קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן

איך לחגוג אירוע מושלם גם אם זה רק שבת חתן?

אחרי כל חתונה צריך להפיק גם את השבת חתן, לדאוג לקייטרינג טעים שיספיק לכל האורחים. תנו לנו עם קייטרינג צורסקו לספק שלכם את המנות הכי טעימות בתקציב מעולה, שף ניר דהן אחראי על האוכל הטעים ביותר שמדברים עליו בכל הארץ.

קייטרינג לשבת חתן

מה כולל קייטרינג כזה?

אז כאמור כאשר האוכל ממשיך לחגיגות והתפריט הקולינרי בחתונות ימשיך גם אחרי החתונה היישר לאירוע שבת החתן, קייטרינג לשבת חתן שיהיה מוצלח והכי טעים, זה אומר שכל האורחים יהנו ממנות עשירות וטעימות שגם מתאימות לשבת, לא רק מנות מרשימות בהגשה, אלא טעימות שהם לא אכלו זמן רב ושיאירו אותם ממש רוצים רק עוד.

באיזה קייטרינג לבחור לשבת חתן?

כיוון ששבת חתן הוא אירוע הרבה יותר מצומצם, זו ההזדמנות לפנק יותר את האורחים, ובנוסף למנות משובחות של ג'חנון מסורתי לצד ביצים וכל מה שרגילים לאכול בשבת, אפשר לשלב בקלות פינוק מושלם של נתחי בשר מגוונים, תבשילי בשר צלוי מצוין עם ניחוח משגע ובכלל מנות בשריות מעולות שהוכנו על ידי שף המומח לבשר. אנו מכירים כבר את כל הטיפים כיצד חשוב לבצע צליית נתח לתפריט בשרי לכל אירוע וגם להביא אותו עד לשבת חתן ושיהיה פשוט מושלם.

איך לבחור בשירות מקצועי ואיכותי?

גם אם יש אצלכם כאלו שלא אוכלים בשר, כמובן שנדאג לשפע של מנות צמחוניות וטבעוניות, הרי בראנץ' חלבי ומגוון של סלטים זה תפריט מעולה לכל שבת, שכל אחד אוהב לאכול. אירוע שבת חתן הוא גם שונה כי זה אירוע משפחתי יותר, אישי וביתי אז יכול לכלול גם טעם של בית עם התפריט הבשרי המיוחד, מהמטבח הטוב ביותר, וכאן זה כמובן מתייחס גם להכנת בשר לאירוע ביתי, לחברת הקייטרינג צריכה להיות כל ההבנה המקצועית באלו נתחים לבחור החל מטריות ובבחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, ועד להקפיד על צורת החיתוך של החלק בבשר.

חשוב להקפיד על נתח בקר איכותי ועל טריות רבה ולכן תבחרו רק בחברת קייטרינג עם שירות מקצועי ואיכותי, שיש לה הבנה לתחום ואת האהבה לתחום הבשרים, רק חברת קייטרינג כמו שלנו יכולה להבין את האירוע הביתי המשמח הזה, ולשים לב לכל הפרטים הקטנים האלו שהם אלו שיוצרים את המומחיות שלנו.

מה להזמין לתפריט שבת חתן?

 לתפריט של שבת חתן חשוב להזמין את האוכל הרגיל של שבת שכולל שפע של סלטים, ביצים, מאפים ולחמים, סוגי בצקים ולארוחות הצהריים והערב תבשילים וקדרות מפנקים שמותאמים גם לצמחוניים מבינכם. חשוב שהמרקם של נתח בשר יתן טעם מפנק של בית, וזה  יהיה מרקם מאוד רך שנמס בפה, שהבשר יהיה לא שומני מדי ולא אכיל, ומצד שני אם לא יהיה מספיק שומן, שלא יהיה בשר יבש מדי צריך לזכור שיש גם הגשה ואפסון לאורך כל השבת.  לכן חשובה כאן המומחיות וגם המקצועיות , ואנחנו מקפידים לקנות נתחי בשר איכותיים מיושנים למשך כמה ימים, קונים אותו טרי מהקצב. חשוב גם לתבל את הנתח בצורה שתתאים לכל אורח פיקנטי ונהדר אך לא חריף מדי, ואנחנו יודעים להוסיף תיבול סודי קטן. בתפריט ניתן למצוא מגוון רחב של מנות לאירועי שבת חתן ושפע של דרכים מגוונות ומלהיבות לפנק את האורחים שלכם.

יש לנו להציע לכם מבחר נהדר של מנות אוכל לאירוע שבת החתן, ושירותי הקייטרינג הכשר שלנו מעמידים לרשותכם  תפריטים כשרים מיוחדים עם שפע של מנות טובות לשבת נהדרת: אם תרצו יש גם מנות לילדים וכאמור לטבעוניים ולצמחוניים, יש לנו מנות חמות או מגשי אירוח, כמובן שפע של קינוחים מפנקים. תהיו בטוחים שכולם יהנו מאד משבת החתן שתערכו, והם ישבחו את האוכל וילקקו את האצבעות. האפשרויות מהן תוכלו לבחור מה להזמין לשבת חתן זה תלוי באורחים שלכם, מה הם אוהבים וכמובן אם יש ילדים רבים לדאוג גם להם לפינוקים ולמנות מיוחדות. המנות כולן אינן יקרות והן מתאימות לכל תקציב וכל שנותר לכם הוא פשוט לבחור במנה המתאימה ביותר. נוכל לייעץ לכם כמובן מראש ולענות על כל שאלה בנושא, לאור הניסיון הרב שלנו בתחום. כל שירותי הקייטרינג יתאימו גם בקלות רבה גם לאנשים המעוניינים רק להזמין אליהם הביתה קייטרינג משובח, כי זה ידוע שקייטרינג הוא פתרון נהדר, ובמקום להתרוצץ כשאין זמן אחרי העבודה, ולטרוח שעות ארוכות וזמן רב בהכנת אוכל, כדאי לחסוך זמן יקר וכסף רב, וליהנות מארוחה נהדרת על השולחן שתגיע אליכם ישירות לשולחן ובמהירות.

מגוון המנות כאמור במסגרת שירותי הקייטרינג שלנו הן מאד מגוונות ואנו עובדים אך ורק עם חומרי גלם איכותיים וטריים מאד , כל זאת על מנת לספק לאורחים את הטוב ביותר. מכינים אותן בצורה איכותית והן ארוזות היטב, גם העלויות נוחות מאד, מתאימות לכל תקציב.

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות