קייטרינג לברית בבית

 

קייטרינג לברית בבית

איך להזמין קייטרינג לאירועים הנערכים בבית?

הזמנת קייטרינג אינה צריכה לעלות לכם יקר, ואם אתם מחפשים לא רק פינוק נהדר לכל אירוע וגם לאירוע ביתי למשל ברית שנערכת בבית ותכלול לאוכל ביתי במקום לבשל לבד, ואתם מחפשים גם מחיר משתלם שיתאים לכל כיס, אנחנו קייטרינג צורסקו בניצוחו של שף ניר דהן, הכתובת שאתם מחפשים.

קייטרינג לברית בבית

איך להזמין קייטרינג עשיר?

למרות שמדובר באירוע ביתי איננו חוסכים בדבר, להפך בבית שמים לב לכל פרט והמנות צריכות להיות עשירות במיוחד, לכן אנו לא רק חושבים על הלקוח במיוחד בתקופה כלכלית לא קלה, אנו גורמים לכם שהוצאות הקייטרינג יוכלו להיות משתלמות, ואפילו תוכלו לחסוך עלויות על קניות, כל הטרחה של זמן הבישול, לכלוך, שטיפת כלים וכדומה ואם תרצו תוכלו אפילו לקבל מלצרים והגשה אישית.

איך להתפנק באירוע ביתי?

אירוע ביתי יכול להיות מלחיץ, לכן אם אתם רוצים להתפנק לכם ולא לדאוג, חשוב לבחור חברת קייטרינג שמכינה אוכל לאירועים ומומחית גם בהכנת אוכל ביתי, זאת כדי שהאוכל יהיה טעים  עם מגוון מנות שיהיו מעולות . במחיר משתלם מאד נפיק לכם גם אירועים ביתיים ברמה גבוהה ומרשימה, ובטווח מחירים מצוין שיתאים לכל תקציב שלכם.

מה כולל קייטרינג במחיר משתלם?

כל מי שיזמין יתרשם מעושר המנות במחיר שהתאמנו לו לתקציב ואף יהיה מופתע. זה לא רק מנות אוכל מצוינות שיוגשו באירוע הביתי שלכם, אלא גם טווח המחירים של קייטרינג אצלנו יכול להיות נוח מאד ומשתלם, אפילו אם תרצו להזמין אוכל ביתי ולהתפנק ללא סיבה מיוחדת, מדובר על קייטרינג ואוכל מוכן, שהוא טרי, טעים מאד עם ריחות נהדרים וכמובן אצלנו כל המנות טעימות ועשירות והכל במחירים זולים ללא תחרות. אצלנו גם נושא ההגשה תהיה חשובה ומרשימה כי הרי כידוע אוכלים עם העיניים ובבית זה בולט במיוחד.

הקייטרינג שלנו מצוין לא רק לברית בבית או לאירועים קטנים, אלא גם למגוון אירועים שיתאימו לחג ומועד, לשבת, לאירועים גדולים בבית או באולמות, כדי לחגוג את האירוע שיהיה מוצלח ובאווירה מדהימה ומיוחדת. אז זה הזמן לתכנן עוד אירוע מומלח וליהנות מאוכל עשיר ומגוון, איכותי, וכמובן לא להתעסק עם התרוצצויות וטרחה כי הרי יש כבר אוכל ביתי מפנק . זה קייטרינג מעולה שמיועד בהצלחה בכל סוגי האירועים. כחברת קייטרינג שמפיקה כל טעם וסגנון, את הקייטרינג המעולה שלנו אפשר להביא עד לבית כי זה מתאים לאירוע משפחתי כמו שבת חתן, מסיבת יום הולדת, ברית או בריתה, והתפריט תמיד עשיר ומצוין, וכל האוכל יוצר אווירה מוצלחת.

 

איך ליהנות מאירוע מוצלח?

לאוכל יש תפקיד מרכזי בהנאה באירוע, והקייטרינג יאפשר לכם ליהנות מאירוע מוצלח מאד. הכל בדרך שתלהיב את האורחים שלכם עם מנות מגרות של המאכלים האהובים על כל אחד, עם קייטרינג כמו שלנו תוכלו ליהנות מהמנות המוכרות שכולם אוהבים לאכול אך בדרך חדשה וכל האורחים שלכם ייהנו ממטעמים ערבים עם כל החושים.

האם אפשר להגיש מנות יוקרה?

בעת הרכבת התפריט עבור האירוע, יש לחשוב גם על הסגנון וצורת ההגשה. אפשר לבחור להגיש במגוון דרכים יוקרתיות ומפוארות. ישנן מספר אפשרויות של הגשה ועד לקייטרינג שיוגש על ידי שירות אישי עם מלצרים מסתובבים. כמובן שניתן לשלב בין האפשרויות, בין מגוון מנות ואולי לבחור הגשה בצורת סגנונות של יוקרה ומנות שף. אז בעצם תוכלו להרכיב בעצמכם תפריט רחב ומגוון, כדי לוודא שכל האורחים יוכלו ליהנות מטעם עשיר והגשה בכמה רמות מעל.
אצלנו כל אפשרויות הרכבת התפריט הן מגוונות מאד. עם תבחרו למשל קייטרינג בשרי שהוא מאד מבוקש ופופולארי אצל הלקוחות, תוכלו לשלב מזון שמוגש חם או על בסיס מנות בשר כמו המבורגרים, סטייק, מנות עוף ועוד. יש גם מגשי אירוח או מגוון של מזונות פינגר פוד, מנות ראשונות, מנות עיקריות, אבל תמיד תתאימו את התפריט לאופי המוזמנים. קייטרינג על האש למשל יספק מזון מגוון ומגרה, אך השאלה אם רוב המוזמנים אוהבים לאכול בשרי, גם מבחינת התוספות אנחנו מקפידים על כל פרט כמו איזה משקאות קלים להציע או איזה תוספות של סלטים ולחמים.

אם מדובר באירוע שיתאים בו יותר תפריט קליל שאינו כולל ארוחת ערב, אפשר להגיש לאורחים מנות קטנות שכוללות גם מנות בשריות. התפריט יהיה קליל למשל עם יותר ירקות או מטבלים.
בכל אירוע ביתי או כל אירוע אחר, כל המנות מותאמות להשתלב עם האירוח או עם המוסיקה, ותוכלו לארגן אירוע ייחודי ובלתי נשכח. מומלץ תמיד להשקיע מחשבה בתפריט הקייטרינג, כדי שכולם ייהנו ממנו ולא תזרקו סתם אוכל לפח. קייטרינג זה לא רק אומר לספק את האוכל אלא גם לרגש אתכם בחוויה מיוחדת למשל לתרום גם למראה ולמשוך את האורחים באווירה טובה, וכדי שהאורחים שלכם בכל אירוע ייהנו מהאוכל גם בעין ולא רק בטעם.

 

 

 

כתבו עלינו במעריב לחצו כאן לכתבה!

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו 08-9333817 שף ניר דהן או השאירו פרטים ונחזור אליכם.

עוד מאמרים בנושא:

שולחן שוק-צ'ורסקו

שולחן שוק קרא עוד

Related Posts
נגישות