אטרקציות לבר מצווה

אטרקציות לבר מצווה

איך תצרו מזכרת מרגשת לכל החיים?

היום בתכנון אירועי בר מצווה חשוב לשלב אטרקציות אלו שמקובלות ושהן חובה, לא רק אוכל טעים שלזה אנו קייטרינג צורסקו יחד עם שף ניר דהן נדאג בהצלחה, אך למשל לא לשכוח ליצור מזכרת מרגשת, למשל מצגת לאירועי בר מצווה שניתן להכין בבית, אך כדי להפיק מצגת מושקעת ומרגשת אפשר להיעזר גם באולפן הפקות. אפשר לתכנן תסריט מקורי ומעניין, לבחור שירי בר מצווה למצגת המושקעת והמרגשת, לבחור אפקטים מיוחדים ולא שגרתיים, לשלב קטעי מעבר ואנימציות מדליקות ומשעשעות, להוסיף תמונות בפוטושופ, לשלב סרטונים שההורים צילמו לאורך השנים. במצגת נהוג לשלב סרטונים ותמונות מטיולים, מאירועים משפחתיים, מתקופת הינקות ועד גיל הבגרות. את המצגת ניתן להקרין על מסכים גדולים באולם האירועים, וכמובן שזוכים במצגת מדהימה המהווה מזכרת חשובה ומקורית לכל החיים.

אטרקציות לבר מצווה

ומה לגבי התפריט?

בכל אירוע שאנו מוזמנים אליו לפרטים רבים ישנה השפעה גדולה על איכות האירוע, והאוכל שתגישו באירוע בר מצווה הוא בכל זאת בעל השפעה מכרעת על הצלחת האירוע שלכם ועל שביעות רצון המוזמנים. כל אורח תמיד ישכח כל דבר אחר מול מנה מענגת מכל ביס, ושלל של מנות מגוונות וטעימות שישאירו אותו מתפעל ונהנה. מסיבות בר ובת מצווה הפכו גם לאחרונה לאירועים יוקרתיים לכל דבר.  יש ליצור בצורה האיכותית והטעימה ביותר על מנת שייהנו גם הם מהאירוע שלכם ויחזרו הביתה כמו מעוד בילוי חביב עליהם. ובוודאי בבחירה של תפריט מקורי, ייחודי ולא נדוש שיהיה גם טעים מעל ומעבר למצופה, נושא זה לחלוטין יהפוך את הערב שלכם להצלחה מעולה שעוד ידברו עליו זמן רב בחום.

ישנם מספר כללים עיקריים לבחירת התפריט המוצלח ביותר לחגיגת בר המצווה שלכם: תתחשבו בטעם המוזמנים שלכם, אם האורחים מרביתם אינם אוהבים סושי או צ'יפס עם אוכל קליל, סלטים טבעוניים שונים, יתכן וזה לא יקלע לטעם האורחים שלכם האוהבים למשל את האוכל המסורתי יותר עם מנה עיקרית, מבחר תוספות חמות ואולי קערית מרק. התפריט צריך יהיה לקלוע לטעם הרחב יותר ולא להיות חדשני ואישי מדיי.

מה לגבי מנות מיוחדות?

נושא הכשרות כמובן חשוב, וכן אפשרות של תפריט צמחוני לאורחים שאינם אוכלים בשר או תפריט מיוחד לאלו הרגישים למוצרי גלוטן למשל. אל תשכחו להשקיע בסוף מתוק תרתי משמע- קינוחים שלא רק ירשימו במראה שלהם אלא יהיו מתוקים וטעימים במיוחד להשלמת החגיגה ולסוף של אירוע בו יצאו כל האורחים והמוזמנים עם זיכרון מתוק ועם טעם מתוק בפה. בנושא הקינוח ניתן גם להוסיף בנפרד בר מתוקים הכולל מגוון של קינוחים עשירים ואף פינה להכנת קפה אספרסו משובח או תה במגוון של טעמים. ניתן גם לשלב אטרקציות מתוקות המתאימות לסוג האירוע כמו עוגה בצורת ספר תורה, תפילין, מתנות מתוקות אישיות שיוגשו באופן אישי לכל אורח עם הדפס שמו של הילד או הילדה החוגגים, עוגה בדמות האהובה הכוללת עיצוב מרהיב מבצק סוכר וכדומה.

 

מה לתכנן בתפריט לבר מצווה?

מסיבות בר המצווה הפכו בשנים האחרונות להפקות יוקרה. גם אם תשקיעו בעיצוב האולם, בדי. ג'י. מקצועי ומוצלח, בתוכנית עשירה ועוד,. בסיום חגיגת בר המצווה כולם יזכרו וידברו על האוכל. אם בחרתם תפריט מיוחד,טעים ופחות שגרתי, כל הסיכויים שהאירוע שלכם יוכתר בהצלחה.

אם יש לכם הרבה ילדים בין המוזמנים, מומלץ להזמין עבורם תפריט המותאם לילדים. זה יהיה הרבה יותר זול והילדים יאהבו אותו יותר.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

שולחן שוק קרא עוד!

Related Posts
נגישות