פוד טראק לאירועים

פוד טראק פיצה-קייטרינג צ'ורסקו
פוד טראק פיצה-קייטרינג צ'ורסקו
פוד טראק לאירועים ממותג-קייטרינג צורסקו

פוד טראק לאירועים ממותג-קייטרינג צורסקו
פוד טראק לאירועים באירוע שטח-קייטרינג צורסקו

פוד טראק לאירועים באירוע שטח-קייטרינג צורסקו
פוד טראק המבורגר באירוע שטח-קייטרינג צורסקו

פוד טראק המבורגר באירוע שטח-קייטרינג צורסקו

קודם
הבא

פוד טראק לאירועים/אוטו אוכל

כיצד אטרקציית משאית אוכל תתאים לכל אירוע?

זה הטרנד המדליק והמקורי ביותר של משאית אוכל שסוחף את תחום האירועים. במיוחד היום כאשר רוב החגיגות נערכות במתכונת מצומצמת או רק בחוג המשפחה. פוד טראק מקסים ונהדר זה בדיוק מה שאתם צריכים לאירוע הבא שלכם, כי זה פשוט כובש את תחום האירועים,עם משאיות אוכל בישראל ניידות כמו שתמיד רואים בחוץ לארץ. כתחום חדש חשוב שתבחרו חברה שמבינה בנושא עם מספיק ניסיון לנו ואהבה לתחום הבישול במיוחד קייטרינג בשרי והבנה בבשר טוב, חיבור לטבע ולחיבור המדהים והטעים הזה ביניהם.

לאיזה אירוע יתאים לחגוג עם פוד טראק?

אין כמו היתרון של האוויר הפתוח עם אוכל שמוגש כמו ביריד מהנה פוד טראקס מדליקה. זה מתאים בקלות לכל חגיגה, שהופכת להיות מושלמת וגם מקורית מאד, כך שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האירוע שלכם.  האירוח יכול להתקיים בכל מקום בטבע, בחצר הבית או מול נוף מדהים ואפשר להגיש את המנות הכי טעימות שרק תרצו מתוך תפריט עשיר לבחירתכם, והכל בדוכן נהדר ואטרקטיבי.  המנות מוגשות לאחר בישול עם המון מקצועיות, אהבה וחום, והפוד טראק לאירועים מנוהל על ידי צוות מקצועי ומיומן ביותר.

ממה בעיקר ייהנו האורחים שלכם?

תמיד חשוב לרגש ולהצליח בכל אירוע, במיוחד היום שאירוע הוא לא דבר שגרתי ומתקיים בנוכחות מצומצמת יחסית של אורחים. זו ההזדמנות להפוך את האירוע להרבה יותר מרגש ומקורי כך שאתם ושום אורח או מוזמן לא ישכחו אותו עוד זמן רב  לכן בדיוק עם אוטו אוכל המעוצבת אפשר להעניק לכל האנשים את הרגע המקורי, המרגש והקסום הזה בתפריט מעולה, הגשה מקורית וביס נהדר ואיכותי עם הפוד טראק בישראל, שמושך את העין והוא מקורי ומדהים. זה דרך להגיש את התפריט כאשר כולו עמוס חוויות וטעמים ממקומות שתבחרו עם טעמים מקוריים וקסומים, בשילוב של נופים שאתם תבחרו וכמובן עם המון אווירה נהדרת משולבת באוכל טוב.

האם זה מתאים גם לחצר הבית?

הפוד טראק בישראל ישדרג גם את חצר הבית ואפילו אם תבחרו לערוך אירוע בקרבת מקום המגורים שלכם. כידוע האווירה המשמחת בכל אירוע משפיעה הרבה יותר כי אוכל טעים זה אוכל נהדר אבל זו גם החוויה המקורית ולכן זה מתאים ונהדר לכל מקום ולכל אירוע באוויר הפתוח.

למה דווקא לבחור בחברת הקייטרינג שלנו?

לנו כל הניסיון העשיר עם אלפי לקוחות מרוצים ושנים של עשייה וכמובן יש לנו את כל האהבה לאוכל או לבשר, לאוכל ולבישול הכי טעים שיש, והחלום שלנו הוא תמיד להפוך כל אירוע להצלחה מדהימה וכן להציע מקוריות ושמחה וכמובן לשלב תפריט עשיר עם מנות מובחרות ברמה של שף באוטו שף, מסעדות יוקרה, ועד למנות עממיות טעימות והכל עם כל הזמינות והכיף של food truck.

מה מיוחד בתפריט שמוגש במשאית אוכל?

בפוד טראק אנו מציעים תפריט שמתאים לכל לקוח ולכל טעם, תוסיפו  אווירה קסומה של טבע חופש ואוכל נהדר.

ההתמחות שלנו היא בכל סוגי תבשילי הבשר ובכל סוג של אוכל שרק תרצו, החל ממנות עיקריות ועד לקינוחים ובמיוחד בבשרים טעימים במנות ספיישל. בכל אירוע הפוד טראק שלנו הופך להיות מסמר הערב, החוויה היא בלתי נשכחת והטעם מדהים במשאית מזון שלנו.

האם זה מתאים לכל תקציב?

אוטו אוכל הוא לא אולם אירועים יקר עם המנות היקרות והמסורתיות. זה יתאים בקלות רבה לכל תקציב ואף יכול לחסוך לכל המון בהוצאות.  אין ספק שfood truck-  ישראל זה הדיבור הכי חם בתחום האירועים וזה הפך בשנים האחרונות לתופעה נפוצה, ויש אישורים להציב אותם ברחבי היישובים וליד הבתים בכל מקום שרק תרצו ברחבי הארץ.

מה מיוחד באטרקציית הפוד טראק?

יש אין סוף סיבות רבות ומעולות למה כדאי לכם לשלב את האירוע שלכם עם אוטו אוכל. זה מדליק, נגיש , טעים ואפשר לנייד ולמקם אותו במגוון מקומות ולוקיישנים ולכל אירוע. העלויות הן זולות משמעותית מפתיחת בופה או שולחנות ומלצרים, ומאפשרים להקטין את העלויות להקמת אירוע עם מזון מגוון וטעים.

האם זה מתאים גם לאירועים עסקיים?

אין מניעה להציב פוד טראק לכל אירוע כי מדובר במזנון אוכל נייד עם כל תפריט שתרצו, ויש לנו גם אישורי הפעלה של משרד הבריאות ולרוב לא נדרשים אישורים נוספים.

גם לאירוע העסקי הבא שלכם, אם מתחשק לכם לעשות משהו שונה ולחדש. אין ספק שהזמנת משאיות מזון ניידות לאירוע זו דרך נהדרת להיות מקוריים ולחדש את האירוע. זהו אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בתחום הקולינרי והאירוע שלכם מקבל שדרוג גם מבחינה עיצוב וגם ביצירה של אווירה אחרת ומשהו מדליק שמאפשר לכם לבחור בין אינספור סוגי תפריט. אם זה מנות של המבורגרים ובשרים או אולי סושי, פיצה, כריכים, אוכל מקסיקני או אוכל הודי, כמובן גם שפע של קינוחים והאפשרויות רבות. התפריט מתאים לכל אירוע ולכל האורחים בכל חתך הגילאים שלהם עם התפריט המתאים ביותר.

קינוחי צ'ורסקו
אולי יעניין אתכם קייטרינג לשבת חתן?
גוש אנטריקוט-צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם שולחן שוק?

שולחנות ישיבה לעל האש - צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם קייטרינג לחתונה?

מגש אנטיפסטי-צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם מגשי אירוח בשרי?

Related Posts
נגישות