קייטרינג מומלץ לחתונה

 איך נבחר את הקייטרינג המושלם לחתונה?

הגעתם למקום הנכון. הקייטרינג שלנו צורסקו מומחה בדיוק להפקת כל אירוע ובמיוחד חתונות. קייטרינג בעל שם ומוניטין עם ניסיון רב של שנים הוא סוד ההצלחה שלנו.

 איך ליצור את הערב המושלם?

לכל האירועים המוצלחים שלנו יש מתכון מנצח תרתי משמע. קודם כל זהו שילוב בין חומרי גלם טריים ומהטובים בשוק שעליהם אנחנו לא מתפשרים בשום שלב,  לבין אנשי מקצוע מנוסים עם אהבה גדולה לאוכל.

ובוודאי כאשר מדובר בערב של חתונה מרגשת, גם הקייטרינג שלנו יהיה מיוחד ביותר ויספק מענה מעולה, ייחודי ויצירתי לחתונה שלכם ובכלל לכל סוגי האירועים ולכל תפריט שרק תבחרו. אתם רק צריכים להיות בראש שקט כאשר כל מה שנשאר לכם לעשות הוא ליהנות מהחגיגה שלכם וכמובן לבוא ולהתרשם מהמקצועיות ומהטעם המשובח של המנות הטעימות, את כל השאר תשאירו לנו כמובן.

גוש אנטריקוט-צ'ורסקוקבב על מקל קינמון-צ'ורסקו

 

קייטרינג מומלץ לכל אירוע ובמיוחד לחתונות

אז בהתחלה נתייחס לאיכות האוכל שתוגש לנו לשולחן, זה מה שהאורחים מתרשמים ממנו, אם זה למנות שהוגשו בקבלת הפנים ועד לרמת הקינוחים. הכל צריך להיות מושלם וטעים בצורה בלתי רגילה. לכן אתם לא יכולים להתפשר על הבחירה בחברת הקייטרינג הטובה ביותר. הבחירה בשירותי קייטרינג שלנו לחתונה, היא לא פחות מבחירה שתהיה מצוינת ותיתן מענה לכל דרישה שלכם. נעזור לכם גם לתכנן את התקציב ובכלל להקל על ההחלטה, כי אנחנו מבינים את ההתרגשות ושכל פרט קטן קובע וחשוב להתייחס לכך, לכן חשוב להפיק אירוע של חתונה רק עם חברה המספקת שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר לקראת האירוע המרגש. ראשית נבדוק כמה מוזמנים יהיו וכחברת קייטרינג המתמחה בהפקת אירועים גדולים או קטנים יש לנו את כל הניסיון, גם אם אתם מתכננים חתונה צנועה יותר בהיקפה, יש לנו גם אפשרות לספק שירותי קייטרינג מעולים לאירועים קטנים. יש לנו אינספור מקרים של הצלחה שבהם זוגות חזרו להפיק איתנו גם את האירועים הבאים שלהם גדולים או קטנים, כי הצוות שלנו ערוך לכל תרחיש ולכל הפקה. ביום המאושר ביותר בחייהם מחמיא לנו שבחרו בנו כחברת קייטרינג לאירוע המרגש, והמשיכו להמליץ עלינו, כי אנו מתורגלים מספיק בהפקת אירועים בכל מגוון עם רמת קייטרינג גבוהה במיוחד ושירות אישי מקצועי ולבבי ביותר.

גם אם יש לכם דרישות מיוחדות כמו מנות צמחוניות, הגשה אישית או הקפדה על כשרות אנו מכירים כבר כל פרט מראש ולמעשה נדריך אתכם בתכנון תוך תשומת לב לכל פרט. בשעת הלחץ אנחנו מודעים לכך שתשכחו הרבה פרטים ולכן אנשי המקצוע שלנו ערוכים לתת את השירות המקצועי והמקיף ביותר, וכמובן לא נשכח את  התוצאה הטעימה בערב המרגש של מנות נהדרות טעימות ובלתי נשכחות שמוגשות בהצלחה ביום האירוע.

 אולי יעניין אתכם גם?

 

 רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?
Related Posts
נגישות