שולחן שוק תפריט

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

שולחן שוק תפריט

שפע של טעמים מגוונים

איך התחיל טרנד שולחנות השוק?

בעולם האירועים זה ידוע שאטרקציות נכנסות ונעלמות, ומדי פעם מופיעה אטרקציה חדשה. שולחן השוק התחיל לחקות בעצם את טרנד שוקי הכפרים והאיכרים באווירה מיוחדת של חוץ לארץ, וכמו שהקהל אהב את הטעימות האלה שם, כך זה נכנס וכבש גם את תחום האירועים והחגיגות.

שולחן שוק תפריט

באיזה שולחן שוק לבחור?

יש שפע של תפריטים ושולחנות מכל סוג. קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן יוכלו לכוון אתכם לשולחן המתאים ביותר לאירוע שלכם, על פי סוג האירוע ומי הם המוזמנים אליו כמובן.

אם מדובר במסיבה לילדים נקח הרי שולחן שוק שונה מחגיגה שמיועדת למבוגרים, הכל אפשרי בשולחן השוק, מתפריט עממי בדוכני אוכל רחוב ועד למנות שף מעודנות יוקרתיות במיוחד.

מהו התקציב הנדרש לשולחן שוק?

בכל שולחן שתבחרו התקציב תמיד יהיה גמיש וגם המחירים משתלמים במיוחד, ומתאימים לכל כיס. זה תלוי מהו סוג האירוע שלכם האם תרצו למשל רק תפריט בשרי או כזה ששם את הדגש על קינוחים ומתוקים, בכמה אורחים מדובר והאם תרצו לשלב כמה שולחנות יחד ועוד.

מה כולל תפריט שולחן שוק?

בעצם כל מה שתרצו, אנו כאן להגשים כל חלום וכל פנטזיה קולינרית. מה שטוב בשולחן שוק זה היתרון שהכל יכול להיות מונח יחד באותו הרגע על השולחן, ולא במצב הרגיל בו אורחים צריכים לחכות למנות או לקינוחים למשל, כאן הכל נגיש מולם לאכול בכל רגע שירצו, בלי מלצרים בלי סדר ותזמון. הם לא רק חופשיים לאכול כמה שהם רוצים ובזמן שלהם, אלא זה יוצר גם אווירה הרבה יותר נעממה וקרובה באירוע שלכם. כולם נפגשים ליד השולחן ולא יושבים בפרוד כל אחד בשולחן שלו המרוחק.

אם תבחרו בשולחן בשרי תוכלו לקבל כריכים , שפע לחמניות עם המבורגרים ושניצלים למשל, לצד תוספות מגרות ומטבלים שונים, כמובן גם סלטים זה חשוב ולצד זה קינוחי פרווה מעולים וטעימים במיוחד.

חשוב לזכור שהייחוד של שולחן השוק הוא גם העיצוב שלו, כל פרט מעוצב בצורה מושכת את העין עד לדבר האחרון. החל מהמפה עד למראה השולחן, אביזרים וכל הסכום אפילו למפה ולמפיות שתבחרו יש משקל רב.

גם הצורה בה מנות האוכל מוגשות מאד מיוחדת לשולחן השוק, ויוצרת שפע שמגרה את העין ואת החך. המגוון הקולינרי שיוצע לכם כל כך גדול אך תוכלו גם בקלות רבה להתאים תפריט למוזמנים, כדי שאף אחד לא יצא מאוכזב או חלילה רעב.

 

תפריט עשיר וטעים במיוחד

באווירת השווקים בחוץ לארץ תמיד נהנים גם מאווירה שמחה וצבעונית, וגם מהאפשרות לעבור בשולחן ולקחת לאכול מה שרוצים, אי אפשר להפסיק לטעום והעיצוב גם הוא מאד מושך את העין ותורם רבות לחגיגה.

אם תבחרו בתפריט חלבי גם כאן האפשרויות רבות, עשירות ומגוונות. מגוון עשיר של פיצות, מאפים מלוחים, פוקאצות, בורקסים, עוגות, כריכים , גבינות מכל סוג וכמובן קינוחים עשירים במיוחד, כל תפריט של שולחן שוק יכול בקלות רבה להיות בלתי נשכח, וכמובן שלא שחכנו את הצמחוניים או הטבעוניים, הם לא ישבו בצד ויחכו למנה המיוחדת שלהם שתגיע, זה יונח כבר על השולחן ולא יקפח שום אורח.

אז למה אתם מחכים. שולחן השוק יתאים בקלות לכל אירוע שאתם מתכננים בעתיד הקרוב או הרחוק, השולחנות כבשו כל חגיגה וזה מתכון מנצח להצלחת האירוע שלכם. תנו לנו להפיק הכל ולתכנן לכם אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

 

 

 

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

לתפריט שולחן שוק 2022 יש לגלול לסוף העמוד!

ת.

 

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

מבצע חורף חם חם חם …….

למזמינים שולחן שוק מקבלים שולחן וופל בלגי או פנקייק (לבחירה 1) עם תוספות :

סוכריות צבעוניות,בוטנים,קוקוס,פקאן מסוכר,סוכריות שוקולד,מרשמלו ננסי,אגוזי מלך,סירופ מייפל/שוקולד .

ללא חיוב נוסף.

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות