קייטרינג על האש במרכז

למה קייטרינג על האש?

קייטרינג על האש זו תמיד חוויה קולינרית נהדרת לכל אירוע, ובמיוחד באירועים הנערכים בטבע הפתוח, כי לא רק שמקבלים את החוויה של אירוע משמח בשטח עם חברים או בני משפחה, אלא זה שמישהו אחר דואג לכם בצורה מקצועית ליהנות מבשר איכותי וטעים בכל מקום. כך ששילוב של קייטרינג על האש בשמחות זה ממש חלום וההנאה מובטחת. תוכלו לקבל מגוון של אפשרויות לחוות אוכל מעולה עם קייטרינג על האש, למשל אולי תרצו את הבשר שלכם כשר בצורה מיוחדת, מוגש באריזות או כמנות אישיות, אולי תרצו הגשה מפוארת עם כל העיצוב והאביזרים, קייטרינג על האש יתאים בקלות לכל אורח ולכל אירוע.

מדוע חשוב לבחור במדויק את התפריט?

עם קייטרינג על האש תוכלו גם אתם לעצב את האירוע שלכם ואת החוויה, לבחור במדויק את התפריט הבשרי, למשל בפרטים הקטנים והחשובים ביותר כמו נושא הכשרות או מה תרצו יותר בשר קליל של עוף, נקניקיות או פרגיות טעימות או יותר בשר בקר עשיר של נתחי אסאדו, המבורגרים עשירים, בשר טלה, שומן אווז ועוד. זה כמובן תלוי מי המוזמנים, האם צריך לההין מנות גם לילדים, מה אתם אוכלים בצורה יום יומית ומי האורחים שלכם, כי בכל הנוגע למידת ההכשר למשל של הקייטרינג יש סוגים שונים של כשרות ולכל אחד יש את  ההגבלים שלו, לכן מראש עדיף לבדוק את מידת ההכשר של כל האורחים שלכם וכן את הכשרות המקובלת. אנו מקפידים גם על הנושא של לוודא בכל שלב את הביקורות והאכיפה מצד משרד הבריאות בכל הנוגע לאיכות המזון וניקיון בית העסק, הוא חשוב ביותר. למשל הובלת המזון יהיה לא פחות חשוב, האוכל יכול להיות מיוצר בחומרי הגלם הטובים ביותר ואולי עם והשפים הטובים, אבל אם הובלת המזון היא חשובה ואם היא מבוצעת בכלים שלא יועדו לכך, התוצאה תהיה מאכזבת לפיכך  וודאו למשל שסלטים יש לאחסן בכלים אטומים מפלסטיק, את הבשר יש לשים במגשים גדולים בצ'ימידנים אטומים, מומלץ לפתוח אותם בסמוך להגשה, את מוצרי המאפה, הלחם והפיתות משמרים בתוך כלי קלקר גדולים למניעת התייבשות ועוד.

לכן דברים רבים וחשובים יש לוודא בעת הזמנת קייטרינג איכותי, בנוסף לתפריט עשיר וטעים, כך שזה יבטיח לכם משמעותית בחירה נכונה, שיורידו את הלחץ מתכנון והפקת האירוע החשוב,וכך אתם וכל האורחים תוכלו ליהנות מהארוחה.

 

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות