מה כדאי לדעת כדי לעשות בר או בת מצווה בחצר?

מה כדאי לדעת כדי לעשות בר או בת מצווה בחצר שהאורחים שלכם לא ישכחו?

לערוך בר או בת מצווה בחצר הבית שלכם הוא רעיון נפלא, וזה יהיה משהו שיקיריכם תמיד יזכרו, גם אם זה בבית החדש שלכם . החלק הכי נחמד בר או בת מצווה ביתית הוא היכולת להפוך אותה באופן ייחודי לשלכם. להתלבש בחדר השינה הישן שלכם ולרדת במדרגות בלבוש בר או בת מצווה שלכם לא דומה לשום דבר אחר בעולם. אנחנו לא מציעים לכם לוותר לחלוטין על חגיגת בר או בת מצווה , אלא שתעשו זאת בחצר האחורית שלכם, אם יש לכם כזאת. אנחנו מעריצים בר או בת מצווה בחצר ממנעד נרחב של סיבות, כולל העובדה שהיא נוטה להיות יותר רגועה וסנטימנטלית.

האם קיום בר או בת מצווה בחצר אשכרה יחסוך לכם כסף?

השכרת אולם היא אחד ההיבטים היקרים ביותר בהכנות לבר או בת מצווה . ההצעות המצורפות שלהם מעשיות, אבל יש להן מחיר יקר. החדשות הטובות הן שתוכלו לחסוך כסף בעלות השכרת מקום לאירוע על ידי קיום בר או בת מצווה שלכם בחצר שלכם. חרף העובדה שהמקום עצמו עשוי להיות ללא תשלום, הוצאות אחרות, כמו אוהל חתונה, כלי שולחן והשכרת רהיטים, אולי לא, ולכן עדיין חכם ליצור תכנית הוצאות ולדבוק בה. ההחלטה לערוך בר או בת מצווה נובעת לרוב משיקולים כלכליים. מקומות בר או בת מצווה מסורתיים עשויים להיראות יקרים בהתחלה, אבל כדאי לשקול כמה זה יעלה לקיים את הטקס והקבלה בחצר האחורית שלכם. מכיוון שיש לכם היכרות כה עמוקה עם הבית שלכם, מתכנן בר או בת מצווה יכול לעזור לכם לראות את הנכס והאפשרויות שלכם באור חדש.

האם בר או בת מצווה בחצר מספקת אחזקה מלאה של המקום?

יש להקפיד על הנורמות וההגבלות של המיקום בו תבחרו לערוך את בר או בת מצווה שלכם. קיום חבר או בת מצווה  האחורית נותן לכם חופש יצירתי רב מבחינת קישוטים וסידור המקום. בגלל הגמישות הזו, אתם יכולים לתכנן את יום החתונה שלכם כראות עיניכם.

האם באמצעות קיום חבר או בת מצווה בחצר תאריך האירוע יהיה תלוי רק בכם?

הזמנת מקום לבר או בת מצווה בתאריך הנקוב מהווה אתגר נפוץ לילדים החוגגים בר/בת מצווה. תאריכים לא תמיד מסתדרים, אז הם בסופו של דבר נאלצים לתזמן מחדש או ללכת עם ספק אחר. ובכן, אם אתם עורכים חבר או בת מצווה בחצר, לא תצטרכו להילחץ מזה. לא יהיה צורך לדאוג לחלוק את מקום החלומות שלך עם זוג אחר, אבל תצטרכו לתאם את רוב צוות הספקים שלכם. לא תצטרכו לתאם עם מתכנן האירועים במיקום שלכם אם תצטרכו לדחות את בר או בת מצווה שלכם. זה לא נדיר שמקומות הבר או בת מצווה המסורתיים הטובים ביותר יוזמנו שנה או יותר מראש, מה שמותיר לילדים אפשרויות מועטות לדייט.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

Related Posts
נגישות