קייטרינג בוטיק לאירועי בר או בת מצווה קטנים

 

קייטרינג בוטיק לאירועי בר או בת מצווה קטנים קטנים

איך תוכלו לקבל מגוון של אפשרויות?

לקייטרינג שלנו, קייטרינג צורסקו בניצוחו של שף ניר דהן, בעל ניסיון רב בהפקת מאות אירועים מצליחים גם לחברות הגדולות ביותר במשק, יש תפריט מנצח שיוצר אירוע יוקרתי במיוחד לאיורעים קטנים. אצלנו אפשר לקבל מגוון רב של אפשרויות ולא להיות מוגבלים לתפריטים בודדים בלבד.

קייטרינג בוטיק לאירועי בר או בת מצווה קטנים רועים קטנים

האם לבחור בתפריט בשרי?

אפשר לבחור בכל סוג של תפריט לפי דרישתכם וכמובן לקבל גם מנות שף מאד יוקרתיות ואנינות טעם, אפשר גם להתמקד בתפריט בשרי משובח כי זו המומחיות שלנו ויש לזה הרבה הנאה באירועי בוטיק. למשל אם תבחרו תפריט אסאדו ארגנטינאי נציע לכם כלקוחות מגוון של אפשרויות ותפריטים, כי אם זה תפריט בשרי, זה יכול לכלול למשל צלייה של בשר אסאדו איכותי כתפריט בוטיק עשיר ומפנק.

האם אפשר לקבל גם מלצרים והגשה?

בוודאי הכל אפשרי, וזה גם מה שיהפוך את האירוע שלכם להרבה יותר יוקרתי. אצלנו הצוות המיומן והמקצועי, עם כל התפריטים המגוונים לבחירתכם, מתמחה בכל הפקה וביצוע של אירועי בוטיק או כל אירוע אחר שתבחרו לערוך אם זה אירועי חתונה, שבת חתן, בר מצווה או בריתות, אם תרצו אפשר להגיע לאולמות סגורים או לחיק הטבע, בין אם מדובר באירוע בוטיק ובאירועים קטנים ואישיים יותר, הכוללים רק מספר מועט של מוזמנים, התפריט שלנו איכותי ויוקרתי ביותר, זהו תפריט אוכל מנצח שמיועד למגוון אירועים פרטיים או לאירועי חברה.

האם אפשר להפיק אירועי בוטיק גם בחיק הטבע?

 

במיוחד עם תפריט בשרי עשיר וטעים שלנו, זה יתאים מאד לחיק הטבע או לנוף הפתוח, ואנו נציע לכם מגוון רב של תפריטים בהתאמה אישית לאופי האירוע שלכם וכמובן לתקציב שלכם. אנחנו יכולים לספר לכם למשל שקייטרינג אסאדו מאד משובח לאירועים כאלה ומציע כל הזמן חידושים במנות, המנות הטעימות שלנו יגרמו למוזמנים שלכם לצאת מהאירוע עם המלצות חמות ולבביות באופן ממש מיוחד. ללא ספק יהיה לכם אירוע מרהיב ומשגע כשאנו מגיעים כבר עם כל התשוקה ואהבת בשרים שיש למסורת הקולינרית המשובחת שלנו.

 

דוכני אוכל בשריים זו למשל דרך בטוחה להפוך כל אירוע רגיל לחגיגה מעולה ובלתי נגמרת. למעשה הקייטרינג שלנו גם מאפשר כמה אופנים לצלייה של בשר, ואנו מקפידים שכל נתחי הבשר יהיו עסיסיים על האש לטווח של שעות ארוכות. צריך מומחה של ממש שיהיה בשטח ויבדוק את המידה הראויה, ושהבשר יהיה מספיק רך ומפנק. אם תרצו מלצרים אנחנו פורסים את הבשר העסיסי והנוטף מול האורחים, וכולם אוכלים בהנאה רבה ובכיף נתחי בשר טעימים ועסיסיים בתפריט בוטיק יוקרתי שמועדף עליהם כמוזמנים.

המומחיות שלנו בתחום האוכל ובמיוחד בטיפול בבשר הוא רב, עם מאות אירועי בוטיק מוצלחים שזכו למחמאות רבות. אין ספק  שזה הקייטרינג המצוין שיוסיף רבות לאירוע קטן או גדול, גם אם זה אירוע אינטימי או עם משתתפים רבים ועד לקייטרינג בוטיק שמיועד לאירוח ביתי מפנק. אז פשוט אל תתלבטו לאירוע הבא שלכם, מומלץ מאד לבחור את מנות הבשר האהובות עליכם ועל האורחים שלכם ולהתפנק על מטעמים וכמובן ליהנות מאירוע מוצלח ומשובח שידברו עליו עוד זמן רב. לא נשכח גם את אופן ההגשה המוקפד בעיצוב נהדר, את תפריט הקינוחים העשיר וכמובן גם תוספות מגוונות ומנות ביניים שניתן להוסיף לתפריט בשרים, וכך הוא יהיה טעים במיוחד, צבעוני ומלבב וניתן לבחור עוד מגוון של חטיפים לאירוע או תוספות נהדרות ועשירות.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות