קייטרינג על האש כשר

קייטרינג על האש כשר

גם על האש וגם כשר

מה מיוחד בקייטרינג על האש?

אחד המאפיינים של אורחים זה האהבה לחגוג עם מנגל ועם בישול על האש.  
לצלות את הבשר על האש זה נפוץ בדרך כלל בחגים ובאירועים מיוחדים גם בבית בסופי שבוע. טעמו של הבשר על האש שהוא צלוי זה טעים ומושך סועדים רבים לאכול על המנגל.
קייטרינג על האש 

בקייטרינג כזה זה כמו שף פרטי והכל כשר בהקפדה רבה. אנחנו מבדילים בין סוגי בשר שונים בכל הקשור לצלייה על האש עם סוגים רבים של בשר על האש.

קייטרינג על האש כשר

מה מקבלים בקייטרינג כזה?

בדרך כלל ישנם בשרים הנפוצים על האש למשל פילה, נקניקיות ואנטריקוט והכל טרי, עם בשר טרי בסמוך לאירוע ואפשר גם לקבל שף עד הבית..

 על האש זה תמיד מהנה לכל אירוע חגיגי גדול קטן או אפילו ביתי. הכל כמובן נעשה תחת הקפדה רבה על עניין הכשרות שחשוב לכולם. הבשר מגיע טרי נימוח וטעים במיוחד כך שלא תפסיקו לקבל מחמאות מכולם. הלקוחות שלנו תמיד מרוצים עם  מעגל מתרחב ולקוחות שמגיעים שוב ושוב להזמין את הקייטרינג על האש כי זה פשוט קייטרינג מנצח שמשדרג על אירוע.

יש שפע של מנות לספק ואפילו שירות אישי עד הבית שבמהלכו נגיע לביתכם ליצור עבורכם מגוון של מנות שונות בשריות ונימוחות להנאתכם. תחום הבישול מתפתח ומתקדם כל הזמן וגם אנחנו עם היד על הדופק מכירים את עולם הבישול ובשל כך שפים רבים מנסים להתאים את מתכונם בהתאם לטרנדים השונים ולטעמים השונים כי בשר זה תורה שלמה.  אין ספק שאד מהמאפיינים של הסועדים הישראלים הוא המשיכה לבישול על האש.  בשר על האש נפוצה לא רק בחגים, באירועים מיוחדים אלא כמובן גם בבית וגם אם אין גינה פרטית. טעמו של הבשר הצלוי הוא תמיד טעים ומגרה וכמובן מושך להכין בשר על המנגל.
בקייטרינג על האש חשוב לנו להבדיל בין סוגי בשר שונים עם יכולות המפנקות את האורחים בסוגים רבים של בשר על האש.

 לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות