שולחן שוק שווארמה

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

שולחן שוק שווארמה

איך לתכנן מגוון של אירועים מוצלחים?

לא פעם אנו מוזמנים לאירוע או רוצים להפיק בקרוב אירוע חשוב, שולחן השוק כיום יכול לספק מבחינה קולינרית מענה מקורי יותר לנושא האוכל. אתם מוזמנים לבחור קייטרינג מוצלח לאירועים , קייטרינג צורסקו עם שף ניר דהן שיפיקו לכם שולחנות שוק ברמה אחרת ולנתלחת האירוע שלכם.

שולחן שוק שווארמה

מה ייחודי בשולחן כזה?

מי לא אוהב לאכול שווארמה, זה הדבר הכי משמח לאוהבי הבשר והשווארמה לקבל אוכל כזה טעים באירוע, ושולחן השוק יפנק אותם במנות נהדרות ללא הגבלה של שווארמה עסיסית ונוטפת.

האם זה יקר מבחינת העלות?

להפך, זה יוכל להוזיל לכם בקלות רבה את כל העלויות בתכנון האירוע שלכם, כי שולחן השוק יתאים לכל אירוע, גדול או קטן, זה אינו מיועד רק לאירועים גדולים ורבי משתתפים, למעשה השולחן ובמיוחד שולחן השווארמה יכול להיות מושלם ומוצלח גם לאירועים קטנים ואינטימיים יותר. קייטרינג בשרי או על האש זה משהו שכולם אוהבים לאכול, ובמיוחד שולחן כזה לאירועים קטנים יהפוך בהצלחה רבה את האירוע שלכם לאירוע מוצלח ומרשים.

מה כולל התפריט?

למעשה יש מגוון תפריטים עשיר, כלומר השווארמה תהיה במרכז אך תוכלו להוסיף עוד מגוון גדול ועשיר של מנות וכמובן קינוחים רבים. למרות שמדובר בכל סוג של אירוע, עם שולחן בשרי כזה לאירועים קטנים או גדולים, תוכלו לקבל גם כן את מגוון התפריטים העשיר ביותר, למעשה תוכלו לשלב קומבינציות מגוונות גם של הגשת קינוחי פרווה, שווארמה טבעונית לאלו שלא אוכלים בשר, וכמובן בשרים טעימים שיוגשו לאורחים באופנים שונים, למשל כאן תוכלו לשלב בקלות עיצוב מרשים של מגשי אירוח עם מנות עיקריות מרשימות. אנו מקפידים על הטריות, האיכות ושלבי ההכנה והעבודה על הבשר חשובים לנו ויש לנו צוות קייטרינג בשרי לאירועים קטנים או גדולים מומחה לנושא.  בשווארמה במיוחד למשל חשוב להקפיד על התבלינים שיהיו איכותיים, ולהקפיד על מהלך הצלייה וההרכבה הארוכה של הבשר ועל מספר נושאים, כדי שהמנות שתקבלו יהיו טעימות במיוחד ולמעשה מושלמות. סוד ההכנה של בשר טוב הוא כידוע השילוב של כמה גורמים לשלמות, ולא לחרוג אפילו לא טיפה מרמות הבישול או העסיסיות מה שעלול לפגום בטעם.

אנחנו יודעים איך להגיש את השווארמה המושלמת, עסיסית מצד אחד, מצד שני אנו מקפידים על זהירות כי צלייה ארוכה עלולה לשרוף את הבשר או לייבש אותו, הפיתה,הסלטים והרטבים יתנו לכם חוויה מדהימה, עסיסית ונוטפת ניחוחות מעולים. אז תנו למומחים בשולחן שוק בשרי לעשות את העבודה כי אנו כבר מכירים למשל את כל השיטות והניסיון רב השנים הפך אותם למומחים.

גם ההגשה היא נושא חשוב ושולחן השוק הוא מאד מעוצב ומאד מושך במראה שלו. בכל הקשור לבחירת תפריט של קייטרינג ושולחנות שוק בשריים אפשר לקבל את השווארמה בכל צורה שתרצו, אם בפיתה, בלאפה או על צלחת וזה בהחלט שומר על הטריות והרכות של הנתח. האורחים ייהנו מאד מהתהליך הזה כיוון שהוא יאפשר להם להיות גם אקטיביים באירוע ולא רק לחכות למלצר שיגיש להם את המנות, כאן זה אומר לקבל צורת הגשה מקורית וחדישה, אתם יכולים להיות בטוחים שהם ייהנו מהחוויה הזאת יותר, וצורת הגשה מקורית הופכת את כל חווית האכילה לטעימה הרבה יותר. זכרו שאירוע עם שולחנות שוק הוא אירוע אינטימי יותר ולכן אפשר יהיה לגוון יותר, במקרה זה הא

 

ברשותינו גם השולחנות שוק הבאים: שולחן שוק שניצל,שולחן שוק אוכל,שולחן שוק בשרי מחיר,שולחן שוק שניצלים בחלה,שולחן שוק המבורגרים,שולחן שוק קינוחים,שולחן שוק שניצלים,שולחן שוק כשר,שולחן שוק בשרי,שולחן בשרים,שולחן קינוחים פרווה,שולחן קינוחים לחתונה,שולחן קינוחים

לתפריט שולחן שוק 2020 יש לגלול לסוף העמוד!

 

 

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

למזמינים שולחן שוק מקבלים שולחן וופל בלגי או פנקייק (לבחירה 1) עם תוספות :

סוכריות צבעוניות,בוטנים,קוקוס,פקאן מסוכר,סוכריות שוקולד,מרשמלו ננסי,אגוזי מלך,סירופ מייפל/שוקולד .

בעלות של 400 ש"ח

תפריט שולחן שוק-צ'ורסקו

תפריט שולחן שוק 2022 לתפריט לחץ כאן?

Related Posts
נגישות