קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

האם אפשר לשדרג אירוע קטן שיהיה מיוחד וגדול?

עם הייעוץ שלנו בתחום הקולינרי כל מה שיישאר לכם זה ליהנות מהאירוע קטן או גדול שיהפוך למיוחד ובלתי נשכח בזכות הקייטרינג מומלץ לאירועים קטנים.

 

בשר בשרשראות על האש - צ'ורסקו

איך אוכל לדעת שהקייטרינג יתאים במיוחד לאירועים קטנים?

תתחילו לקבל מחמאות מכולם כי הקייטרינג נותן מענה מושלם לכל אירוע בכל סגנון. קייטרינג מומלץ לאירועים זה אומר שהאירוע שלך בידיים הטובות ביותר תכנון אירוע תמיד מלווה בהכנות רבות ובחרדות לאי סדר בתוך העומס הצפוי באירוע. לכן בדיוק כאן הקייטרינג לאירועים שלנו יפיק לכם את האירוע האיכותי ביותר ללא חששות, כי אתם בידיים הטובות ביותר. אתם יכולים להישאר בראש שקט. אם זה תכנון קייטרינג לאירועים קטנים בעלי אופי משפחתי ללא דיסטנס בין המוזמנים כשיש אווירה אישית ואינטימית. לעומת זאת לאירועים רשמיים יותר כדאי בשרי דווקא. בשרי נחשב אוכל שמקרב בין כולם. אם יש אלרגנים בין המוזמנים גם עדיף להזמין בשרי. אוכל לאירועים צריך להיות מותאם למוזמנים למשל אם יש שומרי כשרות בקהל או אפילו צמחוניים התחשבו בכך בעת הזמנת האוכל, אנחנו נותנים מענה לכל אורח לכל לקוח ולכל דרישה עם מגוון של מנות וטעמים קולינריים בכל סגנון שרק תרצו.

עוד מאמרים בנושא:

מתכון לאסאדו מוצלח

קייטרינג בשרי

קרא עוד

קייטרינג אסאדו לאירועים | צ'ורסקו

קייטרינג לחתונה

קרא עוד

קייטרינג אסאדו לחתונה | צ'ורסקו

קייטרינג על האש

קרא עוד

קייטרינג אסאדו | צ'ורסקו

סדנאות בשר

קרא עוד

 

אם תרצו קייטרינג להפקת האירוע המושלם בחרו בשירותי הקייטרינג שלנו.

האירוע שלכם יהפוך למושלם עם שירותי הקייטרינג לאירועים שלנו, בכל מנה או תפריט שתבחרו אנו מקפידים על איכות וטעם מושלם להנאה מעולה של כל האורחים והמוזמנים. במיוחד בכל הקשור לטיפול במנות בשר טעימות ומושלמות, מדובר בשיטת צליית  בשר על  מתקן ייחודי או שמתבשל על מחבת או פלנצה , וצולים את הבשר המתובל בתערובת התבלינים המתאימה  כאשר שלד . הבשרים מתובלים  עוד לפני הצלייה בזמן המתאים לכל חלק וחלק כך שבזמן ההכנה הם מוכנים לצלייה בטעם שספגו , הבשר יעבור צלייה איטית ומבוקרת וכך יקבל את הארומה והטעמים המופקים מהפחמים. אין ספק שזו הרגשה קולינרית מיוחדת וטעימה עם הריח העשיר ממבחר הבשרים הפרוס על גבי הגריל.

 רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?
Related Posts
נגישות