דוכני מזון לאירועים

 

דוכני מזון לאירועים

 הם כולם סיפור של הצלחה, אז הכל תלוי מה אתם אוהבים וכמובן מה התקציב, מה יהיה המיקום וכמובן מה האורחים ישמחו לקבל ומה הטעם האישי שלהם.

מה כוללים דוכני המזון?

הם כוללים כל מנה שרק אפשר לדמיין, יש כאלה למשל שאוהבים יותר קפה, מתוקים וקינוחים ולכן ישימו את הדגש לסוף האירוע, ויש כאלה שיעדיפו פירות או ערמונים משהו מרענן ומקורי לשיא. יש כאלה שירצו את המנות העיקריות כמו המבורגר או פיצות, זה מאד תלוי בטעם האישי ובתקציב, כי ככל שיהיו יותר אטרקציות זה כמובן יהיה לכם הנה יותר.

איך לקבל דוכני מזון לאירועים במחיר משתלם?

אצלנו קייטרינג צורסקו תחת ידיו האמונות של שף ניר דהן, זו תהיה אופציה כלל לא יקרה עבור כל אירוע, וזו תהיה בחירה טובה לכל אירוע שלכם או אפילו בתוך כנס עסקי וחברתי.

ניתן למצוא דוכני מזון המציעים החל מהמבורגרים וכריכי בשר עסיסיים, ועד למפלי שוקולד, דוכני מזון עם קפה , שתייה קרה, מאפה ועוד. ישנם למעשה הרבה חידושים בתחום דוכני המזון.

כך שהאפשרות לפנק את האורחים שלכם במנות בשריות או חלביות בצורה איכותית, זה יהיה נפלא. עם בשר טעים  או גלידה פרווה ואפשר אפילו טבעוני או למשל להגיש  שווארמה צמחית, כל מה שתרצו אפשרי.

 

האם דוכני מזון משדרגים את האירוע?

 זה הרבה יותר מקורי לחגוג כך, להכין למשל מפלי שוקולד עם מרשמלו ופירות לקינוח ולסוף האירוע עם דוכני מזון המציעים עוגות ועוד ועוד.  חשוב לזכור שאלו דוכנים כלל לא יקרים והם מתאימים בקלות רבה לכל תקציב ובוודאי זה יצא לכם זול יותר מתפריט מנות באולם עם הגשה של מלצרים.

לאיזה אופי אירוע לבחור את דוכני המזון?

חשוב לבחור דוכני מזון בכדי שיתאימו לאופי האירוע ולמי האורחים שלכם, כי אם יש ילדים זה אחרת מאשר שהאירוע כולל רק מבוגרים.  כמו כן חשוב לבחור בקייטרינג מנוסה בתחום  זאת על מנת לספק לא רק אוכל מצוין אלא גם שירות מקצועי ואדיב.

 

איך נראה אירוע עם דוכני אוכל?

זה הרבה יותר מלהיב ומקורי  כי זו צורת הגשה שכל אחד אוהב והאורחים שלכם יתלהבו מאד. למשל אם אתם אוהבים אוכל תאילנדי מוקפץ למשל , אתם יכולים להביא את חוץ לארץ ואת תאילנד לאירוע שלכם. דמיינו את הניחוח של האוכל המוקפץ עם הארומה המשגעת של אוכל מבושל בווק עם דוכני אוכל לאירועים, זה אוכל תאילנדי מוקפץ שמוכן טרי במקום וישדרג כל אירוע. אפשר לשלב למשל גם ירקות מוקפצים בתפריט צמחוני עם רטביי שף עסיסיים. אפשר בתוספת רצועות בשר פיקנטיות כמו  רצועות עוף או בקר, והכל יחד עם נודלס, פתאי או אורז. תוכלו כמיבן להוסיף גם ירקות כמו פטריות, גזר, בצל פלפל אדום, כרוב אדום ונבטים, אולי להוסיף גם כרובית בצל ירוק או פלפל חריף, לגוון ברטבים כמו להגיש את המנות על רוטב סויה, ברוטב חמוץ מתוק, שמן זית ועוד, כלומר המנה מיוחדת מאד ואישית והאירוע שלכם נהיה חגיגה של טעמים. כמובן שזה רק דוכן אחד מתוך שלל כל האפשרויות , אז יש מגוון עצום והחוייה נהדרת.

 

האם דוכן אוכל בשרי זו הוצאה גדולה?

להפך כל דוכן כזה נותן אוכל והתמקדות במנה בצורה הכי טעימה ואישית , זה גם לא יקר ובעיקר יתאים בקלות לכל אירוע ולכל תקציב. למשל אם בא לכם להגיש לאורחים המבורגר טעים ומלא בעסיסיות, לקבל בשר משובח שנצלה במקום מול האורחים, זה אפשרי וזה טעים וטרי יותר והאורחים נהנים מאד עם הריחות המשגעים, את ההמבורגר מגישים בלחמנייה פריכה והאורח בונה לעצמו את המנה כרצונו, למשל עם תוספות של מלפפון חמוץ, עגבנייה, אולי ירצה לשים בצל מטוגן וכמובן את כל הרטבים שכולם אוהבים כמו קטשופ, חרדל או אלף האיים. לכן לקבל ארוחה כזאת זה מקורי, משמח יותר, זה כיף ומהנה בכל חגיגה ואירוע.

זה דוכן למשל שכל אורח אוהב לאכול המבורגרים, ולכן עם דוכן המבורגר ההנאה באירוע מובטחת. כמובן שזה רק דוכן בשרי אחד שיוכל לשמח אתכם באירוע המהנה שלכם. אתם יכולים להמשיך ולגוון עם עוד דוכנים, אם למשל חשוב לכם להדגיש את הקינוחים באירוע יש אפילו דוכן קרפ צרפתי למשל מחלב או מחלב צמחי. אפשר להגיש אספרסו או משקאות חמים אחרים, אפשר להגיש שתייה קרה מגוונת ואפילו ברד במבחר טעמים וצבעים. זה הייחוד של דוכן האוכל שהוא צבעוני יותר ויכול לפנק הרבה יותר את כל האורחים שלכם. היום כשכולם רוצים מאד לגוון באירועים, זה פתרון נהדר בתקציב לא גבוה שמתאים לכל לקוח.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה.

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

דוכני מזון קרא עוד

Related Posts
נגישות