אטרקציות לבר או בת מצווה

אטרקציות לבר או בת מצווה שלא שוכחים

איך ליצור אירועים מקוריים יותר?

חתונה זה אירוע חשוב של פעם בחיים, ולא הייתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה נדוש. היום לא פשוט לתכנן אירוע בייחוד שבתקופה האחרונה המקוריות חשובה ביותר בתכנון של כל אירוע, כאשר הזוגות בחתונה וגם האורחים נמצא במרכז, עם קייטרינג צורסקו יחד עם שף ניר דהן ואנו רוצים לתת לו תחושה מפתיעה ומרגשת, אוכל בכמה רמות מעל עם איכות וטעמים מופלאים, וכמובן אך מקורית יותר ולהפיק אירוע ברמה ובאיכות שלא נראו בעבר.

אטרקציות לבר או בת מצווה

איך לחגוג בצורה מושלמת?

במיוחד לאירועי בר/בת מצווה שחשוב להביא משהו שירגש אתכם, אך גם יהיה בלתי נשכח עבור כל המוזמנים, כאן בדיוק אפשר יהיה לשלב מגוון של אטרקציות מדליקות ומקוריות כדי ליצור באופן כללי אירועים יותר מקוריים ולהפוך את האירוע שלכם למושלם.

אלו אטרקציות לבר או בת מצווה לבחור?

כמובן שבכל תכנון של בר או בת מצווה מתקרבת כאשר אתם שוקלים לתכנן אירוע עם אטרקציות כדי ליצור הפקה מושלמת, יש לשקול קודם מראש את התקציב כלומר כמה כסף נשקיע בכל פרט, כי לא מדובר תמיד בהפקות זולות אך יכולות להתאים לכל כיס, ולכן לאחר שהשקענו בתקציב של קניית הבגדים, הזמנת תקליטן, בחירת המנות ועלויותיהן, ועד לנושאים כמו עלות הצלם או המתנות והמזכרות וכיוצא באלו, תמיד יהיה חשוב לבדוק בתשומת לב רבה איזה גימיקים שונים נרצה לשלב באירוע שלנו, וזה אפשרי גם מבחינת בחירת מנות אוכל מקוריות וטעימות יותר, הכל כדי ליצור תחושה משמחת יותר לגוון עם מקוריות וגם להעניק לאורחים יותר כיף באירוע ולבדר אותם הרבה יותר.

היכן ניתן לשלב אטרקציה לבר או בת מצווה?

לא כל אולמות האירועים יכולים להתאים עצמם להפקה של אירועים מסוג זה שכוללים אטרקציות או דורשים הגשה מיוחדת של מנות באוכל, או שאולי חלק מהמקומות יוכלו לכלול רק אטרקציה אחת בכל פעם, וכאשר מדובר בגני אירועים בטבע הפתוחים לקהל הגדול, נתאים כל אטרקציה באופן חכם לכל סוג אירוע, מיקום וקהל יעד, וכמובן את כל הטרחה ואת את החלק המורכב ומסובך יותר בשלבי התכנון וההפקה תשאירו לנו, נבחר כמה מנות טעימות במיוחד שיוגשו גם בצורה מדהימה, וגם מבחינת המחיר חשוב שתקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר שתתאים כמובן לתקציב שלכם. 

האירוע שלכם יהיה מלהיב יותר

אין ספק שאטרקציות מוסיפות המון ובמיוחד בבר או בת מצווה, כי האירוע כבר לא שגרתי וצפוי כדי שהאירוע שלכם יהיה מלהיב יותר, אם אתם מתכננים אירועים גדולים או אירועים קטנים או כאלה בעלי אופי אישי יותר, שילוב של אטרקציות יצור אירוע מיוחד. גם אם האירוע גדול ובוודאי כאשר מדובר באירוע בהם קהל המוזמנים מצומצם.

 

בכל שלב ותקופה בחיים אנחנו הולכים לאירועים ולפעמים לעשרות אירועים בשנה, והיום הפקת חתונה זה יותר מורכב, לכן בכל אירוע שמתכננים תמיד השאיפה היא ליצור אירוע מרגש ועוצמתי יותר, וכמובן יש הכנות רבות ולעיתים מתישות, ויש לשים לב שבכל אירוע כולם שמים לב לכל פרט קטן, וכל דבר יכול לבלוט בקלות ולתפוס את תשומת לבנו. אז מה יהיה יותר טוב מאשר לשלב בהם מגוון של אטרקציות שפשוט ימשכו תשומת לב ולא ישעממו, כי זו לא רק המוסיקה וזה לא רק העיצוב עם התחושה של המרחב באולם, ועד להקמת רחבה מספיק מרווחת לריקודים, לכן חשיבות תכנון מוקפד של אירועים הוא חשוב ומורכב בעיקר כאשר מדובר בהפקת אירועי ענק עם מספר רב של משתתפים, לכן כאן האטרקציות יוסיפו לתכנון מהיר של אירוע מוצלח.

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות