קייטרינג לשבת חתן מיוחדת במינה

\

מה חשוב לאירוע מושלם בשבת חתן שלכם?

התפריט הקולינרי בחתונות ממשיך גם אחרי החתונה באירוע שבת החתן.  קייטרינג לשבת חתן שיהיה מוצלח זה אומר שכל האורחים נהנו ממנות עשירות ומרשימות שהשאירו אותם ממש פעורי פה. בשבת חתן אפשר לשלב בקלות רבה את הפינוק המושלם הזה של נתחי בשר מגוונים,בשר צלוי מושלם עם מנות בשריות מעולות שהוכנו על ידי כל השפים המומחים לבשר, שמכירים כבר את כל הטיפים כיצד חשוב לבצע צליית נתח לתפריט בשרי לכל אירוע וגם לשבת חתן שיהיה פשוט מושלם.

קייטרינג לשבת חתן מיוחדת במינה.

מדוע לבחור בשירות מקצועי ואיכותי?

אירוע שבת חתן הוא למעשה שונה כי זה אירוע אישי וביתי אז הוא לא רק כולל למעשה את התפריט הבשרי המיוחד, שמגיע מהמטבח הטוב ביותר,זה מתייחס גם לנתח הבשר שאתם צריכים לקבל כחומר גלם החל מהאטליז, אז לחברה בהכנת בשר לאירועים צריכה להיות כל ההבנה המקצועית באלו נתחים לבחור החל משלב הטריות בבחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, וגם חשוב להקפיד על צורת החיתוך של החלק בבשר. חשוב להקפיד על נתח בקר איכותי ועל טריות רבה,אם תבחרו בחברת קייטרינג עם שירות מקצועי ואיכותי, הכולל הבנה לתחום חשוב לדאוג שהנתח יהיה טרי מוגש ברמה גבוהה ולכן רק חברה שאכן יש לה את האהבה לתחום הבשרים, יכולה להבין את כל הפרטים הקטנים האלו שהם אלו שיוצרים את המומחיות של הקייטרינג. בתפריט של שבת חתן חשוב שהמרקם של נתח בשר יהיה מרקם מאוד רך שנמס בפה, מצד אחד אם יהיה יותר מדי שומן הבשר יהיה שומני ולא אכיל, ומצד שני אם לא יהיה מספיק שומן, צלייה ארוכה של הנתח רק תייבש אותו במקום לרכך אותו והנתח יהיה צמיגי. לכן חשובה כאן המומחיות וגם המקצועיות , חשוב למשל לקנות נתח בשר איכותיים מיושנים למשך כמה ימים. אם קונים אותו טרי מהקצב חשוב להושיב אותו במקרר לכמה ימים. הייבוש הזה  נועד בכדי לדאוג שלא יהיה יותר מדי דם אשר יכול לנזול על הגחלים מהנתח ולהוריד את המקצועיות של הצלייה הארוכה. חשוב גם לתבל את הנתח לפני שמעלים אותו על האש, ונתח בשר רך לאחר צלייה ארוכה הוא מאוד טעים, עדיין תמיד כדאי להוסיף תיבול סודי קטן. בתפריט ניתן למצוא מגוון רחב של מתכונים לאירועים ביתיים משמחים, ולא רק תיבול של קצת פלפל ומלח גס אלא דרכים מגוונות ומלהיבות.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות