קייטרינג לאירועים קטנים מיוחדים במינם

רוצים להצליח בגדול עם האירוע שלכם?

 

קייטרינג לאירועים קטנים מיוחדים במינם שיהפכו לאירוע גדול תלויים רבות באוכל שתגישו. ובמיוחד באירוע קטן בו שמים לב לכל פרט.

לכן אנו מציעים קייטרינג שמיוחד לקונספט אירועים קטנים והוא קייטרינג שיוכל להתאים בקלות רבה גם לתקציב שלכם וגם לקייטרינג לחתונה, במיוחד לאירועים בהם הכל קורה מהיום למחר ואין לכם זמן להפקה או להכנות. הקייטרינג המעולה הזה שם לב לכל פרט קטן כי כידוע דברים טובים מגיעים באריזות מיוחדות קטנות ועם מלוא תשומת הלב לפרטים הקטנים. קייטרינג בשרי או על האש לאירוע קטן הוא קייטרינג איכותי שיציר את אותה אווירת בוטיק עם שיק ואינטימיות. כי חשוב לנו בהפקת האירוע להפוך כל אירוע קטן שיצליח בגדול ויהיה בלתי נשכח.

איך מפיקים קייטרינג טעים ומוצלח?

כמובן השאלה היא גם מה סוג האירוע שלכם, מה הסגנון ואולי זה אירוע שנערך באווירה ביתית?

קייטרינג של אירועים קטנים, הוא למעשה מתוכנן לאירוע קטן יותר בגדלו, עם מספר מוזמנים קטן יחסית. אבל אין זה אומר שגם המנות קטנות. המנות המוגשות הן כולן מפנקות ביותר, עשירות, מורכבות ומקצועיות עד הפרט האחרון, כי דווקא באירוע הקטן כאמור שמים לב לכל פרט ופרט, במיוחד במנות עיקריות ובשריות שמהוות את רוב הארוחה,לכן המקצועיות הרבה כאן חשובה במכלול שירכיב את האירוע שלכם.

כל אירוע קטן הוא אינטימי ואישי יותר

כאירוע קטן הכל אינטימי ואישי יותר, ולכן גם האירוע מרגש הרבה יותר, האורחים שמים לב לחלוטין לכל דבר, והקייטרינג שלכם יצטרך להיות מושלם, ועם קייטרינג על האש עם מנות בשריות טעימות לאירועים קטנים, תהיו בטוחים שהחוויה שלכם ושל המוזמנים תהיה מושלמת. רק הטעם יוכל לדבר בעד עצמו, קריאות השבח שתקבלו מהאורחים יהיו מעל ומעבר לכל הציפיות, כי כשאוכלים משהו טעים השלמות ממליצה והחך מתענג על מנות מעולות. לכן אם תרצו לבחור קייטרינג טעים ומוצלח אין ספק שכדאי יהיה לכם ללכת על אירוע עם הקייטרינג הטוב ביותר. לא תצטרכו להיות מוטרדים מההכנות. הכל נמצא בידיים מקצועיות. ארגון אירועים קטנים הוא לא פחות מורכב או מהיר, אך האירוע הקטן לפעמים יכול להיות מורכב ומלחיץ יותר, וכאן האירוע אישי יותר וכל פרט זוכה לתשומת לב של הלקוחות ובוודאי של כל המוזמנים. לכן גם בחירת מנות האוכל והקייטרינג יהיו חשובים ומאד קריטיים להצלחת האירוע. אין כאן הזמנה של כמויות, אלא בדיוק רק הכמויות המתאימות לאירוע אישי וקטן, וכל פרט וביס צריך להיות מושלם וטעים. עם מספר מוזמנים מועט  לא ניתן יהיה לקפח שום לקוח. כולם יהיו חייבים למצוא מנה שהם אוהבים אחרת באירוע קטן הם יצאו מאוכזבים, ולכן הקייטרינג מקפיד על שלמות בהגשת תפריט טעים במיוחד שכולם יתלהבו ממנו עוד זמן רב בשביעות רצון.

מחפשים קייטרינג לשבת חתן?

רוצה לדבר עם השף ניר דהן ולהתחיל לתכנן את האירוע?

 

Related Posts
נגישות