קייטרינג לבר מצווה

בר מצווה

איך להפיק אירוע בר מצווה מיוחד יותר?

בתכנון של חגיגות ואירועים כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מוצלח, כזה שכולם ייהנו ממנו, שיהיה אירוע בלתי נשכח שגם ידברו עליו עוד זמן רב. הדבר הוא כמובן קריטי יותר עבור ילדים ובני נוער שחווים בגרות ראשונה שלהם, והתדמית שלהם מול החברים שלהם והרצון שלהם להרגיש מיוחדים חשובים להם מאד. אז אי אפשר לאכזב אותם והחגיגה הפרטית שלהם צריכה להיות פשוט מושלמת, לכן שילוב של אוכל נהדר אצלנו עם קייטרינג צורסקו וניהולו של שף ניר דהן, לצד מגוון משחקים ללא ספק יצור עבורם שמחה הרבה יותר גדולה, כזאת שאף אחד מהחברים לא ישכח תקופה ארוכה.

בר מצווה

מה חשוב לבני הנוער?

היום לילדים ולבני נוער רבים חשוב ליצור ולארגן אירוע מהנה בו הם לא רק נהנים מהמוסיקה שהם אוהבים עם כל הלהיטים, ומלפגוש את כל החברים ולבלות איתם, אין ספק שלאוכל יהיה משקל רב וכמובן לתוכן באירוע תהיה משמעות רבה. לכן הם יתלהבו במיוחד לגלות שיש מגוון של מנות נהדרות שהם אוהבים לצד ההפעלות שהם מכורים אליהם כמו משחקי מחשב בדגמים חדישים, אקס בוקס או נינטנדו ועוד מגוון גדול של שולחנות משחק כמו שולחן כדורגל או כדורסל, שולחנות סנוקר או באולינג.

איך ליצור בבר מצווה חגיגה שלא נגמרת?

ההנאה באירועים שקשורים לחגיגות בר מצווה עם אטרקציות שונות ללא ספק נמשכת בצורה אין סופית, כי עם המגוון הגדול של מנות אוכל מדהימות שלנו ולא רק משחק או אטרקציות לבני הנוער, הם פשוט נהנים ולא רוצים לעזוב את האירוע. תהיו בטוחים שהחגיגה שלכם תהיה מושלמת. אירוע של בר מצווה בשילוב של אוכל יוקרתי ועם זאת בריא לצעירים וגם עם משחקים זו פעילות אינטראקטיבית מגבשת, הילדים לא אוכלים לבד ולא משחקים לבד אלא בזוגות או יחד, הם יוצאים מהמסכים ונהנים יחד בבילוי מעולה. חגיגות אירועי בר המצווה הפכו עם השנים לאטרקטיביים, מקוריים וכבר יש דרישות משלהם והם יודעים מה הם רוצים. ההיום אפשר לחגוג את המקסימום בכל בר מצווה עם מגוון של קייטרינג מיוחד שמוגש בצורה מושכת יותר ואטרקציות חדישות שהילדים חשופים אליהם יותר והם נהנים לגלות אותם באירועים של חברים בהם השתתפו בעבר. לצד לשחק במגוון של משחקי שולחנות או משחקי וידאו מדהימים שילדים אוהבים, אל תשכחו לתכנן שילוב של דוכני אוכל עם תפריטים שילדים אוהבים, דוכני מתוקים עם שפע של מפלי שוקולד ולמעשה כל דבר כיד הדמיון הטובה עליכם.

הכל לבר מצווה בכותל- איך ליצור רגעים בלתי נשכחים?

אין ספק שהנסיך שלכם מתרגש מאד, כי בני נוער הם נמצאים לפני חגיגת בר המצווה או בת המצווה שלהם, וזהו לא רק טקס מרגש כשהילד הקטן שלכם הופך בעצם למבוגר קטן, אלא התכנון של החגיגה הופך גם הוא למרגש כל כך וההכנות הן רבות. לבני נוער במיוחד חשוב להרגיש מוצלחים באירוע שלהם, ההתרגשות הגדולה ביותר היא רק שלהם ולא תמיד זה קל להיות במרכז. אז אנחנו כאן להפיק אוכל מצוין עם חגיגה נהדרת ומקורית וכמובן אל תשכחו את כל האטרקציות שילדים בגיל ההתבגרות אוהבים.

חשוב להם ליהנות מכל רגע, אז נשקיע הרבה מחשבה בתכנון של הקייטרינג המושלם, דמיינו לכם לצד כמה הפעלות מובילות בחגיגת בר המצווה, שיהפכו את האירוע שלכם לכל כך מדליק בו כולם ייהנו מכל רגע, גם שפע של אוכל משובח שצעירים הכי הרבה אוהבים ולא מוותרים עליו. כאן באמת הדמיון הופך למציאות והאטרקציות לא רק של משחקים, אלא גם של אוכל שאפשר לשלב היום בחגיגה שלכם, הן חלומיות. לחתן בת המצווה ולחבריו זה כיף בלתי נגמר עם כל החברים יחד שימשיך בכל הערב ואף חבר לא ירצה בכלל לחזור הביתה. אחד מן הדברים המבוקשים ביותר במיוחד לצעירים זה מגשי אירוח מדליקים ומושכים, תוכלו להפיק להם גם אטרקציה מדליקה בצורה של משאית אוכל מדהימה שמזכירה את חוץ לארץ, משאית שלא נראית הרבה באירועים אלא בסרטים, אפשר לשלב שפע של דוכני אוכל עם המאכלים הכי מדהימים שהם אוהבים. לא תמיד בעבר אירועי בר מצווה היו נפוצים ואם כבר הם היו תמימים, אולם כיום הסטנדרטים בעיצוב או בהזמנה של התקליטן והתזמורת הם סטנדרטיים אחרים וחדשניים, גם המנות כבר לא פשוטות כבעבר ובעיקר תחום האטרקציות לנוער ולחגיגות בר מצווה הפך לחגיגה מרשימה אותה חוגגים מכל הלב. וכיום אף ילד לא מוותר על חגיגה אישית משלו ועל פי טעמו. בשנים האחרונות נדמה שהמבחר של ההכנות האפשריות לחגיגות בר מצווה הפך את החגיגה לעולם אחר. עם השנים גדל גם מגוון האטרקציות שיכולות ליצור חגיגה מיוחדת ומקורית יותר. כי היום האטרקציות לאירועים כוללים הפקות בעשרות אלפי שקלים, שכל אחת עולה על האחרת – אפשר להעלות כל מה שרק הדמיון חושב- לשלב זיקוקים, להיכנס עם שופרות או תופים, להתלבש בכל סגנון, לשלב מיצגים של דמויות מרהיבות, תזמורות בכניסה, אפשר להוסיף בר פירות, אפילו מעט אלכוהול או להוסיף בר מתוקים הכל אפשר להגשים היום.

כשאנחנו מגיעים לאירועים אנחנו תמיד מצפים למשהו מקורי, לאיזו אטרקציה שלא ראינו באירועים קודמים בהם היינו בעבר. גם בר מצווה יכולה לכלול בקלות משהו שיפתיע אותנו מאד וכמובן ירגש. אטרקציות מפתיעות אחרות שבני נוער מאד אוהבים כוללות רק מתקדם בצעדי ענק. גם הילדים בחגיגות בר המצווה אוהבים היום לתכנן את האירוע שלהם, הם כבר חשופים למגוון גדול יותר של אטרקציות, וגם הם רוצים שיהיה להם אירוע יוקרתי ומקורי במיוחד.

כתבו עלינו במעריב לקריאה לחצו כאן!

אולי יעניין אתכם פוד טראק לבר מצווה?

איזה מתנה מקבלים בבר/בת מצווה?

מתנה מיוחדת לחוגגים בת/בר מצווה עגלת גלידה או קיר דונאטס לבחירה.

אתם מוזמנים לחייג אלינו עכשיו לטלפון 050-8533331 או לשלוח לנו מייל לכתובת tastefully7@gmail.com ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי עם כל הפרטים.
חייכו הדרך אל האושר קצרה מתמיד!!! בתיאבון!!!

Related Posts
נגישות