קייטרינג לחתונות בבית

כיצד ניתן להפוך חתונה ביתית לאירוע מיוחד?

להגיש תפריט בשרי נהדר לחתונות

בכל החתונות האוכל שיוגש הוא מרכז האירוע. לכן חתונה שתהיה מוצלחת היא זאת שכל האורחים בה יהנו ממנות שישאירו אותם מתפעלים. מגוון מנות עשירות וטעימות כך שתפריט בשרי לחתונות גם אם הן נערכות בבית, יכול לשלב בקלות רבה ליצור את הפינוק המושלם הזה של נתח בשר צלוי וטעים, כי קייטרינג בשרי לחתונות כולל מנות בשריות מעולות שהוכנו עם כל השפים המומחים לצליית בשר טעים, ושמכירים כבר כיצד חשוב לבצע צליית נתח לתפריט לחתונות שיהיה פשוט מושלם.

קייטרינג לחתונות בבית

באיזה שירות של הגשה לבחור?

תפריט בשרי מצוין לחתונות כולל למעשה את התפריט הבשרי ומשלב את הטריות הגבוהה בבחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר, וגם חשוב לנו כל פרט קטן החל מלהקפיד על צורת החיתוך של החלק בבשר ועד כמובן לדאוג להגשה באירוע שתהיה מוקפדת גם אם תבחרו להגיש את האוכל בעצמכם.

תפריט באיכות גבוהה

כל התפריט שלנו כולל נתחי בשר איכותיים ביותר, ואם תבחרו בנו כחברת קייטרינג יש לנו שירות מקצועי ואיכותי, הכולל הבנה לתחום חשוב זה-לדאוג שהנתח יהיה טרי ביותר, חתוך כפי שצריך מבושל ברמת צליה מושלמת ומוגש באופן מרשים. הטעם ידבר בעד עצמו עם מעל לאלפי לקוחות מרוצים אנחנו מנוסים בתכנון מושלם של כל אירוע.

רק מי שמנוסה ומקצועי בתפריט הזה יוכל  להבין את כל הפרטים הקטנים האלו שהם אלו שיוצרים את המומחיות של הקייטרינג שלנו. בתפריט של בשרים טעימים לכל ארוע המרקם של נתח בשר מושלם חייב למשל להיות מרקם נמס בפה, ושהנתח יהיה מאוד שומני,  כך נוצר טעם עסיסי שנוזל אל תוך הבשר ומרכך אותו. אנו מנוסים בכל טכניקה שקיימת גם במסעדות בשריות מקצועיות רבות, כאשר חתיכות הבשר רכות טעימות ונימוחות בפה. יש לנו את כל הידע והמקצועיות לתפריט בשרי מושלם כך שלא יהיה יותר מדי שומן ואז הבשר יהיה שומני ולא אכיל, ומצד שני לא תהיה צלייה ארוכה של הנתח שתייבש אותו במקום לרכך אותו והנתח יהיה לא טעים וצמיגי. לכן בכל שלב אתם צריכים לסמוך על המומחיות ועל המקצועית שלנו.

אצלנו כל פרט במקצועיות של טיפול בבשר ובמנות  חשובה כאן: אם זה לקנות נתח  מיושן למשך כמה ימים. אם לקנות את כל חומרי הגלם באופן טרי ועד לשלבי המקצועיות של הצלייה הארוכה. חשוב גם לדעת לתבל את הנתחים וכמובן לשמור עליהם היטב בכל טמפרטורה ולהגיש בשיא הטריות באופן מרשים שנהדר גם לעיניים. אצלנו כל פרט חשוב וזוכה לתשומת לב מרבית עם הקפדה על נושא הטריות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר. אז אתם מוזמנים כבר לתכנן את האירוע הבא שלכם עם קייטרינג מושלם.

אולי יעניין אתכם:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?חייגו 0508533331

Related Posts
נגישות