קייטרינג לחתונה קטנה

 

קייטרינג לחתונה קטנה מיוחדת במינה!

 

אוכל הוא אחד החלקים החשובים ביותר בחגיגת החתונה שלכם. הבחירה במה להגיש, ההחלטה על סגנון ההגשה ויצירת מצגת נעימה, כולם דורשים עבודה רבה, ותכנון חתונה הוא כבר עבודה גדולה. זה נפוץ שזוגות משאירים את עיקר המשימה לידיים של קייטרינג לחתונה קטנה, אך האם היתרונות עולים על תג המחיר העלול להיות גבוה?

האם כדאי להוציא כסף על קייטרינג לחתונה קטנה?

תחשבו על כל הזמן והמאמץ הכרוכים בהכנת האוכל רק למסיבת חג או למנגל השכונתי השנתי שלכם. תארו לעצמכם כמה יותר יהיה מעורב אם תנסו לעשות את אותו הדבר עבור כל מסיבת החתונה שלכם. גם שירות קייטרינג לחתונה קטנה בסיסי ידאג למספר משימות תכנון, ארגון והצגה, וישאיר אתכם חופשיים להתמקד בהיבטים נוספים של החתונה. כמה זוגות רואים את תג המחיר הקשור לקייטרינג ומחליטים שאוכל עשה זאת בעצמך הוא אופציה טובה יותר משום שהוא נראה זול יותר. לפיכך, כשזה מגיע לקייטרינג, לא הכול עוסק בספירת העלות. עשה זאת בעצמך עשוי להיות פחות יקר לפי המספרים, אבל אתם צריכים לשקול את הפשרות כשאתם מחליטים אם החיסכון שווה את העבודה הנוספת ואת הסיבוכים הפוטנציאליים.

מה הם הסוגים של קייטרינג לחתונה קטנה?

כשאתם מתחילים לבחון את האפשרות לארגן את החתונה שלכם, תמצאו כמה אפשרויות שירות זמינות. כל אחת מספקת שילוב שונה של שירותים ויש לה עלות המתאימה להיקף השירותים, כדלקמן –  קייטרינג לחתונה קטנה פנימי כלול כחלק מעסקאות החבילות המוצעות על ידי אולמות חתונות. למרות שקייטרינג אלה בדרך כלל זולים יותר מאשר העסקת אנשי מקצוע של צד שלישי, ייתכן שתהיו מוגבלים בסוגי המזון שאתם יכולים להציע לאורחים שלכם. משאיות אוכל הן טרנד חדש בקייטרינג לחתונה, מה שמקל על מתן מנעד נרחב של אפשרויות לאורחים מבלי לדאוג להעדפות מזון או לצורך במתקני מטבח באתר. ברם, לא כלולים מקומות ישיבה, ערכות שולחן, משקאות או קינוחים אם תבחרו באפשרות זו. שירות קייטרינג לחתונה קטנה מלא מספק לא רק פיזור מלא של אוכל אלא גם ברמן, אלכוהול, קפה, תאורה, שולחנות, כיסאות ומקומות תפאורה. תפריט העוגות או הקינוחים עשוי להיות מוצע, ורבים כוללים גם שירותי התקנה וניקיון. קייטרינג לחתונה קטנה מסורתי מכינים, מקימים ומגישים אוכל. הם עשויים או לא יטפלו בטבלאות ובהגדרות מקומות, ושירותים אחרים עשויים לעלות יותר. מסעדות עשויות להיות נגישות לאירוח קבלות פנים לחתונה, להגיש אוכל כבר בתפריט שלהן ולספק ברמן וצוות מלצרים.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות