיעה למקום האירוע עם מעשנות בסגנון דרום אמריקאי, מדובר לרוב בעישון מיוחד באמצעות פחמים או עצים מיוחדים, כך שהארומה תהיה בלתי נשכחת וכמובן שיש לנו את המתכון שלנו ואת אופן התיבול המיוחד הארומאטי, שלא תמצאו בשום מקום אחר.

איך צולים בפוד טראק את הבשר?

זו באמת חוויה מיוחדת, כי יש כאן גם שואו לכל דבר, בסגנון ההגשה שרואים תמיד בחוץ לארץ או בתחרויות אוכל, גם האורחים מאד אוהבים את זה, זה צליית הבשרים מהסוג המשובח והטוב ביותר, צלייה איטית עם סבלנות מול עיני האורחים, זה יוצר את כל הכיף ואת האווירה המדהימה והמגרה, וכל ריחות הבשר המעושן מתפשטים באוויר במהלך האירוע, אנו מקפידים על קייטרינג מעולה ומשובח בכל האירוע כולו, עם מומחיות להגיע עם כל סוג של בשר לרמת עשייה מדויקת ביותר, שיוצרת לכל אורח טעמים מצוינים.

האם בפוד טראק אפשר לקבל מנות אסאדו?

הבשרים הצלויים הם מנתחים שונים לבחירתכם, וכמובן שהאסאדו הוא המומלץ ביותר וטעים מאד, זה אהוב מאד על כל האורחים והלקוחות, הבשר הצלוי הזה נימוח בפה, ומחלק השפונדרה הטעים, אך יכול להיות גם מנתחי בשר אחרים, וכמובן שיש לנו גם תפריט מיוחד ועשיר לצמחוניים.

למעשה אתם יכולים להזמין כל נתח, הפוד טראק יגיע עם מגוון רחב של בשרים צלויים שיש בתפריטי אסאדו או בכל תפריט אחר שתבחרו שמתאים למעשנת. החל ממנת צלי כתף, אנטריקוט, ועד לבשר סינטה ועוד. יש שיטות צלייה עם רמות שונות לטעם האורח, ועשייה ברמות שונות אך לא רק במעשנת, כי בכל אירועים בהם מככב בשר האסאדו, אנו יכולים לצלות גם עם גריל פחמים, ולצד הבשר להוסיף כמובן רטבים מעולים וירקות, לחמים עשירים בטעם ועוד אין סוף אפשרויות, יש לנו גם מגוון של אירועי אוכל בטבע ועוד מגוון גדול של שיטות צליית בשר שמוציאים מימנו תמיד את האפשרות ליהנות מכל ביס, כי זה טעם אחר שלא הכרתם ושלא טעמתם במקומות אחרים, הבשר יהיה מאד נימוח, עסיסי ונוטף טעם מושלם. הלקוחות שלנו תמיד מגיעים עם מחמאות ומלאים בהמלצות טובות, וזה חשוב מאד להצלחת האירוע שלכם.

כמובן שרצוי יותר שאירועים עם מעשנת יתקיימו בחלל הפתוח, אם כי גם באירועים סגורים באולמות אנו מחפשים מקום מתאים בחצר האולם, כי הקייטרינג הזה מאד מבוקש, אך כל החוויה

היא שהאירוע יתקיים במקום פתוח, כי אם האורחים רוצים ליהנות מהארומה של העשן הייחודית זה תמיד מומלץ שזה לא יקרה במקומות סגורים, שאז יכולים להיות מלאים בעשן וזה לא כל כך נעים. זכרו שתכנון אירוע עם מעשנת או עם תפריט של של אסאדו יכול להיות מעולה, אבל אם אתם רוצים להזמין את משאית האוכל, חייב יהיה למצוא לה מספיק מקום ורחבה בה האורחים ינועו לצד האוכל בחופשיות ולא יצטופפו, היתרון הוא שהמנות יוכנו באירוע עצמו, ולכן תמיד חשוב לזכור להתאים את המיקום שפתוח אולי בחצר הבית שלכם או בגינה הפרטית, זה הרבה יותר מהנה, אירוע בחוף הים, ביער, או בכל מקום אחר שהוא חצר, מול נוף טבעי.

אנו מגישים קייטרינג טעים לכל אזורי הארץ ולכל סוג של אירוע, אישי משפחתי רב משתתפים, פרטי או עסקי. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת, חתונה בטבע, אירוע בחצר הבית, הקייטרינג עם האסאדו לאירועים הוא אוכל מעולה ובלתי נשכח.

בנוסף מלבד כל שירותי האוכל שלנו ניתן  להזמין דרכינו מבחינת העיצוב הכל, כי למעשה גם משאית האוכל יש לה את העיצוב שלה, אבל נוכל לספק עבורכם גם שולחנות וכיסאות, מפיות מיוחדות, אגרטלי קישוט, מפות ועיצובים מיוחדים, דוכני אוכל נוספים, עשירים בטעם ומדליקים, שתייה קלה וחמה, שולחנות שוק, מלצרים מקצועיים ועוד. במקום אחד לקבל הכל, וכך לחסוך בטרחה ומאמץ, אם תרצו לבחור ביותר סלטים למשל, אפשר גם לקחת את האסאדו רק כתוספת או כדוכן , בכל מקרה אין זה משנה מה תחגגו והיכן, זכרו שיש לבחור את האוכל הטוב ביותר ולנו יש  קייטרינג מעולה ומנצח אז נחזור אליכם עם פרטים בשיחת יעוץ מקדימה להבין מהו האירוע שאתם מתכננים, מי האורחים ומה אתם אוהבים לאכול.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

שולחן שוק מטוגנים-צורסקו

שולחן שוק קרא עוד!

Related Posts
נגישות