חתונה בשטח

מחפשים חתונה בשטח ללא דאגות?

 

חתונה בשטח היא הפתרון האופטימלי אם אתם לא רוצים להוציא הרבה כסף על חתונה גדולה ומפוארת של האירוע. חתונה בשטח היא רגועה ונינוחה, כמו ברביקיו במקום נשף רשמי, זה בסדר. למי שמעריך את החברות של זה יותר מאשר יצירות מרכזיות משוכללות והופעות יקרות, זו האופציה המושלמת.

האם חתונה בשטח מצריכה פחות קישוטים?

אם אתם מודאגים לגבי עלות ההשכרה או קניית הקישוטים, תדעו שלא תצטרכו כמעט כלום עבור מיקום קטן כמו עבור מיקום גדול יותר. חתונה בשטח מרמזת על פחות מקומות להקמת שולחנות ופרחים למרכז ופחות מקום לאורות מחרוזת. זה מנצח – גם הכיס שלכם וגם הזמן שלכם ייהנו מהסדר זה.

האם חתונה בשטח מאפשרת לכם להגדיר כללים משל עצמכם?

אתם יכולים מאוד לעצב חוקים משלכם לאחר שבדקתם עם העירייה לגבי הגבלות סאונד, חוקי חניה ועוד כמה דברים. לפני הטקס של חתונה בשטח, אתם יכולים לערוך ארוחת ערב אם תרצו, ואז הטקס יכול להתקיים תחת אור הירח אם זו העדפתכם. הזוגות המאושרים כבר עשו זאת, והתוצאות היו מדהימות. כאשר עורכים חתונה בשטח, רוב הזוגות אוהבים לכתוב את התקנון שלהם. חתונה בשטח נותנת לכם את האפשרות להשתמש בעסקים מקומיים וקטנים יותר. היא עשויה להיות מאתגרת לעבוד עם ספקים קטנים יותר, מקומיים או בסגנון אורגני מכיוון שמקומות רבים מאפשרים לכם לעבוד רק עם רשימה נבחרת של ספקים. אירוח החתונה שלכם יכול לחסוך ממכם את הצורך לשכור ספקים קונבנציונליים כמו למשל – קייטרינג, מוכרי פרחים ואופים. כשאתם מקיימים את האירוע שלכם בשטח, אתם יכולים להזמין כל מי שתבחרו לשתף אתו פעולה.

 

לא תוכל לשכור את חברת הקייטרינג החדשה של חברך שהושקה מכיוון שרוב המקומות צריכים לקבל רישיון של כל הספקים. השימוש במשאית מזון הוא אופציה פופולרית, במיוחד לטקסי חוץ לא רשמיים.

האם חתונה בשטח מאפשרת לכם לפעול בשיטת "עשה זאת בעצמך"?

רעיונות פנטסטיים כגון צלחות וינטג' לארוחת ערב, פונפונים תלויים על העצים וכרזות חתונה יוטה עשויים שלא להיות מעשיים בסביבה קונבנציונלית של חתונה.

 

הסביבה החיצונית נותנת לך הרבה מקום לערבוב והתאמה יצירתיים, כמו גם לכל משימות החתונה החיוניות בעשה זאת בעצמך. תן לדמיון שלך להשתולל ועצב את היום האידיאלי שלך.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

Related Posts
נגישות