פוד טראק לחתונה

פוד טראק לחתונה

לגוון את האירוע שלכם

האם אטרקציית משאית אוכל תתאים לחתונות?

משאית האוכל כטרנד מדליק ומקורי ביותר סוחף בהצלחה רבה את תחום האירועים. זה נכנס בהצלחה רבה גם לתחום אירועי החתונות אם כאטרקציה בלעדית ואם כתוספת למנות עיקריות, חשוב לזכור שמדובר במשאית שצריכה להיות מוצבת אם בתוך האולם לרוב במקום בו נערכת קבלת הפנים, ואם בחצר עצמה ולהגיש מנות אוכל עיקריות, מנות ביניים וגם קינוחים, הכל אפשרי עם משאית האוכל וזה בולט, זה מקורי ובעיקר מדליק.

האם זה יתאים לחתונה גדולה או קטנה?

זה לא משנה כמה מוזמנים יהיו באירוע שלכם, וגם היום כאשר לרוב רוצים חגיגות לא גדולות במיוחד אלא אף בחוג המשפחה בלבד. פוד טראק לחתונה יוכל להיות בדיוק מה שאתם מחפשים וצריכים לאירוע הבא שלכם, זה לא רק כובש את תחום האירועים,עם משאיות אוכל זה ממש נותן גם הרגשה של חוץ לארץ. אך חשוב תבחרו בחברה שמבינה בנושא עם מספיק, לנו קייטרינג צורסקו שפע ניסיון עם שף ניר דהן, בעל הצלחות רבות בתחום ואהבה לתחום הבישול , תוסיפו לזה את החיבור לטבע וזה יהיה מושלם.

לאיזה עוד אירוע יתאים לחגוג עם הפוד טראק?

כאשר מדובר לחגוג אירוע באוויר הפתוח ואוכל משובח שמוגש כמו ביריד, זה יתאים בקלות לכל חגיגה, והאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם.  את האירוח תוכלו לקיים בכל מקום בטבע, גם באולם שהוא גדול מספיק ואפילו בחצר הבית. אפשר כמובן לבחור גם כל נוף מדהים ואפשר להגיש את המנות הכי טעימות שרק תרצו מתוך תפריט עשיר לבחירתכם, והכל תחת הפיקוח של צוות מקצועי ומיומן ביותר.

ממה בפוד טראק נהנים האורחים?

קודם כל זה משהו שאין הם רואים בכל אירוע, זו חווית אוכל נדירה ומוגשת בצורה אחרת ומקורית הרבה יותר, היום חשוב לרגש ולהצליח בכל אירוע, וזו משימה לא פשוטה, במיוחד היום שאירוע הוא לא דבר שגרתי, כרוך באישורים רבים, ומתקיים בנוכחות מצומצמת יחסית של אורחים. זו ההזדמנות להפוך את האירוע שלכם להרבה יותר מרגש ומקורי, ועם משאית אוכל אתם או כל אורח או מוזמן לא ישכחו אותו עוד זמן רב. עם משאית האוכל המעוצבת אפשר להעניק לכל האורחים את הרגע המקורי, המרגש והקסום לקבל תפריט מעולה, הגשה מקורית יותר וביס נהדר ואיכותי בכל מנה.  הפוד טראק מושך את העין והוא מקורי ומדהים. זה דרך להגיש את התפריט ממקומות שתבחרו מכל העולם, ועם טעמים מקוריים וקסומים, בשילוב של נופים בחלל הפתוח.

כידוע האווירה המשמחת בכל אירוע משפיעה הרבה יותר. כי אוכל טעים זה אוכל נהדר אבל זו גם החוויה המקורית ולכן זה מתאים ונהדר לכל מקום ולכל אירוע באוויר הפתוח.

למה דווקא לבחור בקייטרינג צורסקו?

לנו כל הניסיון העשיר עם אלפי לקוחות מרוצים ושנים של עשייה וכמובן יש לנו את כל האהבה לאוכל או לבשר, לאוכל ולבישול הכי טעים שיש, השאיפה שלנו והחלום שלנו הם תמיד להפוך כל אירוע שלכם ללא פחות ממושלם, להפוך כל אירוע להצלחה מדהימה ולהציע מקוריות ושמחה וכמובן לשלב תפריט עשיר עם מנות מובחרות בכל רמה שרק תרצו, והכל עם כל הזמינות והכיף של פוד טראק.

מה מיוחד בתפריט שמוגש במשאית אוכל?

בפוד טראק אפשר להציע תפריט שמתאים לכל לקוח ולכל טעם, תוסיפו  לזה אווירה קסומה של טבע חופש ואוכל נהדר ויש לכם אירוע מושלם. אנחנו מתמחים בכל סוגי תבשילי הבשר ובכל סוג של אוכל שרק תרצו, ממנות עיקריות בשריות או חלביות, כמובן גם לצמוניים ועד לקינוחים ובמיוחד אנחנו מומחים במנות ספיישל. בכל אירוע הפוד טראק שלנו החוויה היא בלתי נשכחת והטעם מדהים.

האם זה יתאים לכל תקציב?

 זה יתאים בקלות רבה לכל תקציב ואף אנחנו ערבים לכך שזה יכול לחסוך לכל המון בהוצאות. העלויות הן הרבה יותר פחותות מסטנדרט של מלצרים והגשה לשולחן, לכן אין ספק שהפוד טראק זה הדבר הכי חם בתחום האירועים וזה הפך בשנים האחרונות לתופעה נפוצה, ויש לנו גם אישורים להציב אותם בכל מקום שרק תרצו ברחבי הארץ.

מה מיוחד באטרקציית פוד טראק?

יש המון סיבות טובות ויתרונות לשלב את האירוע שלכם עם אוטו אוכל. קודם כל כי כמו שתארנו זה מדליק, נגיש , טעים ואפשר לנייד ולמקם אותו במגוון מקומות ולכל אירוע. שנית התפריט מדהים ולא פחות עשיר מאירוע רגיל, וגם העלויות הן זולות משמעותית, אפשר להקטין את העלויות להקמת אירוע עם מזון מגוון וטעים.

האירוע שלכם מקבל שדרוג גם מבחינה עיצוב, וזה משהו מדליק שמאפשר לכם לבחור בין אינספור סוגי עיצובים ולא רק סוגי תפריט. האוכל מאד מגוון וכולל הכל, אם זה מנות של המבורגרים ובשרים או אולי סושי, פיצה, כריכים, אוכל מהעולם, התפריט מתאים לכל אירוע ולכל האורחים עם התפריט המתאים ביותר.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 
 

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות