קייטרינג לחתונה בשטח

 

איך תוכלו ליהנות מאירוע של חתונה גם בטבע?

קייטרינג בשטח זו ללא ספק חוויה קולינרית מיוחדת ונהדרת, וכעת תארו לכם שגם אפשר לערוך חתונה כזאת מקורית בשטח, ובמיוחד היום במצב בו יש מגבלות בעריכת חתונות? דווקא החתונה שלכם תהפוך לאירוע מקורי ומרגש במיוחד.

קייטרינג לחתונה בשטח

איך נוכל לקבל את החוויה המרגשת גם בשטח?

החתונה המרגשת שלכם בנוכחות חברים או בני משפחה, כאשר הקייטרינג שלנו  דואג לכם בצורה מקצועית לחוות אירוע מקורי ומיוחד בשטח וגם דווקא יותר ליהנות מבשר איכותי וטעים  בטבע הפתוח והנעים. מה צריך יותר מזה. תהיו בטוחים שאת החתונה שלכם יזכרו לטובה עוד זמן רב. השילוב המיוחד של קייטרינג על האש בשטח זה ממש חלום במיוחד באירוע יוצא דופן שישאיר זיכרון נעים ביותר וההנאה מובטחת. תוכלו לקבל מאתנו מגוון של אפשרויות לחוות אוכל מעולה עם קייטרינג בשטח, עם מגוון נתחי בשר צלויים בצורה עסיסית ומיוחדת, מוגש באריזות או כמנות אישיות, חתונה בשטח תהפוך בקלות למוצלחת ביותר.

לבחור במדויק את התפריט

עם קייטרינג לחתונה בשטח שנערכת בחלל הפתוח בשטח תוכלו אתם לעצב את האירוע שלכם ואת החוויה, וכן תוכלו לבחור במדויק את התפריט, למשל בפרטים הקטנים והחשובים ביותר כמו נושא הכשרות. האם לבחור כשרות מהדרין או כשרות רגילה? וכיוצא באלו.אנו מוודאים גם בכל שלב את הביקורות והאכיפה מצד משרד הבריאות בכל הנוגע לאיכות המזון וניקיון בתנאי שטח.גם הובלת המזון יהיה לא פחות חשוב, וזה הדבר שאולי הכי פחות שמים לב אליו, האוכל יכול להיות מיוצר בחומרי הגלם הטובים ואולי עם השפים הטובים, אבל אם הובלת המזון היא חשובה ואם היא מבוצעת בכלים שלא יועדו לכך,זה עלול להתקלקל. את הבשר יש לשים במגשים גדולים אטומים, ולמשל לפתוח אותם בסמוך להגשה וכדומה.

לכן דברים רבים וחשובים יש לוודא בהזמנת קייטרינג כזה, כך שזה יבטיח לכם אירוע מוצלח, מומלץ בכל אירוע להוסיף גם מלצרים על מנת שיתפעלו את האירוע, יורידו את הלחץ וכך האורחים יוכלו ליהנות בכיף.

אולי יעניין אתכם:

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?חייגו 0508533331

Related Posts
נגישות