קייטרינג על האש בבית

קייטרינג על האש בבית

להקפיד על איכות המזון

אם תבחרו להגיש באירוע שלכם קייטרינג על האש בבית, אין ספק כי בחרתם בקייטרינג מקורי, מלהיב וטעים במיוחד. בסופו של כל אירוע אנשים ידברו על האוכל שקיבלו ועם קייטרינג על האש בבית השבחים רק יהיו אין סופיים, אורחים אוהבים לדבר על החוויה שחוו בכל אירוח ובמיוחד עם אוכל- אם היה יותר, היה פחות, האוכל היה קר או אולי היה טעים, ובכל שלב חשוב להקפיד על טריות המזון במיוחד אם מדובר באירוח ביתי עם קייטרינג על האש בבית.

לבחור קייטרינג איכותי ובוטיקי

אין ספק שלקייטרינג איכותי ובוטיקי יש יתרונות רבים, לאיכות המזון יש משקל גדול להצלחת האירוע אז בראש ובראשונה כאשר תצרו קשר עם חברות קייטרינג, חשוב יהיה להקפיד על המקצועיות של החברה, ולאו דווקא להתפתות למחירים או הצעות זולות כמו מחירי מנה זולים בין 25-35 ₪, כי זה לעיתים נראה מפתה מאד אבל כאמור בכדי להבטיח את איכות המזון עלינו לרדת לפרטי הפרטים הקטנים ביותר, וכמובן שלחומרי הגלם הטריים יש משקל חשוב. בייחוד עם קייטרינג על האש בבית הכל צריך להיות טרי ומוקפד. חשוב להבין שלאיכות המזון יש השפעה לא רק על איכות חומרי הגלם אלא גם השפעה משמעותית בכל התהליכים והשלבים שהמזון עובר, מדובר על שרשרת של תחנות רבות מהרגע הראשון של נתח הבשר ועד הגעתו לצלחת לדוגמה, מי הם האנשים שמכינים את האוכל, היכן הוא המקום בו הם עובדים, מהו הפיקוח שקיים על המוצרים, מי למעשה מפקח על המקום מצד שרותי תברואה, לגבי נושאים כמו משרד הבריאות מהי הכשרות וכדומה, גם לאופן בו המזון מובא למקום האירוע ישנה חשיבות גדולה, מזון ובמיוחד בשר שמונח זמן ממושך מדי עלול להתקלקל בדרך. כך שלמעשה עם קייטרינג על האש בבית חשוב יהיה להקפיד על כל פרט, ותוכלו כבר בשיחה הראשונית להבין מי עומד מאחורי החברה, מהי מידת ההצלחה שלה ומה מקבלים בשטח מאחורי כל ההבטחות.

ישנה חשיבות רבה על כן להכנת המזון. לא תמיד בקייטרינג ביתי באים לטעימות כי לא מדובר באירוע גדול, אולי אם החברה מעמידה חנות של אוכל מוכן, ואז אפשר לטעום מעט דוגמאות, אבל אין כאן ממש יכולת לדעת האם האוכל יצא טעים כמו שתצפו לו, ולכן במצב זה ניתן לחפש המלצות ברשתות, המלצות של לקוחות באתר ובנוסף לשאול האם יש שף שעובד ומפקח על הכנסת המזון, כי זה לא מובן מאליו. זה קריטי הלגבי מקום בו הכל מתבשל, וחשוב להבין שזה לא יכול להיות כל מקום או כל מטבח באיזה, אלא מקום שהוכשר לכך מבחינה מקצועית, מבחינת אבזור ציוד תעשייתי, מקררים ומשטחים גדולים וכל דבר המאפשר להכניס מזון עם פיקוח.

 לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?!

Related Posts
נגישות