אוטו אוכל ירושלים

 

אוטו אוכל ירושלים

 

מה זה פוד טראק לאירועים?

תחום ההפקות באירועים ותכנון של אטרקציות משתנה ללא הרף, והיום לקוחות מחפשים את הטרנד המנצח ביותר לאירוע שלהם, ואין ספק שהפוד טראק מוביל בהצלחה והופך למסמר האירוע והוא הרבה יותר מקורי בתכנון אירועים, לנו כצוות קייטרינג מוביל, קייטרימג צורסקו כל הנושא בהצבת אוטו אוכל, תחת ניהולו של שף ניר דהן עם המנות האיכותיות והטעימות ביותר.

אוטו אוכל ירושלים

מה מקבלים עם האוטו אוכל?
האוטו שלנו לא רק מגיע עמוס במנות נהדרות שתבחרו, בעיצוב מדליק שכל האורחים שלכם ישמחו לראות, אלא אנחנו מגיעים גם עם צוות הפעלה מעולה שמגיש שירות אישי ולבבי, וכמובן עם כל הציוד והכלים הרלוונטיים בהתאם לתפריט שתבנו בהתאמה אישית לאירוע המיוחד שלכם.

האם זה יתאים גם לאירועים רשמיים?

בהחלט, גם אם אתם מפיקים את אירועי החברה, גיבוש צוותים או את האירוע העסקי הבא שלכם, ומתחשק לכם להיות מקוריים יותר ולעשות משהו שונה ומחדש, אתם חייבים לנסות את משאיות המזון הניידות לאירועים, כי זו דרך נהדרת להפתיע את העובדים שלכם,או לחגוג איתו בחתונה שלכם ולחדש את האירוע. כאחד הטרנדים המובילים ונהדרים ביותר בתחום האירועים ובכלל תחום הקולינרי, באמצעות האוטו אוכל האירוע שלכם יקבל אווירה אחרת לגמרי ושדרוג שיאפשר לכם לבחור בין אינספור מנות והגשה שונה לחלוטין באווירה מקרבת ושמחה יותר.

למה לשים לב בבחירת אוטו אוכל?

כטרנד עולמי שמצליח בכל העולם הפוד טראק מאד קל לתכנון ומצליח מעל ומעבר למצופה בכל אירוע. כמובן שחשוב לשים לב לפרטים לפני שמזמינים ולא רק להתמקד בתפריט. אנחנו מקפידים על ל פרט כי הפוד טראק הוא האטרקציה המרכזית באירוע, וחשוב לתפעל אותו בצורה האחראית.

 

 לכמה אנשים המשאית יכולה לספק אוכל?

אין גבול לכמה שאפשר להביא מנות אוכל , זה תלוי במספר האורחים חשוב לדעת מראש כמה אנשים מוזמנים, כך שתדעו כמה משאיות מזון צריך להביא. תמיד אפשר גם לגוון או לשנות את התפריט למשל להביא רק משאית אחת שתספק מגוון גדול ועשיר של קינוחים טעימים. גם הצוות בפוד טרק יוכלו להספיק להכין לפי בקשתכם מראש, יותר מנות מגוונות בזמן קצר יותר, ואפשר כמובן לשרת כמה שיותר אורחים באירוע כולו.

 

בגלל שהאפשרויות הקולינריות למשאית אוכל שאפשר להציע לכם, זה ללא הגבלה זה הופך את האירוע להרבה יותר מלהיב כי אורחים אוהבים כמה שיותר סוגי אוכל. אפשר להזמין למשל המבורגרים ובשרים, סושי, משאית של פיצה ותפריט חלבי עשיר, כריכים, אפשר להביא את חוץ לארץ לאירוע עם אוכל מקסיקני, תפריט סיני או הודי, כמובן להציע גם שפע של קינוחים, לכן חשבו קודם על סוג האירוע ועל האורחים, מה הם אוהבים לאכול יותר ברובם, מה חתך הגילאים שלהם, וכך תצליחו לבחור ולגבש את תפריט מתאים. אפשר בהחלט להתאים תפריט ספציפי לאירועים על פי האורחים והאופי שלהם.

לכם אין כלל מה לדאוג, אנו עושים הכל ומוודאים גם את כל הפרטים לגבי אישורים וביטוח האירוע. הביטוח שלנו יכסה תקלות באירוע עם המשאית אוכל, או נזקים שונים שעלולים לצוץ.

 חברת הפוד טרק מתכוננת לכל, היא יודעת כמובן מה מספר המנות, היכן נערך האירוע ובאיזה שעה האירוע מתחיל, ולרוב נזמין את המשאית כשעה וחצי לפני האירוע. אנחנו בודקים בהקפדה רבה את כל חומרי הגלם של המנות ובוחרים רק את הטוב ביותר, אחראים גם לעיצוב לניקיון בכל מהלך האירוע ומקפידים על כל פרט קטן כדי שיהיה לכם כיף.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות