קייטרינג לחתונות מחירים

האם כל אירוע חתונה יצטרך להיות אירוע יקר?

תמיד ישנה המחשבה המלחיצה כיצד לממן אירוע שהולך ומתקרב, לא רק כיצד להפיק אלא איך לעמוד בתקציב שכולל הוצאות רבות ובתוך זה מימון קייטרינג במיוחד כאשר מדובר בחתונה רבת משתתפים.

קייטרינג לחתונות מחירים

איך נזמין קייטרינג שיהיה גם טעים וגם משתלם?

אז הסירו דאגה מלבכם כי עם הקייטרינג שלנו זו בדיוק הכתובת גם לקבל אוכל איכותי לאורחים וגם לקבל מחיר משתלם שתוכלו כמובן לעמוד בו.

הפקת חתונה – לא בהכרח הוצאה יקרה

בתכנון נכון הפקת אירוע של חתונה לא יהיה חייב להיות יקר בניגוד למה שמקובל לחשוב. וכאשר האוכל הוא עיקרו של כל אירוע, אנו מנוסים לא רק בהגשת אוכל מצוין וטעים ביותר, אלא אנו מכירים את כל החששות שנלוות לתכנון האירוע ולכן גם יכולים להציע לכם מגוון גדול של תפריטים במחירים משתלמים והכל במסלולי תשלום שמתאימים לכל כיס ושאפשר לעמוד בהם. חשוב לדעת שאנו גם לא מתפשרים לרגע על הטעם לא משנה מהו המחיר המשתלם שקיבלתם, כל המנות שיוצאות תחת  ידינו יהיו חייבות להיות מושלמות בטעמן ומרשימות ביותר גם בהגשה. המוניטין שלנו הוא הפקת מאות אירועים מוצלחים עם מאות לקוחות מרוצים שחוזרים אלינו שוב ושוב. אנחנו מגישים לא רק תפריט מוקפד ועשיר באירועי חתונות, אלא מרגישים אחריות גדולה כלפי הלקוחות שלנו תוך כדי התחשבות גדולה בהם. אין ספק שחתונה היא אירוע חד פעמי מרגש במיוחד לבני הזוג וכמובן גם לאורחים ולמשפחות. לכן אם חשבתם שתכנון של חתונה עלול להיות כאב ראש מלחיץ, זה לא קורה אצלנו. להפך. אתנו אתם יכולים ללכת לדרככם בראש שקט ורק להגיע לאירוע שמחים ורגועים, מוכנים לחגוג וליהנות מהמסיבה שלכם. תשאירו הכל לנו בכל מה שקשור לאוכל נהדר ומחיר מצוין שאפשר לעמוד בו בקלות. תתחילו לחשוב על תכנון דברים אחרים בשקט רב ולהשאיר לנו להפיק את הצד הקולינרי בערב שלכם בצורה בלתי נשכחת. תתכוננו לקבל הרבה מחמאות מהאורחים ולתכנן יחד איתנו גם את האירוע הבא שלכם.

אולי יתאים לכם גם:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

Related Posts
נגישות