קייטרינג לחתונה קטנה

איך הופכים אירוע קטן למשהו גדול?

תמיד נדמה שלאירועים קטנים יש פחות חשיבות, הם לא נערכים כהפקת ענק באולמות גדולים, מספר המוזמנים מצומצם והאירוע צנוע יותר. אך למעשה ההפך הוא הנכון. אירוע קטן ובמיוחד אם זו חתונה יוכל להיות הרבה יותר מרשים ומרגש מאירוע גדול, ובוודאי ישימו בו לב לכל פרט קטן.

במיוחד בימים אלו של קורונה אנו רואים את המשמעות הגדולה והבולטת של האירועים הקטנים. למעשה חתונה כאירוע קטן יכול להפוך לאירוע גדול ובלתי נשכח אם לא תקפחו את ההשקעה בנושא האוכל בחתונה.

קייטרינג לחתונה קטנה

המחיר משתלם אך האם רמת האוכל המוגשת גבוהה?

עם הקייטרינג הבשרי המקצועי והמוקפד שלנו אנו בדיוק ערוכים ומנוסים להפיק אירוע חתונה קטן במחיר משתלם אך בהגשה יוקרתית ומיוחדת. ראשית כל ההגשה של האוכל היא ברמה יוקרתית גבוהה עד לפרטים הקטנים שעושים את כל ההבדל. שנית מדובר בחתונה שזהו ללא ספק האירוע הכי מיוחד של בני הזוג שלא ירצו לשכוח אותו לעולם. וכמובן גם לאורחים יש לתת חווית אירוח יוקרתית מרגשת עם טעם בלתי נשכח.

קייטרינג בו כל פרט מוסיף

דווקא באירוע קטן ומיוחד בו כל פרט מוסיף המון, ניתן לשוות לאוכל מראה ייחודי ויוקרתי. בדיוק כמו אוכל לאירועים של קייטרינג בשרי משובח המונח על מצע מיוחד. בכל דרך הגשה מיוחדת שתבחרו אנו קשובים לכל בקשה. אם זה מגש לאירוח דו קומתי או מסתובב, מגש שמעוטר בציורים יפים המשתלבים עם קנקני שתייה ואגרטלי הפרחים על השולחנות. כל פרט קטן מוסיף למראה הכללי, כך שבנוסף לאוכל ברמה גבוהה יהיה גם אירוע שמעוצב ברמה גבוהה. הרבה פעמים האורחים כן יזכרו את העיצוב וכמובן לא ישכחו את טעם האוכל המשובח.

חשוב גם קייטרינג לחתונה קטנה לא יהיה עמוס מדי. אם זה להגיש במגשי אירוח שמונעים אי סדר בתוך עומס צפוי באירוע וזה גם נוח יותר לאחסון אם תרצו להגיש באופן עצמאי. כל האוכל מוכן מראש על המגש בצורה מרשימה, טרייה נקייה וקלה להגשה. באמצעותנו תוכלו לבצע תכנון נכון שימנע לחצים מיותרים במהלך האירוע. קל גם באופן הזה לארגן ולסדר את המקום לאחר שהאירוע נגמר. חשוב גם להתאים את סוג האוכל לסוג האירוע.

אם מדובר באירועים קטנים בעלי אופי משפחתי כאשר המוזמנים קרובים מאד, מקובל להוציא אוכל כמנות אישיות, לעומת זאת לאירועים גדולים ורשמיים יותר כדאי להגיש בופה גדול או לשלב מלצרים. אוכל לאירועים צריך להיות מותאם למוזמנים למשל לשמור על כשרות או לדאוג למנות מיוחדות לאורחים צמחוניים. יש להבין קודם מי המוזמנים שיגיעו וכך להתאים הכל כנדרש בעת הזמנת האוכל, לאור הניסיון המקצועי הרב שלנו אנו מכינים קודם את הרקע ולאחר מכן בונים את המנות באירוע.

מחפשים קייטרינג לחתונה בטבע?

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

Related Posts
נגישות