שולחן שוק מחירים

 

קייטרינג הבשרים של צורסקו עם ניסיון של השף ניר דהן של מעל 14 שנה מומחים באירועי בשר תוך דגש של מספר אלמנטים חשובים:חוויה,שירות מקצועי ואדיב,ניקיון,מקצועיות,טעמים וניחוחות לוקחים אתכם למספר שעות של ניחוחות הבשר עם ריחות וטעמים של בשרים עסיסיים וכל תוך מתן דגש על איכות,מקצוענות ושירות אדיב שלא מתפשר.

בקיצור…

צורסקו– חגיגת בשרים אמיתית המתאימה למגוון אדיר של אירועים ומיקומים, חגיגה של טעמים, של תהליך ההכנה ושל הכול יחד.

"בהיכרותי את מורכבות הדברים והקשיים הכרוכים בהצלחת ערב כזה הנני מלא הערכה על מקצעיותך,

מרגע הפנייה ועד סיום האירוע הפגנת אדיבות,מקצועיות,אמינות רוחב לב ושירותיות ראויים להערכה .

ההרגשה שקיבלנו הייתה שלכל בעייה ימצא פתרון ואכן כך היה.

מבחינתי היית הימור שהצליח בגדול ועל כך תודתי והערכתי!"

משה לוי

יו"ר ועד עובדים חברת חשמל מחוז ירושלים

 

תמונות שלנו מאירועים!בתחתית העמוד!

שולחן שוק מחירים

משדרג לכם את האירוע

האם אפשר לקבל מנות אוכל איכותיות בהזמנת שולחן שוק?

 

היום שולחן השוק זה הטרנד הכי לוהט בתכנון אירועים, וחברת הקייטרינג שלנו בהובלת שף ניר דהן עם קייטרינג צורסקו האיכותי והמדובר, תספק עבורכם את האוכל הטעים ביותר לכל שולחן שוק שתבחרו בהתחייבות. כמובן שאנו מספקים את המנות האיכותיות, הטעימות והטריות ביותר עבור כל אירוע מיוחד וחגיגי שלכם. ובשולחן שוק ההקפדה היא על כל פרט קטן ששמים לב אליו יותר.

שולחן שוק מחירים

איך האורחים ייהנו משולחן שוק?

לאורחים נדמה שאם אין תפריט מוגבל מראש ומלצרים, זה לא אירוע ברמה. אך ההפך הוא הנכון זה קונספט מדליק, מחבר, מזכיר את חוץ לארץ. זה בופה משודרג וצבעוני שמושך את כל האורחים וחשוב לנו תמיד שכל המנות יוגשו ברמה גבוהה ובטוב טעם, כי כולם הרי ידברו על האוכל שהיה באירוע שלכם עוד הרבה זמן אחרי שהאירוע שלכם יסתיים.

אוכל לכל אירוע שהוא גם טעים וגם איכותי

מה מקבלים מחברת הקייטרינג בכל שולחן שוק?

הדבר החשוב לנו מכל חגיגה ואירוע זה כמובן ההצלחה של האירוע שלכם, ושהאוכל יהיה מעולה ולא פחות ממושלם. זה הרי יוצר את השמחה שהאורחים יחוו במהלך האירוע החשוב שלכם שהשקעתם בו זמן וכסף רבים, לכן חשוב לקחת את האוכל הטוב ביותר שיצליח לענות על הדרישות והצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. אז בין אם מדובר על הטעם והטריות בשולחנות השוק, על רמת הכשרות, על ההגשה של האוכל, סוגי המנות השונים ואפילו עיצוב האוכל ועוד. כל ההתאמה חייבת להיות מקורית, מעולה ומושלמת לשביעות רצונכם. ובנוסף זכרו שמדובר בהוצאה כלל לא יקרה אלא שווה לכל כיס!

האם זה יספיק לכל האורחים הרבים?

האירוע כולו יתוכנן בהתאם לכמות המוזמנים, זה ידוע שישראלים תמיד אוהבים לאכול והרבה. לכן בשולחן השוק ולחברות קייטרינג החובה להבטיח כמות מספקת לכל האירוע, ושפע מטעמים מפוארים וברמה גבוהה מאד ללקוחותיהן. חשוב לבדוק את כל ההמלצות על החברה ולקחת רק את הטובה ביותר.

אצלנו אין פשרות בשום נושא במיוחד במחיר השולחן שוק האיכות וחומרי הגלם, ואנו מקפידים על כל פרט קטן. אם זה מבחינת לבדוק את העבודה המקצועית, כי השף חייב להיות בעל ניסיון רב כך שיוכל לספק כל דרישה ובעיקר לעמוד תחת עומס עבודה ולהיות מסוגל לספק מנות איכותיות וטעימות בצורה טובה ומהירה. לכן רק חברות בעלות ניסיון של שנים יכולות לעמוד במשימה זו בהצלחה. אם זה לטפל נכון בחומרי גלם, החל משלב הקניה חשוב לוודא גם שדרך האחסון והבישול איכותיים ועד לשלב ההכנה וההגשה עצמה. חשוב לבדוק שהחברה קונה לשולחן השוק רק את המצרכים הטריים ביותר.

גם לגבי המחיר של השולחן שוק אנחנו מתחייבים לכך, שהמחיר צריך להיות משתלם וגמיש עבור כל לקוח לכל כיס של אירוע, והתקציב שלו כי חומרי גלם איכותיים לרוב הם אמנם לא זולים, וגם חוב לזכור כאן שמחיר זול יותר מדי הוא זול בצורה מחשידה, ותמיד יהיה עליכם לוודא מראש ולהגיע לטעימות של ממש, כדי לוודא שהחברה לא מזלזלת בשימוש בחומרים איכותיים ובהכנת כל האוכל עצמו בצורה איכותית. אז בין אם האירוע שלכם זה חתונה, בר מצווה, אירוע ביתי או עסקי בחברה ובמקום העבודה, אם זה לכבוד ברית או אירוע לחגים בבית אשר מתקרב בכל יום ומגיע במהירות. שולחן אוכל איכותי ישמח להעמיד לרשותכם  את האוכל הנהדר, האיכותי והטעים ביותר לכל אירוע שרק תבחרו כדי ליצור אירוע מהנה.

 

אולי יעניין אתכם גם פוד טראק לחצו כאן לפרטים?

התפריט שולחן שוק שלנו המפנק מפנק!

אז אם אתם מעוניינים להזמין שולחנות שוק לאירועים?

כדאי לבוא ליעוץ מקדים איתנו ולבחור מנות מתפריט מגוון של מאכלים בשירותי אוכל וקייטרינג מקצועי, לאירוע הבא שלכם..

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 0508533331/08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לקריאה!

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OINYekpz6sw

 

https://www.youtube.com/watch?v=tUXOzaHGEZA

 

Related Posts
נגישות