קייטרינג על האש מחירים

B59B9638-844B-445A-AECE-A24FD1E6A0DD
4389ADF6-CA99-454E-B962-61CDAAC41974
E9A43616-17D0-4093-B7A2-EDE84FBDE70C
41CD0A49-0100-4F53-89DA-217191613341
בר סלטים באירוע במגדל העמק-צ'ורסקו
גוש אנטריקוט לפני פריסה-צ'ורסקו
צלעות כבש לפני פריסה-צ'ורסקו
מזנון לפני הסרוויס-צ'ורסקו
בר קינוחים באירוע שבת חתן-צ'ורסקו
אנטריקוט בפריסה באירוע חתונה במודיעין-צ'ורסקו
אנטריקוט עם ירקות צלויים על האש-צ'ורסקו
גלגל שווארמה-צ'ורסקו

קודם
הבא

קייטרינג על האש מחירים

האם המחירים לקייטרינג כזה הם יקרים?

התשובה היא שתמיד תקבלו בכל מחיר תפריט עשיר ומנות מגוונות ללא פשרות, כי מי לא אוהב קייטרינג על האש עסיסי ונימוח, או לא מזיל ריר רק למשמע עצם המושג. חובבי  הבשר כולם אוהבים את האוכל בשרי, ובמיוחד בשר  שמציע מנות קייטרינג בשרי עם תפריט עשיר ומנות בשר עסיסיות ומגוונות.

קייטרינג על האש מחירים

האם המחיר ותקציב סביר יציע מנות עשירות ומגוונות?

בהחלט. החוויה ללקוח ולאורחים חשובה לנו יותר מהכל. קייטרינג על האש הוא קייטרינג הכולל מגוון מנות מיוחד ומגרה מאד, עם תפריט שיהיה עשיר במיוחד, כי זה לא רק העובדה שאת מנות האוכל שניתן ליצור עם הקייטרינג הבשרי זה יוכל להיות תמיד עבור אוהבי הבשר, אוכל מעולה וטעים במיוחד, אלא זהו קייטרינג עשיר שיכול להתאים בקלות רבה לכל אירוע שתבחרו לחגוג.

הקייטרינג הזה בנוסף אהוב גם על ילדים. פעמים רבות ילדים הם אינם אכלנים גדולים, ואף עושים חיים קשים להורים עד שהם אוכלים אוכל מזין שנחוץ לגדילה שלהם, מתרחקים לרגע מהממתקים ואוכלים גם תבשילי בשר שעשירים בברזל ובכל ויטמין שנחוץ להם. קייטרינג על האש הוא קייטרינג שאהוב לא רק על הגדולים, אלא אהוב במיוחד גם על הילדים. תחכו לראות כיצד הם לא יעמדו בפיתוי הניחוחות והריחות המגרים וגם הם יוכלו בצורה טובה, איכותית, טעימה ומשביעה, וזהו המבחן הטוב ביותר לקייטרינג שיהיה פשוט מעולה ויתאים לכל מטרה ולכל אירוע של הלקוח.

קייטרינג בשרי יחסוך לכם בנוסף את כל ההכנות בבישולים, או התרוצצויות של כל ההכנות למשל הגשה, ניקיון ושטיפה, ובקיצור בשיחת טלפון אחת אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין שהזמן היקר שלכם מנוצל ואת כל החששות או ההתרגשויות מהאירוע שלכם אתם ממש יכולים להניח בצד.

קייטרינג על האש כולם אוהבים והוא גם פתרון מצוין לכל מי שלא רוצה לבשל בבית, ולקבל אוכל מוכן וברמה חלומית. ואם חשבתם שהמחירים גבוהים מדי ויקרים, גם כאן תופתעו לגלות כמה שהתפריט המגוון מתאים עצמו בקלות רבה לכל תקציב ולכל כיס. אז תתחילו רק לחשוב על הרגע בו תלקקו את האצבעות ופשוט תיהנו מכל ביס. ועם הארוחה הזאת הטעימה מראש, התוספות רק ירימו לכמה דרגות מעלה את כל השלמות שבטעם. אם זה סטייק עסיסי האהוב ועד לאפשרויות של שילוב נתחי עוף או נקניקיות, עושר הטעמים רב והמגוון בתפריט כמעט אין סופי. אז אל תוותרו על קייטרינג על האש טעים נימוח ועסיסי עם ארומה מדהימה, בין אם האירוע שלכם קטן או גדול, הקייטרינג מתאים לכל סיבה למסיבה. המנות יהפכו כל חגיגה למושלמת ולנהדרת בזכות מנות בשר טעימות ובלתי נשכחות שעל טעמן המשובח עוד תדברו זמן רב בהנאה רבה.

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

קינוחי צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם קייטרינג על האש בצפון?

גוש אנטריקוט-צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם קייטרינג לשטח?

שולחנות ישיבה לעל האש - צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם קייטרינג לחתונה?

מגש אנטיפסטי-צ'ורסקו

אולי יעניין אתכם מגשי אירוח בשרי?

Related Posts
נגישות